מכבי נתניה

גירסה מלאה: בהצלחה לבית"ר הערב
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
ניצחון שלהם ובני יהודה יעלו כמו פנתרים שבוע הבא מול קש, ניצחון של אבוקסיס ובני יהודה כבר מזמינים נופש לסופ"ש הבא, כל החשבונות האלו בגלל 2 דק שסלובו ברדה לא יכלו להרוג את המשחק מול סכנין ועלו עם הרכב פלאים בסמי עופר ולכן לא סומך עליהם שלא ישתגעו גם בשבת.
(19-Feb-2018 20:09)amir כתב: [ -> ]ניצחון שלהם ובני יהודה יעלו כמו פנתרים שבוע הבא מול קש, ניצחון של אבוקסיס ובני יהודה כבר מזמינים נופש לסופ"ש הבא, כל החשבונות האלו בגלל 2 דק שסלובו ברדה לא יכלו להרוג את המשחק מול סכנין ועלו עם הרכב פלאים בסמי עופר ולכן לא סומך עליהם שלא ישתגעו גם בשבת.

עוכר ישראל !
קוראים לזה ריאליסטי
מסכים עם אמיר
(19-Feb-2018 20:12)טל.מ כתב: [ -> ]
(19-Feb-2018 20:09)amir כתב: [ -> ]ניצחון שלהם ובני יהודה יעלו כמו פנתרים שבוע הבא מול קש, ניצחון של אבוקסיס ובני יהודה כבר מזמינים נופש לסופ"ש הבא, כל החשבונות האלו בגלל 2 דק שסלובו ברדה לא יכלו להרוג את המשחק מול סכנין ועלו עם הרכב פלאים בסמי עופר ולכן לא סומך עליהם שלא ישתגעו גם בשבת.

עוכר ישראל !

בוא תבין מוריניו, פעם אחת ולתמיד.
הוא לא עוכר ישראל ,הוא מעביר ביקורת לגיטימית שבמקרה הנ"ל באמת מגיעה לצוות המאמנים. אצלך ,זה כבר מזמן לא ביקורת . זה השתלחות חסרת רסן בסגנון קופמן\ברקו\הללי ושות' (ואתה יכול להוסיף לרשימה גם את החבר החדש שלך).
יש הבדל בין להעביר ביקורת לבין לבטל במחי יד אנשי מקצוע שהוכיחו את עצמם גם בשנתיים שלהם אצלנו וגם בקבוצות קודמות שאימנו.

אתה חי מהפסד להפסד. שקט כמו דג בהצלחות ומפגיז ללא הרף בכשלונות.
ביום שתהיה מידתי בביקורות שלך אולי יהיה אפשר להתייחס ברצינות לדברים שאתה אומר.
זה מה שאתה לא קולט. אני שואל שאלה פשוטה - אני לא מאמין ביכולת שלהם לשדרג את המועדון בשנים הבאות אם לצמרת אנחנו שואפים. וכן יש לי מלא השגות על כל התפקוד שלהם בחודשיים האחרונים. את המטעמים רק אתה מוסיף פה כי כמו אלדד אתה אובססיבי בעיקר לדברים שאני כותב ואתה עונה לי ואני לך וכו. זה מה שאמרתי ואני עומד מאחורי כל מילה. לדעתי מאמנים שנמצאים בשלב (הדי מפתיע ביחס לגילם) שבו הם עדיין מאלתרים או נגררים ולא מספיק בשלים, לא יכולים להוביל קבוצה לצמרת. תתווכח אם בא לך עם זה. כל השאר זה זיוני המוח הפרטיים שלך.
(19-Feb-2018 22:49)טל.מ כתב: [ -> ]זה מה שאתה לא קולט. אני שואל שאלה פשוטה - אני לא מאמין ביכולת שלהם לשדרג את המועדון בשנים הבאות אם לצמרת אנחנו שואפים. וכן יש לי מלא השגות על כל התפקוד שלהם בחודשיים האחרונים. את המטעמים רק אתה מוסיף פה כי כמו אלדד אתה אובססיבי בעיקר לדברים שאני כותב ואתה עונה לי ואני לך וכו. זה מה שאמרתי ואני עומד מאחורי כל מילה. לדעתי מאמנים שנמצאים בשלב (הדי מפתיע ביחס לגילם) שבו הם עדיין מאלתרים או נגררים ולא מספיק בשלים, לא יכולים להוביל קבוצה לצמרת. תתווכח אם בא לך עם זה. כל השאר זה זיוני המוח הפרטיים שלך.

תגיד, יש יצור ביקום הזה שאין לך מלא השגות עליו ?
יש מישהו שאתה כן מאמין ביכולת שלו לשדרג את המועדון (בכלים הקיימים) ?

אני לא מוסיף שום מטעמים. אני שם לך מראה בפרצוף. ונכון, אני אובססיבי למתלהמים ומגזימים.
מי שטוען שסלובו וברדה הם חסרי מושג , שמתייחסים למכבי נתניה כקבוצת מתנ"ס,שהם מזלזלים בכולנו, שהם לא מתאימים להוביל קבוצה ועוד כהנה וכהנה...הוא מבחינתי פרובוקטור קטן בסגנון הללי, אופירה , ברקו ושות' .

ובוא אני אגלה לך עוד משהו, מכבי נתניה לא שמה לה למטרה לקחת אליפות בקרוב. לא שנה הבאה , לא עוד שנתיים ולא עוד שלש...
הקבוצות הבריאות הם אלה שרצות לאורך זמן עם בסיס מוגדר של שחקנים, צוות מיקצועי שקול והנהלה שדואגת לתפקוד שקט של העסק.

אם דברים יתנהלו בדרך שלך מכבי נתניה תמשיך להתנדנד עוד הרבה שנים, לא יהיה בה שקט תעשייתי ,ומיקצועית סכויי ההצלחה שלה יהיו מאד קטנים.

אנחנו בתהליך וצריך להמשיך בו גם אם בדרך משהו לא נראה לטל מ. וחבר מרעיו.
בקיצור אתה לא האדם להתווכח איתו בצורה עניינית . אתה מחפש לריב כי זה אתה. אמרתי לך/ אמרו לך את זה בפייסבוק ואני אומר לך מאוחר מידי שוב כאן עכשיו. אין לי דיון עם אנשים מסוגך. לא חוזר בי מאף מילה שכתבתי עליהם. יש להם דרך ארוכה לעבור ובעיקר גישה שצריכה להשתנות בכדי להוביל קבוצה לצמרת או השגים כלשהם. זו דעתי. את שאר הדיון נהל עם עצמך.
(19-Feb-2018 23:59)טל.מ כתב: [ -> ]בקיצור אתה לא האדם להתווכח איתו בצורה עניינית . אתה מחפש לריב כי זה אתה. אמרתי לך/ אמרו לך את זה בפייסבוק ואני אומר לך מאוחר מידי שוב כאן עכשיו. אין לי דיון עם אנשים מסוגך. לא חוזר בי מאף מילה שכתבתי עליהם. יש להם דרך ארוכה לעבור ובעיקר גישה שצריכה להשתנות בכדי להוביל קבוצה לצמרת או השגים כלשהם. זו דעתי. את שאר הדיון נהל עם עצמך.

אנשים מסוגי ?
איזה סוג זה ? זה שלא יתן לך לעשות שחור בעיניים לכולם ? זה שלא פוסל וקוטל אחרי כל הפסד \ תצוגה רעה ? זה שגם יודע לפרגן רחמנא לצלן ?
בוא נספר גם מה אמרו לך בפייסבוק. מה אתה אומר ?
אתה אולי חושב שאתה מייצג את "הרחוב הספורטיבי" אבל אתה מאד רחוק משם ידידי.

ועיניינית עניתי לך בהחלט. זה שננעלת וחרצת את דין המאמנים כי לא הכל עובד לפי החליל שלך זה בעיה שלך לא שלי.

בן אדם שאומר על סלובו וברדה שאין להם מושג, שלא קשורים לענף....
משהו. מה אני אגיד לך. אחת הביקורות היותר עינייניות שקראתי לאחרונה
אפשר לסמן וי, ועכשיו נאחל לבני יהודה ניצחון ונגמר הסיפור.
עמודים: 1 2
Reference URL's