מכבי נתניה

גירסה מלאה: אייל סגל אל תהסס למכור לחו"ל את עלי מוחמד- ודיע סבע ב 10 מליון יורו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
נכון שני שחקנים אהובים ומצויינים מחוייבים שחקני נשמה אהובים בקהל .
בכדורגל שלנו היום ההתנהלות שלנו היא הכי נכונה , מצד אחד להשאיר שחקנים טובים שלנו ככל האפשר בקבוצה וזה מחייב השקעות גדולות .
מצד שני למכור נכסים יתקדם אותם לטובתם על מנת לבנות שם טוב למועדון , ששחקנים צעירים ירצו יחפשו יתאבדו להגיע לקבוצה שלנו .
ויש כמובן את הצד השלישי : בכדורגל שלנו היום צריך למקסם את האפשרות על שחקן ולהרוויח עליו על מנת לתחזק את הקבוצה , ישנה אחריות רצינית על מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת .
אם המצב לחיץ וההשקעה מהכיס מכבידה אין לאוהדים כל התנגדות לראות את המועדון מחזיק את עצמו במתכונת הזאת בליגה הבכירה . נהפוך הוא האוהדים יתנו את ברכת הדרך לשחקן שיוצא לחו"ל וישמחו שלא נצא פראיירים במכירה + הכנסת סעיף שאם הוא חוזר יש למכבי נתניה כסף לקבל ...
אייל סגל אנחנו סומכים עליך עשה כחכמתך
אישית אני הייתי מוכר את עלי מוחמד ב 7-8 מליון יורו ואת דיע סבע ב 10 מליון יורו . תבקש הרבה קבוצות גדולות יותר יתעניינו , תבקש מעט סוכנים עם קומבינות בבלגיה או קפריסין ישיגו ב חצי מליון יורו העברה על מנת לחזור .
בוקר טוב
הכל בסדר?
כן הכל טוב , אם הם רוצים ויש קבוצה מחו"ל שמציעה הרבה כסף אנחנו האוהדים צריכים להתחשב גם בבעל הבית שכל מימון המועדון על הכתפיים שלו . אני מת לקחת אליפות אבל אם זה על חשבון האושר והבטחון הכלכלי של הבעלים לא תודה . גם מקום חמישי ושישי וכדורגל מלהיב מספיק לי .
(07-Mar-2018 9:00)זאב רווח כתב: [ -> ]כן הכל טוב , אם הם רוצים ויש קבוצה מחו"ל שמציעה הרבה כסף אנחנו האוהדים צריכים להתחשב גם בבעל הבית שכל מימון המועדון על הכתפיים שלו . אני מת לקחת אליפות אבל אם זה על חשבון האושר והבטחון הכלכלי של הבעלים לא תודה . גם מקום חמישי ושישי וכדורגל מלהיב מספיק לי .


אין בעיה עם המכירה , הסכומים?
שאול אסביר לך משהו שלמדתי מראיון של שפיגלר .
פעם אוחנה היה כוכב מכלן הבלגית הביא אותה לגמר מחזיקות הגביע ובישל את שער הניצחון כשהוא המצטיין של אותה עונה באותו מפעל והפך לכוכב הכדורגל הבלגי .
שפיגלר שהיה בקשרים טובים עם מיליארדר צרפתי בשם ברנארד טאפי שהיה הבעלים של מרסיי שזה רק לקחה אליפות אירופה ( בקניית המשחק ) ניסה לענין אותו בכוכב העולה אלי אוחנה .
ברנארד טאפי שאל מה המחיר שלו ? שפיגלר ענה מליון דולר אתה יכול להביא אותו ואז זה נחשב לסכום די גבוהה .
טאפי ענה לו : אם היה שווה 10 מליון דולר יכולתי לחשוב להביאו , בקבוצה גדולה כמו מרסיי אי אפשר להביא שחקן במיליון דולר יהיה טוב כמה שיהיה .
שפיגלר היה המום מהתשובה של טאפי ובזה הענין נגמר .

קבוצות גדולות לא מתענינות בשחקנים זולים , ברצלונה יכלה לקנות את דמבלה ב 4 מליון יורו ולא ממש רצתה , דורטמונד קנתה ב 4 מליון יורו ותוך שנה אחת בלבד נמכר לאותה ברצלונה ב 150 מליון יורו ....

על מנת לענין קבוצות בינוניות בליגה הספרדית ובליגה האנגלית צריך לבקש מחיר גדול כן בלי להתבייש לבקש על עלי מוחמד 5 מליון יורו מה אכפת לו להרוויח ? ולבקש מדיע גם 10 מליון יורו לתת לו אפילו אחוזים מהמכירה ....

גם ככה למדו בפרוייקטים של בניה , אתה רוצה למכור יקר תגדיר את הפרוייקט בפרסום כיוקרתי היי סוסייאטי ותקבל התענינות מאותם אנשים שמחפשים ייחודיות משמע שרוב האוכלוסיה לא תתקרב ....
אם תבקש מעט רק קבוצות מהדרך הנמוך של ליגות זבל יתענינו
שירצקי שם תג מחיר למכבי חיפה על נייג'ל האלסייבנק 3 מליון יורו . להזכירכם זה שחקן עם שליטה נהדרת בכדור יכול לשנות מומנטום ברגע אבל 3 מליון יורו ? שחקן שממעט לכבוש ....
מה מניע את איזי להעריך את מחירו של השחקן בכל כך הרבה כסף ? ועוד שחקן זר שרק לפני 26 מחזורים רכש בחצי מליון יורו .
התשובה פשוטה יש קופצים ומתענינים ולכן המחיר רק עולה .

עכשיו בואו ונשים מול ההולנדי את דיע סבע .
צעיר יותר מהאלסייבנק , שחקן ישראלי לא תופס מקום של זר , מבקיע בחסד , מבשל לא פחות טוב מההולנדי , והכי חשוב דיע סבע חלום רטוב של כל הקבוצות הגדולות העשירות מכבי חיפה , מכבי ת"א , הפועל באר שבע .

האלסייבנק עם הפנים לישראל כשדיע סבע עם הפנים לאירופה , אייל סגל 2 מליון יורו זה לא כסף לשחקן כמו דיע סבע , יחטפו אותו מהר ונצטער .
ניימר נמכר ב 222 מליון יורו רק לפני 6 חודשים וכבר מוכנים לשלם עליו כפול .
אל תשים תג מחיר בכלל ככה שלא תצטרך לשלם משכורת גבוהה כתוצאה מתג המחיר אבל אם תהיה התענינות אל תוריד פחות מ 10 מליון יורו , תבקש אתה גם תקבל , בזה אפשר לחזק את כל המועדון ל 5 שנים לפחות . בוגרים ונוער .

הלוזונים ראו שיש להם שחקן טוב סולומון דורשים עליו 10 מליון יורו , מה הוא כבר עשה בכדורגל ? פה יש לך שחקן מוכח עם מספרים קשר שמבקיע בצרורות , מלך השערים של ליגת העל . בבקשה אל תהיה פראייר .
Reference URL's