מכבי נתניה

גירסה מלאה: Eyal-Slovo-Barda make natanya grait again
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
כמו שדונלד טראמפ הולך להפוך את ארה"ב למעצמת העל חזרה ככה גם סלובו וברדה צריכים לראות את עצמם מחזירים את מכבי נתניה להיות שוב אימפריה .

מכבי נתניה מול הפועל באר שבע , אפשר במשחק הזה רק להרוויח , אם נפסיד זה לא בושה למרות שאנחנו בבית שלנו , הפערים בין הקבוצות ברורים , תיקו זה כאילו לא שיחקנו ....לנצח את הפועל באר שבע זה לופ חזק על הקבוצה שהיא כן יכולה לנצח קבוצה גדולה .

לא נכנס להרכבים לא נכנס לטאקטיקות .....רק הרוח של השחקנים והמאמנים יכולה לנצח , רק הקרבה על כל כדור יכולה לעשות יש מאין , רק השארת כל הזיעה על כר הדשא תתן את הדרך , כאן צריך לא רק את ערן ודיע , אלא כל שחקן כולל אלו מהספסל כולל אלו מהיציע , כאן גם נצטרך להוכיח שוב שאנחנו האוהדים הכי טובים בליגת העל .
זה המשחק החוץ הכי קשה של ב"ש העונה, אין דרך להתמודד עם משחק לחץ רק יום נוראי של ההתקפה שלנו תציל אותם, יהיה להם קשה אפילו לעבור את החצי
אין ספק שאחרי סיבוב טוב, 3 משחקים שלא צברנו כ"כ נקודות ובלי ניצחון עדיין על קבוצה עם "שם", ניצחון על באר שבע יכול להיות משהו שגם ירים אותנו וגם באמת יכול לבוא. המזל שלנו שויטור, טאהא וואקמה לא אמורים לפתוח מחר(לפחות עפ"י אתרי הספורט בשעות אלה)
נתחיל עם החיסור של וואקמה שאין ספק שהוא השחקן הכי טוב בליגה, כזה שיחגוג על כל מגן בליגה וחיסרון של שחקן כזה ועוד במשחק בחוץ של באר שבע זה משהו שיחליש אותה.

לא רק שההגנה של באר שבע היא מבולבלת מפתיחת העונה, השחקן הכי יציב שלה, שחקן העונה של עונה שעברה יחסר לה מחר ועוד בלם שמקבל הרכב בד"כ, הודות לחסרונו של צדק, יחסר והם נשארים בהגנה עם אלחמיד המפוזר (בלי להתאמץ בחשיבה אני זוכר את הכדור שסבע העביר לו בין הרגליים בדרך ל1-1 ועוד שטות קשה נגד לוגאנו בליגה האירופאית) ועוד מחליף של מחליף, ככה שבאר שבע נשארת רק עם בן ביטון וגורש השחקנים היציבים והקבועים בהגנה.
באר שבע השנה קבוצה הרבה פחות מאוזנת משנה שעברה- הקישור שלה לא נחלש בהרבה משנה שעברה אבל אין ספק שההתקפה וההגנה כן. בסיבוב הראשון אוגו לא פתח נגדנו וזה נתן לנו להיכנס יותר טוב למשחק מבחינת קישור ועוד מחר ייחסר לנו עלי מוחמד. צריך לצפות ליתרון של ב"ש במרכז המגרש. אבל ההגנה שלהם היא אכן חסרה ובכללי חלשה ופחות מאוזנת משנים קודמות. ההתקפה שלנו הכי רוצה לקבל כזאת הגנה. עבד אלחמיד מהיר אומנם אבל מעט מפוזר ואוחיון לא מרבה לשחק גם ככה אולי מחר יהיה אפשר למצוא את המרווחים ואם נשחק עם מחויבות, ניחשות ונשחק קרוב לשחקני הקישור שלהם אולי נוכל לקחת תוצאה במשחק או לפחות לצאת עם תיקו רב שערים שייתן קצת ביטחון לשחקני ההתקפה שלנו.
ואולי החיסור של וואקמה הוא רק תרגיל? נחכה לפירסום הרשמי של הסגלים.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
(17-Dec-2017 7:17)חזום חזום כתב: [ -> ]ואולי החיסור של וואקמה הוא רק תרגיל? נחכה לפירסום הרשמי של הסגלים.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
וואלה גם אני חשבתי על זה כשזה פורסם נחיה ונראה

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
מקווה מאוד שבמקום לקשקש ברשת כמה וואקמה ואיך באר שבע , שינצחו את באר שבע עם וואקמה עם כל הכבוד אין לו 4 רגליים
גלזר בשמירה אישית על מליקסון לא נותן לו לגעת בכדור 90 דקות ואין להם מה למכור

הרכב משוער : דודו גורש ‏( גיא חיימוב ‏) , בן ביטון ‏( וובה בראון ‏) , חאתם עבד אלחמיד , מתן אוחיון , אורן ביטון , ג ' ון אוגו , מהראן ראדי , דן איינבינדר ‏( אייסק קוונקה ‏) , מאור מליקסון , מיכאל אוחנה ‏( תמאש פקהארט ‏) בן שהר
תודה רבה לאייל וסלובו ושי ושאר העוסקים והשחקנים תודה רבה על הנצחון
Reference URL's