מכבי נתניה

גירסה מלאה: איזו אכזבה לקרא 12500 אוהדים רק 300000 שקל רווח
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
משהו דפוק בשיטה , כרטיס למכבי חיפה ב 50₪ זה עוול , אבל עדיף על יציעים ריקים או עם 5000 אוהדים בלבד .

אייל צריך עכשיו למנף את היות האצטדיון מלא לכיסוי ההוצאות הפרטיות מהכיס ( לפני תחילת העונה היה 3 מליון ) שזה כולל את קייטה ואת נילסן ואת הויבך שלא היו בזמנו עדיין וזה כולל את השידרוגים האחרונים החוזים של עלי מוחמד ודיע סבע וצוות המאמנים לעכשיו את ערן לוי ואלחסן קייטה ....

לפי חשבון פשוט בעונה שלמה צריך 10 משחקים עם אצטדיון מלא לכסות את 3 מליון שקל , קבוצות עם קהל גדול יבואו אלינו עוד פעמיים באר שבע ובית"ר , פלייאוף עליון אם נהיה אפשר למלא עוד פעמיים או שלוש . ממש מאכזב .

צריך עכשיו שאנחנו הקבוצה הסקסית ביותר לנצל את המומנטום ולחבר אלינו עוד ספונסרים / תורמים / עירייה / פרסום , חנות

אסור שלאייל ימאס להוציא כסף מהכיס כערובה להכנסות , אם זה המקסימום לטווח הארוך זה לא טוב ....הוא חייב לדעת שהכסף הזה יחזור לו !!!
הבעיה שהמשטרה האיפוטנטית מנכסת אליה אחוז ניכר מהכנסות. דואגים להבטחת הכנסה לשוטרים באמטלות מוזרות.המוצר שמקבלים מהם זה ידיים בכיסים ואפס תועלת לציבור. הגוף היחיד שסובל מניגוד אינטרסים כאשר הוא בעצמו קובע את כמות השוטרים. חייבים לשנות את השיטה כאשר רק גוף ניטרלי יקבע את כמות השוטרים ולקבוע תקן המסתמך על כמות אוהדים. מידת היריבות בין המועדונים וניהול סיכונים.
לא מבין איך בעלי הקבוצות לא עתרו לבג"ץ או לגוף שקר אחר בכדי לשנות את השיטה.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
להעלות את מחירי הכרטיסים אפילו ב-5 שח יעזור לכסות בקצת את העלויות המטורפות של האבטחה
לא הבנתי חחחחח 300 אלף שקל זה לפני או אחרי הוצאות , אם זה לפני עדיף לסגור את הבאסטה כי אז אין מציאות של לנהל מועדון בצורה מאוזנת
(26-Nov-2017 14:59)זאב רווח כתב: [ -> ]לא הבנתי חחחחח 300 אלף שקל זה לפני או אחרי הוצאות , אם זה לפני עדיף לסגור את הבאסטה כי אז אין מציאות של לנהל מועדון בצורה מאוזנת
הכנסת שיא ורווח של למעלה מ300000 ש"ח

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
חייבים למלא את האיצטדיון גם נגד בני יהודה וגם נגד רעננה , האוהדים חייבים להחזיר את אותה מחויבות שאיל סגל וכל אנשי המועדון משקיעים
אין ספק שמשהו דפוק בשיטה !!!
וגם צריך להודות ש 50 שח זה מחיר זול מדיי...
צריך לקחת 60-70 שח למשחק.
יש בנתניה מתלוננים לא מעטים שחושבים שצריך לגבות 20 שח לכרטיס ילד וחייל ו40 שח למבוגר.. אז אתה בא להתקיל אותם עם 60-70 ? עוד מעט בש תגיע ואל תשכח שבגלל עיקרון ההדדיות המחיר יהיה 80 שח ... ואז תראה את כמות התלונות.
טל.מ זה לא הענין בכלל מחיר הכרטיס , המטרה היא כל הזמן איצטדיון מלא , כשיהיו לנו 5000-8000 מנויים אפשר בקלות לדרוש פי 2.5 על כרטיס .
הבעיה היא שההוצאות על האיצטדיון ששייך כביכול לחברה מתפעלת של העירייה + כוח שיטור + כוח אבטחה + לאן = גם אם יהיו 10 משחקים עם אצטדיון מלא זה לא מספיק לתקציב של 20 מליון שקל מה שהצהירו בתחילת העונה + 3 מליון תוספת מהכיס של אייל + תוספת כל מה שקרה מאז .

מבנה תשלומי הכדורגל אפילו שאנחנו מנהלה מינימלית ובעובדי מועדון מינימליים ובמתנדבים גם עם 10 משחקים באצטדיון מלא לא מגיעים לאיזון כלכלי . משהו רקוב בעסק הזה .!!!
חייבים לחפש פתרונות לא שגרתיים מחוץ לקופסה .

יש לנו צוות מאמנים שבאמת לא בזבזן ומחפש פתרונות לכל עמדה בתקציבים הכי טובים מציאות ממש .ועם כל מה שנעשה להערכה יתקן אותי מי שרוצה נהיה בבור תקציבי של לפחות 3-5 מליון שקל . אני מפחד שאייל סגל לא יוכל להחזיק ככה את המועדון ושוב נרד לתהומות הדיכאון .
עוד אף אחד לא התייחס לזה אבל יש כאן בפורום אנשים שצריכים לאכול הרבה כובעים על מה שאנחנו רואים בשבועות האחרונים.
למיטב ידיעתי המשחקים נגד הפועל ומכבי חיפה לא היו חצאי גמר גביע.
כשיש הצגה טובה בעיר הקהל של מכבי נתניה מגיע!


Sent from my iPhone using Tapatalk
עמודים: 1 2 3
Reference URL's