מכבי נתניה

גירסה מלאה: עונת המלפפונים אצלנו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
עונת המלפפונים כבר החלה ....
אחרי גבי קניקובסקי שדודו דהאן קנה ב 350 אלף שקל לפני חודש למבקש מליון 350 אלף .....
עכשיו עולה גם השם של דווידסון המגן השמאלי
טוויטו המגן השמאלי מעפולה
וטרי טרי שמעון אבוחצירא מרעננה שמסיים חוזה . אישית אני חושב שאבוחצירא שהרבה זמן רציתי שיביאו כבר מעבר לשיא ....משהו בסגנון בדש מעדיף שחקן צעיר ורעב במקום .
שחקן פנוי ממכבי חיפה צחי זנטי חלוץ לא האריך חוזה בחיפה .
הסוכנים הבוקר במירוץ חזיתי
לפי ספורט 5 המגן השמאלי האוסטרלי יהודי ג'ייסון דוידסון סגור אצלנו ורק חתימה מעכבת אבל לפי one סאן מנחם המושאל לקרית שמונה בדרכו לנתניה ועוד ידיעה טויטו אם יירד בדרישות יגיע לנתניה מה שעושה את עיישה לפוטנציאל להשכלה לצבירת דקות משחק ואת צעירי ומור לכמעט משוחררים בוודאות .

בנתיים סוכני ריביירו וקייטה מחכים להודעה האם ישוחררו . אני מקווה שגם קוגבנייה יימכר
השחקנים שיעזבו בוודאות : בן צעירי , קובי מור . קייטה , ריביירו.
השחקנים שככל הנראה ימכרו : דיע סבע ועלי מוחמד .
שחקנים שיש מצב שיושאלו : אלקסלסי , לני אהרון , עיישה .
שחקנים שיחזרו מהשאלה : איילון ירושלמי , דין גל , נפתלי בלאי ...
שמעון אבוחצירה עם כל הכבוד לצמד שלו במחזור האחרון החמיץ 2 מצבים יותר קלים משתי השערים שלו, זה 50:50 שהוא או סוס מת או שתוכל באמת לשקם אותו.
מגנים שמאליים אומנם הייתי רוצה לראות את עיאשה מהנוער משחק אבל יכול להיות שטוב לשתי הצדדים עונת השאלה.
לגבי קניקובסקי ומוגרבי אני סקפטי ואם יש אפשרות לגנוב לחיפה את שקד זנטי זה יכול להיות שיחוק שחקן צעיר שאולי יפרוץ ונעשה עליו קופה.
חלוץ ישראלי הייתי רוצה לראות את שון וייסמן חוזר לשתף פעולה עם ערן לוי. יש לו ריצות מסוכנות לעומק, משחק ראש לא רע והוא עובד המון על המגרש אני מקווה שהעונת פרווה הזאת בקש תגרום לערך שלו לרדת ולנו אולי לגנוב אותו בלי השאלות ובלי אופציות.
מסכים איתך שמעון אבוחצירא זה כבר פאסה מהדורה חוזרת של ברק בדש לקראת סיום הקריירה , אם יעלה גרושים אולי שווה , ונכון שקד זנטי מצוין הלוואי ...שון וייסמן ? לא הייתי מחזיר אותו הוא הוכיח שהוא לא רצה לשחק בנתניה כשיכל ...אולי אם יעלה גרושים שווה ....
אז השמועות לגבי עלי כנעאן ולגבי חלוץ מרמת השרון גם עלו .
אני מקווה שראשון ראשון יסגרו עם מגן שמאלי מצוין כי זה המפתח להתקדמות . אחרי זה עוד 2 קשרים 50-50 , ולבסוף עוד חלוצים . כל שחקן צריך להיות צעיר רעב וסופר מוכשר !!!
אם יכולתי לבחור אז המגן השמאלי של חיפה סאן מנחם + עיישה , לירן סרדל , סער בנבנישתי/ גבי קניקובסקי , זנטי . ומאוד מוצא חן בעיני דן ביטון מאשדוד .
כמו שזה נראה כרגע באמת בראש סדר העדיפויות זה מגן שמאלי ואין ספק שזה באמת העמדה שבה אנחנו הכי צריכים להתחזק.
ממה שאני הבנתי בתחילת העונה רצינו את שון וייסמן אבל מכבי חיפה רצתה אותו גם ואחרי שכבר סגרנו עם קייטה חזרה אפשרות וייסמן אבל אנחנו לא רצינו ובסופו של דבר הוא התגלגל לק"ש שלטעמי העונה קבוצה מהמוכשרות בארץ אבל פשוט לא הצליחו להתרומם השנה(שתי משחקים נגדנו הם שיחקו יותר טוב וניצחנו, דוגמא טובה לכך שהם בפליאוף התחתון).
לגבי ק"ש, יסמאיל ריאן אחד השחקנים המוכשרים בליגה לטעמי סוג של טבח החלוץ עם מהירות אדירה. הוא יותר מתפקד כשחקן כנף, עמדה שלא קיימת אצלנו במערך אבל שחקן מצוין שמתאים לכל קבוצה בארץ.
בנוסף כארם ארשיד שחקן מעניין גם כן. שחקן של אשר אלון לעשות איתו מו"מ זה כמו לשחרר חייל חטוף מהחמאס.
כמובן שעונה הבאה יונס מלדה מבחינתי נכנס ל13 הראשונים בהרכב.
וארגוץ' חתם לשנתיים והויבך כבר סגור לעונה הבאה ...נשאר בהגנה דני עמוס ,חגי גולדנברג , ועמדת המגן השמאלי . מענין למה סלובו לא מחפש מגן שמאלי בסרביה או קרואטיה ?
קישור אחורי אנחנו די באוויר לגבי דן גלזר , גם אם הוא נשאר מה שיחייב רכישה והוצאה כספית נוספת נצטרך עוד קשר נסוג אחד לפחות העונה ראינו שהיינו קצרים בתפקיד הזה בגלל פציעות וצהובים.
קישור התקפי אם סבע יילך וזה כמעט בוודאות כי השחקן מעונין ...נצטרך קשר התקפי במקום . צריך מצד ימין קשר שמאלי ומצד שמאל קשר ימני . מהיר , לא נבהל מול השער , וגם לא אגואיסט לבשל .
חלוצים ? מלדה וברמי סגורים , צריך עוד 2 חלוצים זרים . או ישראלי מוכח וזר מצוין .
העונה חייבים להגדיל את הסגל מ 22 ל 28-33 . האופטימלי זה 33 המינימלי זה 28 , כי שוער שלישי זה מאסט למרות שהוא כמעט לא יראה אפילו ספסל , בלם חמישי גם מאסט , קשר נסוג לא פחות מ 3 , קשרים 50-50 כאן זאת נקודת המפתח שלנו להישאר בחלק הפליאוף העליון , חלוצים טובים יעישו את ההבדל .
אם היתה לנו ההגנה של הפועל חיפה ואת ההתקפה של בית"ר ירושלים היינו העונה אלופים .
ההגנה חייבת להשתדרג לא רק מבחינת שחקנים אלא בעוד 2-3 דברים , שיטת הגנה נוספת כמו 3 בלמים , תיאום על עיוור בעונה השניה , ששחקני הספסל כשיחליפו בלם פצוע יוכלו לגרום לנו לתהות למה הם בספסל .
תראה זאב שאתה מתכנן את עונה הבאה אתה צריך גם להיות ריאלי לגבי השקפת העולם של המועדון. כנראה שהקבוצה לא תתחזק בשתי חלוצי שפיץ זרים(שאף אחד מהם לא פרוספקט לעתיד) אם יש בשבילהם רק מקום אחד בהרכב...
וכנראה שהקבוצה גם לא תרצה לעשות שינויים דרסטיים בסגל כדי לשמור על המשכיות.
הקבוצה כבר משחקת שנה וחצי 442 יהלום ונראה אחרי שאנחנו עושים עונה בפליאוף עליון עם 7 שחקנים מליגה לאומית בהרכב השיטה הזאת לא תשתנה כי גם הנוער משחק ככה.
דבר ראשון שהמועדון מיהר לעשות זה לשמור על חוליית ההגנה בלי שינויים. משמע- עמוס, ויקי, חגי, דודי, ברנקו, טיפים וגרוס(??) נשארים. בנוסף אליהם נתחזק לפחות במגן שמאלי אחד(+אחד מהנוער) ולא מאמין שנביא עוד בלמים מבחוץ נשמע לי יותר הגיוני אולי להחזיר את לני אהרון מהשאלה.
בקישור נראה כאילו עזיבה של עלי זה בלתי נמנע. לצערנו הוא נפצע בסוף הסיבוב הראשון כמעט עד סוף הסיבוב השני ולא הוצאנו ממנו העונה את מה שהיה נראה שנוציא ממנו בתחילת העונה אחרי תצוגות מרשימות נגד ב"ש, מכבי, בית"ר, פ"ת ועוד.
לגבי דן גלזר אם נתניה תצליח לשכנע אותו לבקש שחרור ממכבי ובסופו של דבר נצליח להשאיר אותו, זה יהיה שיחוק ענק כי בטח מכבי לא תרצה להפסיד עליו כסף בעתיד והם ירצו להחזיר אותו אליהם והשאיל לבני יהודה או משהו בלי אופציה.
עוד בקישור אביב וניקו סגורים לעונה הבאה נצטרך עוד שחקנים לעמדות האלה (שחקן אחד כנראה יבוא זר"שובר שיווין" ), אגב רוזנסקי לא נראה לי מתאים לעמדה הזאת וגם קוגבניה לא אסור לנו לבנות עליהם בעמדה הזאת עונה הבאה.
בהתקפה גם פרידה מדיע היא בלתי נמנעת כל מה שנשאר לנו זה להגיד לו תודה על מעל 30 שערים בשתי עונות אדירות לעודד אותו בנבחרת.
ערן לוי המקום שלו ב11 מובטח ושתי שחקנים צריכים לשחק לידו בהתקפה שאחד מהם הוא חלוץ (9,11 וואטאבר, רק שיהיה שחקן שעומד במרכז ההתקפה)
על עמדת החלוץ שנה הבאה כנראה נראה את ברמי/ירושלמי שאליהם יחברו עוד חלוץ ישראלי(דוגמת שון וייסמן) ועוד חלוץ זר "שובר שיווין" .
על עמדת "חלוץ שני" (דיא סבע לדוגמא) יהיו את רוזנסקי, ספורי, מלדה וקוגבנייה שכנראה 2 מהם לא יהיו בסגל עונה הבאה(מכירה, השאלה) ויצטרך להגיע שחקן "שובר שיווין" בין אם הוא ישראלי או זר זה התחליף לשחקן הכי טוב שלנו העונה...
אחרי כל הניתוחים אין לי ספק שהעונה הבאה שלנו תקום ותיפול על "שוברי השיווין" שנחתים בקיץ (בנוסף ערן לוי וטים הויבך הם גם שוברי שוויון).

סיכום:
שוערים: דני עמוס, דין גל, שוער מהנוער
מגנים ימניים: חגי, ויקי
בלמים: טים, ברנקו, דודי, גרוס/מיימוני, לני אהרון
מגנים שמאליים: זר, עיאשה/טוויטו/מגן ישראלי אחר
קישור: גלזר, ניקו, אביב, זר, עוד ישראלי/2 ישראלים.
התקפה: ערן, מלדה, ברמי/ירושלמי, זר, רוזנסקי, ספורי/קוגבניה, חלוץ ישראלי
רשמתי רק 24 שחקני כביכול יכול להיות שיהיו יותר שחקנים ולקחתי בחשבון שצעירי, מור, ריביירו, קייטה, דיא, עלי ואלקסלסי יעזבו.
NAKTAL אני לא בטוח שעלי מוחמד יעזוב , בשביל לעזוב לא מספיק לו סיבוב ראשון בהצטיינות , הוא חייב לתת עונה גדולה כל העונה .
לגבי דיע סבע אכן כן נראה שהוא רוצה לעזוב לחו"ל , הענין הוא מה מתאים לו ליגה ספרדית או ליגה איטלקית , אם יגיע לסינית יהיה מאושר ומעושר , בכל מקרה בענין שלו צריך לבקש בלי בושה 10 מליון יורו .
לוקח את הסגל שרשמת ומשפץ חחח ...
: דני עמוס , דין גל . שוער מהנוער - אלקסלסי יוצא להשאלה תמורת הארכת חוזה מ 3 ל 5 שנים .
מגינים ימניים : כחלון , גולדנברג . מספיק בהחלט .
בלמים : הויבך , וארגוץ' , תירם , גרוס , לני אהרון .
מגן שמאלי : זר ברמה גבוהה , טויטו / גולדברג - עיישה יצא להשאלה .
קישור אחורי - דן גלזר ( מקווה מאוד ) , כאן נצטרך עוד שחקן ישראלי מצוין + נפתלי בלאי .
קשרים 50-50 : ניקו אולסק , עלי מוחמד ( אם לא ישאר להביא זר אחר 50-50 ) , אביב אברהם , צריך לפחות עוד אחד ברמה שלהם קניקובסקי או ברסקי ...לחזק את הנשק העיקרי שלנו .
קשרים התקפיים : ערן לוי , רוז'נסקי , ירושלמי , נצטרך עוד אחד לפחות אם דיע עוזב ועוד אחד אם ספורי עוזב . צד את עיני דן ביטון מאשדוד .
חלוצים : מלדה , וברמי . זה מה שיש בטוח בנתיים צריך לפחות 4 חלוצים בסגל .
לא הכללתי את קוגבניה כי לדעתי צריך למכור אותו .
העמדות הקריטיות לחיזוק הן מגן שמאלי , קשר אחורי נוסף חוץ מבלאי , קשר 50-50 נוסף ברמה ואולי עוד אחד שיעלה מהנוער . ו 2 חלוצים לא משנה לי היקר שיהיו טובים כשאחד מהם החלוץ העיקרי שלנו .
על כל עזיבה נצטרך להביא שחקן אחר .מה שאומר בין 5-8 שחקנים תלוי בעוזבים .
ההבדל בינינו לקבוצות צמרת אחרות היו במשחקים שחסרו לנו שחקנים ואילתרנו הרכבים שעלו לנו בהפסדים או תיקו .
לא מוצא חן בעיני העלאת עוד שכר בשביל להחזיק שחקן , זה שניתן לו עוד 10 אלף דולר לא עושה אותו טוב יותר . אבל זה כורח המציאות ואני מבין זאת , מקווה מאוד שעלי מוחמד וגם דיע סבע ימכרו בהרבה הרבה כסף לטובתם ולטובתינו , אם נכניס על שניהם 10-15 מליון יורו אשמח , כי בזה אפשר לאייל סגל גם להחזיק את הקבוצה בלי להוציא כסף מהכיס וגם להתקדם הלאה עד שנביא אליפות .
אני מקווה שישראל זביטי גם מחפש כשרונות צעירים זרים ולא רק שחקנים ישראלים .
שמע זאב אני מבין מה אתה אומר לגבי עלי מוחמד אבל יש המון קבוצות שכבר נחשפו לכישרון שלו והן ירצו לרכוש אותו כמה שיותר מוקדם בכמה שפחות כסף... אגב אי אפשר להגיד נואש על מוחמד עוד העונה יש לנו 9 משחקים וזה הזמן שלו לתת פוש.
עוד משהו זאב, 10-15 מיליון יורו למוחמד ודיא.?? אני חושב שאתה קצת שאפתן מידי אם נקבל 5 מיליון יורו בטוטאל מהמכירות של שניהם זה יהיה יפה
מכירה של שניהם תזיק למכבי נתניה. בעוד שלעלי מוחמד אני רואה תחליפים, לדיא או לגולר באופן עקרוני בסכומים שנתניה משלמת קצת פחות. לא רואה כמה דיא סבע מסתובבים בליגות ומחכים לפריצה ובדיוק יעשו אותה אצלנו. תוסיף לזה פחות עלי וזה מקשה על העניינים.
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's