מכבי נתניה

גירסה מלאה: שלושה שחקנים בכושר משחק הכי גרוע מאז מכבי חיפה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
הראשון ללא ספק דיע סבע , פשוט ללא נוכחות ללא משהו מעשי ממנו שאתה יכול לקחת , כשהוא מגיע זה איכשהו לא בולט כי מסתכלים על השערים שלו אבל הוא בכושר משחק גרוע .
זה לא רק שהוא לא מבקיע או מוסר זה גם שהוא לא מגיע אפילו למצבי הבקעה וגם לא לבישולים !!! אין לי מושג האם הוא פצוע או לוקה בכושר גופני או סתם בירידה גדולה אבל זה ללא ספק 25% סבע הטוב והמוכר לכולנו .
השחקן השני מי אם לא הקפטן ערן לוי , זה לא הפנדלים זה קורה לפספס פנדל , הראשון היה בקורה והשוער היה צד שני , השני כבר היה הימור פינה לא נכון ....
אבל כמו שכתבתי זה לא הפנדלים זה כל השאר , אין תנועה מספיקה ללא כדור , ואם יש כבר כדור המסירות המדויקות נעלמו , הרי ערן לוי פטור מלחימה אז לפחות מסירות מדוייקות , בעיטות למסגרת חזקות זה לא בקשה גדולה מדי , זה המינימום שנדרש ממנו . אם גם את זה הוא לא יכול מאיזו סיבה לתת שיישב על הספסל .
השחקן השלישי הוא המגן ויקי כחלון , משהו הזוי עובר על הבחור הזה , הוא לא מבין את התפקיד שלו כמגן , ויקי דבר ראשון מגינים על השער שלנו , רק אחרי זה עולים להתקפה .
משחק ההגנה שלו פשוט חלש , חורים על שמאל וימין , זה לא רק עשיית פנדל שהשופט פספס נגדנו , זה כמעט בכל מאבק בינו לבין אלקה או קינדה כחלון הפסיד .
הגול השני גם הגיע מהאגף שלו למרות שכל ההגנה חלמה ....

היו כמובן עוד הרבה שחקנים חלשים אבל כששלושת אלו ביחד חלשים וגרועים אין מה לצפות בשיפור שאר מערכי הקבוצה , כשהם ישתפרו שאר הקבוצה תשתפר .
עוד דבר שחייבים לתת המאמנים את הדעת לכך .
אתמול היו לפחות ( לא ספרתי ) 10 קרנות ....איך זה שיש את הויבך , תירם , קייטה , קוגבנייה , בדש ברחבה ואנחנו לא כובשים מהקרן ?
יש את דוד לביא האגדי מאמן חלוצים במחלקת הנוער , למה לא להביא אותו ללמד על הנגיחות את הבוגרים ? מספיק 4-5 אימונים ונצא נשכרים ...
אותו הדבר בכל מקצוע מגן שמאלי או ימני , תביא שחקן עבר שילמד וישפר את מה שיש לנו .
ראית את ההרמות ? דיא לא עובר את המגן הראשון אפילו. ההרמות של ערן לא מגיעות לשום מקום. זו לא הנגיחה אלא ההרמות הגרועות.
(14-Jan-2018 13:32)טל.מ כתב: [ -> ]ראית את ההרמות ? דיא לא עובר את המגן הראשון אפילו. ההרמות של ערן לא מגיעות לשום מקום. זו לא הנגיחה אלא ההרמות הגרועות.

אחד מגביה חזק מידי, השני מגביה נמוך וחלש מידי.
קוגבנייה מגביה קרנות יותר טוב משניהם.
נו טל.מ פיליפצ'וק , מה הם עושים באימונים ? לא רואים שיפור בכתום כבר חודשיים
(14-Jan-2018 13:36)פיליפצוק כתב: [ -> ]
(14-Jan-2018 13:32)טל.מ כתב: [ -> ]ראית את ההרמות ? דיא לא עובר את המגן הראשון אפילו. ההרמות של ערן לא מגיעות לשום מקום. זו לא הנגיחה אלא ההרמות הגרועות.

אחד מגביה חזק מידי, השני מגביה נמוך וחלש מידי.
קוגבנייה מגביה קרנות יותר טוב משניהם.

נכון, ואולסק מגביה יותר טוב מקוגבניה, חבל שאף אחד לא שם לב לזה


קצת מהנתונים של סבע:
עבר 80 אחוז מהמרחק בהליכה, כמו ערן
מהירות ממוצעת הכי נמוכה במגרש עם 5.3 קמ"ש בדיוק כמו ערן
ועבר 8.5 ק"מ בדיוק כמו אולסק ששיחק חצי שעה פחות מסבע
(14-Jan-2018 14:02)זאב רווח כתב: [ -> ]נו טל.מ פיליפצ'וק , מה הם עושים באימונים ? לא רואים שיפור בכתום כבר חודשיים

אם אני מתלונן אומרים לי שאין לי שתעודת פרו .. :-) מה אני יודע תגיד לי .. תכלס אם ניקו וקוגבנייה מגביהים יותר טוב שיגביהו הם אבל זה לא קורה אז את הטענות לסלובו.
כולם צריכים להתעורר , התחילו משהו יפה לחבר את האוהדים , אם היו ממשיכים ביכולת הטובה אתמול במקום 5000 אוהדים בצהוב היו לא פחות מ 8000 , המנהלים הצוות המקצועי והשחקנים חייבים להתעשת ולהתחיל הכל מחדש , מה שהיה מת .

צריך להחזיר לכושר את הקבוצה מתחבר שוב אל האוהדים
רצנו שלושה ק"מ פחות מאשדוד ...זה אומר הכל...
לעומת תחילת העונה שהקבוצה רצה תמיד יותר מהיריבות שלה
עודד אני לא מבין בסטאטיסטיקות הללו אבל אם רצנו פחות בבית וגם כשרצנו זה היה נראה ריצה בהליכה , השחקנים פרט לשחקנים ההגנה נהיו עצלנים ...אולי עייפות של המשחק ב 10 שחקנים נגד מכבי תל אביב ? לא יודע אבל בכל מקרה הקהל רואה ויסמן מצוין כשהשחקנים משחקים חלש
Reference URL's