מכבי נתניה

גירסה מלאה: בורר זבל קבע 1.3 מליון על סבע
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5
איזיקו-ביץ' הצליח לסחוט אותנו עד תום
עורך הדין שלו הפיל את הבורר במשחקי הצהרות בעיתונות

נכון חלק היום יאמרו זה לא כסף על דיע סבע אבל אסור לשכוח שלפני תחילת העונה שעברה אחרי פציעה קשה ביותר בברך אף אחד לא היה שם רבע מהסכום הזה על דיע , מה גם שהיה חסר 3 חודשים לסיום החוזה שלו עם איזיקו-ביץ' .

אייל אם אתה משלם , לדרוש עליו פי 10 במכירה לא כדי להעניש את דיע אלא כדי שלאיזיקו ביץ' יכאב יותר !!!
לא נעים לא נורא ותקזז מזה את שכר הבורר ש טוברוק צריכה לשלם אז אריק בטח לא יותר מדי מאושר היום, חוץ מזה פחות מ400 אלף דולר אם הוא יוצא לאירופה זה יחזור ובגדול מלך השערים נותן עונה גדולה פחות ממיליון אין מה לדבר צריך רק להחליט איזה מטבע.
איך שחקן ששיחק בליגת העל 5 שנים וכבש 8 שערים ואחרי פציעה בצולבת שווה 1.3 מיליון?
וזה עוד לפני העונה בלאומית שכבש 17 שערים

באותה תקופה אריק רצה לקבל עליו 1.2 מיליון במקסימום, אז קבעו את הסכום המקסימלי והמוגזם שטוברוק דרשה כדי לקבל בוודאות פחות מזה, ואפילו קבעו יותר מזה בסופו של דבר ?

ורק אחרי העונה הגדולה בלאומית אריק הסכים לשלם עליו 1.2 מיליון
אין מצב שהבורר לא הושפע מהעונה האחרונה. לצערי נראה שהוא סטה מהמנדט שלו ובגדול.
בורר כמו שופט הוא בן אדם...
לו דיא היה עוד שחקן במכבי נתניה, סביר להניח שהיינו משלמים לא יותר מ20% מהפסיקה.
מכיוון שהבוררות התנהלה כשדיא, מוביל את טבלת מלכות השערים ומחלק אסיסטים כטבח מדופלם וכל הליגה הישראלית רוצה אותה, הבורר ניסה לרצות את כולם.
ביום מהימים שדיא יעבור לשחק מעבר להרי החושך ויקבע לו מחיר,נוכל להתייחס לפסיקת הבורר.
ועד אז,נהנה מאחד השחקנים הבולטים בכדורגל הישראלי,שבת אחרי שבת.
הבעיה שפסיקת הבורר הזו (לדעתי בלבד) שמה חותמת על כך שדיא ימכר בקיץ. יכול להיות שאלו היו התוכניות בכל מקרה כי אולי הוא רוצה לשחק בחול. אבל ברגע שנתניה נאלצת לשלם סכום כזה שמין הסתם לא היה בתוכניות, היא תאלץ למקסם רווחים ומהר. הבעיה היותר גדולה היא למצוא לו מחליף.
אולי מספיק לבלבל את המוח במה למה כנה ואמה זהו הבורר החליט וזה מה יש לא טוב לכם, עכשיו עוד אני לא מסיים את המשפט רק תגידו אני מוציא אותו מכירה ובמכרז זריז בין אלונה, שחר גולדהאר ואפילו איזי ו לוזון אני מוכר אותו ברווח קל אז אם רק כסף מעניין אותכם תהיו רגועים תזכרו שהוא שיחק פה 5 שנים בחינם ואין מה לעשות על טעויות עבר משלמים.
(04-Mar-2018 21:17)טל.מ כתב: [ -> ]הבעיה שפסיקת הבורר הזו (לדעתי בלבד) שמה חותמת על כך שדיא ימכר בקיץ. יכול להיות שאלו היו התוכניות בכל מקרה כי אולי הוא רוצה לשחק בחול. אבל ברגע שנתניה נאלצת לשלם סכום כזה שמין הסתם לא היה בתוכניות, היא תאלץ למקסם רווחים ומהר. הבעיה היותר גדולה היא למצוא לו מחליף.

כמה שנים איזיקוביץ מחזיק בשחקנים עד שהוא מוכר בזמן המתאים?

כמו שגנט יכולה להשאיל לקבוצות בישראל שחקנים ישראלים שרכשה, אפשר לדוגמה להשאיל לגנט את סבע עם אופציית רכישה של 80 אחוז בסוף העונה בסכום אסטרונומי למשל 5 מיליון שלא יהיה כדאי להם למהר ולרכוש, וככה אתה לא מונע מהשחקן להתקדם מקצועית ולפתוח קריירה באירופה ולהרוויח כסף

בהשאלה כל הצדדים יהיו מרוצים, ויהיו מספיק קבוצות שיסכימו להשאיל לעונה פלוס אופציה לעונה נוספת בלי רכישה בדיוק כמו שאנחנו משאילים שחקנים זרים

מי אמר שחייבים למכור? וחוץ מזה לא כדאי למכור לפני שסבע הופך להיות בורג מרכזי בקמפיין של נבחרת ישראל ונותן מספרים.. וכמובן אחרי הצמד שהוא יבקיע נגד ארגנטינה..

אם יש חוזה ל-3 עונות, עונה הבאה להשאיל לגנט, עונה אחר כך להשאיל לאנדרכלט (קני סייף הושאל מגנט לאנדרלכט עם אופציה לרכישה של 3.5 מיליון.. סבע יהיה שווה יותר ) , ובסוף העונה למכור לברוז' ב-8.5 מיליון (הקבוצות והסכומים להמחשה בלבד )
לדעתי קבוצה עם יכולת כלכלית כמו של נתניה חייבת להחזיר את ההשקעה בסבע ולמקסם את הרווח כשהברזל חם.
הברזל יהיה חם יותר בעוד 2 עונות ושווה פי כמה וכמה
לא לומד ממקרה קיודה? מה היה חסר שהסיטי היתה עושה את אותה עסקה איתנו מאשר עם אוסטריה וינה אם היינו משאילים או משאירים 50 אחוז?

סבע רוצה לשחק בחול? אין שום בעיה.. רק מה זה משנה לשחקן אם זה בהשאלה או במכירה חלקית?
עמודים: 1 2 3 4 5
Reference URL's