מכבי נתניה

גירסה מלאה: לא להשתולל במחירים הזויים עאלק קניקובסקי 1.3 מליון שקל
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
לוותר מראש למו"מ , דודו דהאן חושב שמצא פראיירים בשוק . קנה לפני חודש שחקן מכבי תל אביב ואלמוני דורש עליו מחיר של מלך שערי הליגה דיע סבע ....
אני מקווה שאייל סגל לא פזרן ולא פראייר ליפול בפח של סוכנים .
ראו מכבי נתניה קיבלו תיאבון , מי זה גבי קניקובסקי ??? עוד לא קרע זוג נעליים !!!

ועלי כנעאן חלוץ מקבוצה שיורדת לליגה א דורשת מליון שקל !!! כבר אנחנו מורידים תחתונים שיהיה להם יותר נוח ..... שישחק בנצרת עלית במחירים האלו , ירצה לבוא עד 100 אלף שקל גג . זה המחיר שעלה כוכב הלאומית חלוץ מוכח עדן שרם שלא הצליח בליגת העל !!!!

תרדו מהר מהעצים ומהר אנחנו לא מכבי חיפה ובוודאי לא מכבי תל אביב

אייל סגל תבקש 20 מליון יורו על דיע סבע 10 לא מספיק שדודו דהאן ישלם ההפרש מכל הקומבינות . אם קניקובסקי שייך לו לא לקנות . לא להתעסק .
קניקובסקי וכנענה לא שווים את הכסף.. שימשיכו לשחק בלאומית
אני חושב שההיסטוריה הוכיחה ששחקנים שירדו ליגה לא בדיוק היו מציאה גם במקומות אחרים. ברור שזה לא שחור לבן אבל לא הייתי משתגע אחרי אף אחד מהם.
טל.מ זה לא הענין מה שכאן הפריע לי זה הסוכן / בעלים / מנהל של עכו , ראה שהם יורדים ליגה אמר לפחות נעשה כסף ...שילם למכבי תל אביב כמה שקלים ורצה לדפוק קופה שמחפש מי ינענע אותו מניאק !
אדם פשוט מלאה , מקווה שלא יגרום אצלנו במועדון באף עיסקה טיפוס כמו סוחר הילדים ....
די נו אתה נסחף. זה ביזנס וזכותו לנסות למקסם רווחים . זה לא אומר שמישהו ישלם לו אבל לנסות מותר.
לפי דעתי המחיר ההתחלתי של סבע צריך להיות הרבה יותר גבוה. לא מבין במשא ומתן. אבל כאשר רואה איך מתמחרים את סלומון. קניקובסקי ושאר הקקות שלא קרעו נעל כדורגל. אז סבע זה שחקן שכבר הביא מספרים. חייבים למתג אותו טוב יותר. זה בדיחה להציג אותו בנשימה אחת עם סלומון. קניקובסקי. אזובל והשאר
טל.מ כשאתה מבקש 1.3 מליון , זה נקרא לבוא למו"מ בידיים לא נקיות , אם מחיר ההתחלתי הוא כזה גבוה משמע שהמוצר הסופי גם יהיה גבוה , ולכן אני מבקש מאייל סגל שלא יחשוב בגלל שאני רושם שם של שחקן או כל אוהד אחר נתאכזב אם לא יגיע , אנחנו להיפך לוחצים עליו לא לבזבז הרבה כסף מהכיס .
עכו רכשה את קניקובסקי מת"א ב350 אלף שקל.. הוא אולי שווה 500 אלף
לא צריך אלדד חצי מליון שקל ????? בשביל מה שישחק אצלנו ??? שחקנים צריכים לשלם בשביל לשחק במכבי נתניה חחחחחח
יש מלא כשרונות פנויים במחיר כזה שיילך לקריית שמונה שכל העונה הבאה יתאמן כל יום בקור מקפיא ביצים כולל בקיץ , כל מי שמגיע לקרית שמונה מחפש לברוח .
דן ביטון מאשדוד לנסות או עוד יוצאי מכבי תל אביב וחיפה ....יש מלא מלא כשרונות שמחפשים בית חם כמו מכבי נתניה שנותן הזדמנות אמיתית לצעירים !!!
גם איילון ירושלמי מצוין לנו למרות שאני מודה כמעט ולא מכיר אותו הוא צריך לקבל את השאנסה שלו בנתניה .
Reference URL's