מכבי נתניה

גירסה מלאה: בני הודה בשבת
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
אחרי שאיבדנו שתי נקודות במשחק שיכלנו לא סתם לנצח אלא לעקוף את מכבי ת"א אנחנו מוצאים את עצמנו מסתכלים למטה כשבני יהודה רק 3 נקודות מאיתנו ואנחנו בקרב ישיר איתם בשבת.
בני יהודה שיחקה עם המון שחקנים התקפיים נגד בני סכנין אבל עקצה אותם במתפרצות. ה-שחקן של המשחק היה ללא ספק אלמוג בוזגלו, שחקן קו בצד ימין שיודע לנצל את היתרון הכמעט יחיד שלו שהוא מהירות וזה בדיוק הנקודת תורפה הכי קשה שלנו.
חוץ ממנו כל ההתקפה שלהם בנויה משחקנים מהירים גם יונתן כהן מהיר, ציבוטה וגם מאור קנדיל שלא שיחק נגד סכנין בגלל הרחקה והוא בכלל מגן הוא יודע לעשות עבודה טובה באגף.
כמו רוב קבוצות מרכז הטבלה בליגה אי אפשר באמת לדעת מה תקבל ממנה בשבת אבל אין ספק שהיא בתקופה לא רעה לאחרונה והיא לא בונה יותר מידי על משחק קישור ומשחקת עם הגנה נסוגה ועם התקפה מהירה שיוצאת מהר קדימה בעיקר מהאגפים.
המהירות של ההתקפה שלהם מהאגפים זאת נקודה תורפה מאוד קשה שלנו ואפילו חטפנו שער בראש בשבת משחקן נמוך ונריוס ולאסקיס שחקן שידע להעניש אותנו.
עוד משהו שצריך לציין שיש להם את אחד השוערים הטובים בליגה ולא יהיה קל להכניע אותו.
אבל לא הכל שחור, כמו שאמרתי נגד סכנין הם שיחקו במערך 4-2-3-1 ככה שהם רק עם 2 קשרים אחוריים ואנחנו משחקין בעצם עם 3 ואנחנו יודעים שמה שאנחנו אוהבים זה להחזיק את הכדור במרכז. עוד נקודה היא שבני יהודה תשחק בהגנה נסוגה- מה שצריך לגרום לנו לאיים על השער, יש לנו שחקנים שיודעים לבעוט לשער(דיא,ערן,קייטה,אביב) ואנחנו חייבים לעשות את זה וכמה שיותר כדי להוציא את ההגנה שלהם קדימה ואז גם נוכל להכניס כדורי עומק.
בהגנה אנחנו נצטרך לצופף אותם, כמו שאשדוד צופפו את מכבי, והדבר שהכי היה נראה חסר לנו אתמול- מוטיביציה! אנחנו חייבים לרצות יותר מהם ואני מקווה שהעובדה שהמשחק אצלנו בבית תעזור לנו ובאמת אפשר לראות שאנחנו מייצרים יותר נקודות בבית.
מבחינת הרכב ברור שעלי וטים חייבים לחזור להרכב אם הם כשירים וגם את בן צעירי הייתי מחזיר. ערן-עלי-דיא לא הייתי משנה אין מה לעשות תגידו מה שאתם רוצים על ערן אתה לא באמת יכול לוותר על הכוכב הכי גדול של הקבוצה שבלי לשחק טוב מצליח לייצר לדיא 2 מצבים ברורים לגול שזה שהבקענו רק 1 זה הרבה חוסר מזל שעל זה באמת אפשר רק לבכות.
מה שכן דקה 12-15 דקות אחרונות אולי הייתי מכניס את ריביירו בשביל להגביר קצב.
שיהיה לנו בהצלחה בשבת צהריים אני אהיה שם תודה על שיעור עברית מאמיר כ"כ הרבה כתבתי ונפלתי דווקא על יסודות השפה חחח
אומרים
אני אהיה
הוא יהיה
הם יהיו
אתם תיהיוSmile
בני יהודה קבוצה מצוינת שנקלעה למשברון לכן הם מתחתינו בטבלה וכמו שכתבת רק 3 נקודות מאתנו , הפסד ולהתראות פלייאוף עליון , לרדת זה קל מאוד ומהר מאוד ,לעלות זה קשה מאוד ראינו שאפילו כמה נצחונות לא העלו אותנו מהמקום החמישי .
יש לנו הזדמנות גדולה לברוח מכל מאבקי התחתית וזה לנצח את כל משחקי הבית . בני יהודה , באר שבע , רעננה , תל אביב , אשדוד , ירושלים ....
בשביל לייאש את הדולקות אחרינו חייבים לנצח אותם, כבר את בני יהודה השבת .

בוזגלו מהיר ? שמצידי צעירי יהיה מהיר יותר , יונתן כהן או ולאסקיס מהירים ? שכחלון והויבך יהיו מהירים יותר .
לא אוהב בלשון המעטה את אבוקסיס במיוחד לא ארצה לראות אותו חוגג עלינו
משחק על 6 נקודות עם המועמדת הכי רצינית בקרב על הפליאוף
בשורה התחתונה אני חושב שכל משחק למעט ב"ש מכבי ומכבי חיפה אנחנו תלויים בעצמינו. יש לנו קבוצה שיודעת לייצא מצבי הבקעה אבל לצערנו אנחנו מעט נאיבים ולא כובשים מספיק כדי לקחת משחק. גם מול אשדוד יכולנו לספוג שער ונגד קש היה נעזרנו ביכולת אישית ובטעות של סילבס.
הרוב תלוי בהכנה שלנו למשחק וביום ששחקני המפתח שלנו תופסים. אם עלי מוחמד יהיה טוב הם הרי לא יגיעו למצבי הבקעה כי הוא יחלץ הכל ואם דיא יהיה טוב לא ניהיה בלחץ לגבי הצד שמאלי של ההגנה שלנו כי הוא יכבוש שלושער. אבל בכל מקרה צריך לכבד את בני יהודה ולדעת את שיטת המשחק שלה ואת נקודות התורפה והחוזקה שלהם.
אהיה

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Naktal
בכל משחק כולל "הגדולות" אנחנו תלויים בעצמנו , אם עדיין לא הבנת מה כל הליגה מדברת אנחנו הכי טובים בליגה בכדורגל אבל לא בצבירת נקודות .
זה כל ההבדל בינינו ל"גדולות" .
(04-Dec-2017 4:55)זאב רווח כתב: [ -> ]Naktal
בכל משחק כולל "הגדולות" אנחנו תלויים בעצמנו , אם עדיין לא הבנת מה כל הליגה מדברת אנחנו הכי טובים בליגה בכדורגל אבל לא בצבירת נקודות .
זה כל ההבדל בינינו ל"גדולות" .
ברור שהבנתי, תעבור אחד אחד על המשחקים שלא ניצחנו העונה ובכולם יהיה לך תחושות החמצה... הקבוצה חדשה וצעירה וקשה שלא להיות נאיביים בתנאים כאלה

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
דרך אגב הקבוצה לא כל כך צעירה. רובה באיזור ה25.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(04-Dec-2017 10:41)טל.מ כתב: [ -> ]דרך אגב הקבוצה לא כל כך צעירה. רובה באיזור ה25.


Sent from my iPhone using Tapatalk


חסרת ניסיון בליגה הזו. זה יותר נכון להגיד.
וזה ניכר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

אגב, לבני יהודה היה מאוד קל במשחק האחרון...
זה היה כל כך קל ומביך על גבול המכור...
מקווה שהקפיצה עבורם תהיה גדולה מידי וניתן בראש.


Sent from my iPhone using Tapatalk
בני יהודה קבוצה מאומנת פעם שניה היונה נפגשים עם מאמן אמיתי....אם נשחק כמו בשני המשחקים האחרונים נקבל בראש....על כל איבוד נוענש....
יש להם חלק קדמי קטלני ומפרגן , נזדקק ליכולת גבוהה מאד בכדי לנצח את המשחק הזה...
עמודים: 1 2 3
Reference URL's