מכבי נתניה

גירסה מלאה: סלובו מדבר
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
במסיבת העיתונאים שנערכה היום אמר דראפיץ': "בית"ר ירושלים היו פייבוריטים בפעם האחרונה, והפסדנו את המשחק. התוצאות שלנו הן לא רעות, זה שהודחנו מהגביע וזה עצוב בשבילנו, זה מאכזב. אנחנו רוצים להשתפר אם נרצה להגיע לפלייאוף העליון. מקווים מאוד שהשחקנים שלנו יחזרו מפציעות כמה שיותר מהר, כדי שהסגל יהיה רחב יותר ותחרותי. בית"ר היא קבוצה טובה, שמבקיעה הרבה שערים. בבית"ר תמיד יש סיפורים, ככה ששום דבר לא מזיז להם. הם חסינים, הייתי שם לפני שנתיים וגם אז היו סיפורים וסיימנו במקום השלישי. הם קבוצה גדולה, שרצה לאליפות ומבקיעה המון שערים, נצטרך להתכונן לזה".

"אין מה להתייחס לשחקנים שנפגעו, אבל בלי כמה שחקנים משמעותיים אנחנו משחקים פחות טוב. אנחנו רוצים לשחק עם סגל מלא, אבל זה לא תמיד מתאפשר. אל תשכחו שיש קבוצות שנמצאות בפלייאוף התחתון כרגע, היו נמצאות במקום אחר אם הליגה הייתה מתחילה היום. אסור לשכוח, כדורגל זה מרתון. יש תקופות פחות טובות, ופרגנו לנו מתי שהיה צריך לפרגן. עכשיו יורדים עלינו. העמדנו רף גבוה, עם כדורגל אטרקטיבי. ועכשיו, הכדורגל שלנו פחות מלהיב. גם בשנה שעברה הייתה לנו ירידה בינואר, זה תוצאה של פתיחת עונה חזקה ופציעות".

"אני אוהב את זה שמצפים מאיתנו למשחקים טובים ותוצאות טובות. לפעמים אתה מנצח משחק אחד, והכול מתחבר. זה קרה לי לפני שנתיים. אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים, ואיפה אנחנו רוצים להשתפר. לפעמים במהלך העונה יש שינויים. אנחנו מתמודדים עם המצב של הבלמים שלנו, אבל אני רוצה עוד בלמים בסגל. נשמח לצרף בלם ומגן שמאלי. אלחסן קייטה הוא שחקן שלנו, הוא נמצא אצלנו ואנחנו רוצים שהוא יציג את היכולת שלו מתחילת העונה. אלחסן לא צריך להיות מושפע מהשמועות. חשוב שאהיה הוגן עם השחקנים. אמרתי לבן צעירי שאני רוצה לצרף מגן שמאלי נוסף, וכמות הדקות שלו תיפגע. הוא צריך להחליט אם הוא רוצה לקבל דקות במקום אחר, או להישאר כאן ולהילחם על המקום שלו. מחובתי להגיד לשחקנים שאני מתכנן לחזק את הסגל. לא יודע מה היה עם קייטה ואשדוד, אבל הוא שחקן שלנו אלא אם הוא יגיד לי שהוא רוצה לעזוב. יום רביעי הקרוב זה היום הכי משוגע בליגה הזו".
סלובו עיר שלמה סומכת עליך לא משנה מה התוצאה אוהבים אותך
ראיון של דראפיץ הערב ברדיו 103 מסתלבטים עליו חופשי
http://103fm.maariv.co.il/programs/media...1t4nzVQ=KH
חכמים גדולים באמת ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reference URL's