מכבי נתניה

גירסה מלאה: הסגל של מכבי חיפה אחד הטובים בארץ נצטרך להיות בכושר שיא
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
בשער גלזר מהצעירה משחק שוער מצוין לכל הדעות אלקסלסי שלנו עולה עליו . יש לנו בעמדה זאת יתרון קטן על החיפאים בזכות דני עמוס או אלקסלסי .

מגן ימני ארנסט מבוקה מגן מצוין מהיר טכני בהתקפה חזק בהגנה מקווה מאוד שימתח שריר בחימום חחחח בכל מקרה ויקי כחלון יצטרך להוכיח שהוא המגן הימני הכי טוב בליגת העל .
מגן שמאלי עמרי בן הרוש שגדל אצלנו מול קובי מור או צעירי יש לחיפה יתרון ברור

בלמי מכבי חיפה מצוינים , דוס סנטוס , ורמי גרשון . אבל גם לנו יש בלמים מצוינים טים הויבך וברנקו וארגוץ' . הרבה מהמשחק ותצאתו תלויים בשוער שלנו ובהגנה שלנו .

הקישור האחורי : גל אלברמן מול ניקו אולסק יתרון ברור לאלברמן אבל אני נאמן לניקו ומאמין בו יותר .
קשר 50-50 : קוסטדינוב מול עלי מוחמד , יתרון ברור לעלי מוחמד .
קשרים טכניים התקפיים : בעוד שלחיפה יש ים של קשרים התקפיים , גילי ורמוט , בוזגלו , סולליך , רועי קהת , קאיו .... מולם יש לנו את ערן לוי , דיע סבע , אביב אברהם . יתרון ברור גם על הדשא וגם על הספסל לחיפה , האפשרויות שלהם הרבה יותר מגווונות וגם כאן עקב האכילס שלהם , מרוב כשרונות אין שיטה אין היררכיה .....

חלוצים : איזה קבוצה אימתנית עם לא פחות מ 6 חלוצים אבל לא להיבהל לא כולם משחקים ביחד רק 2 במקרה החיפאי , רוקביצה , מזרחי , עוואד , דמארי , זנאטי ,ספאנוס .
מולם יש לנו חלוצים צנועים : בדש , שרם , קייטה .

הפעם המשחק לא תלוי באף שחקן אלא בכל השחקנים שלנו , כולם צריכים להתעלות , כולם צריכים להלחם , כולם צריכים לתת יותר מהרגיל על מנת לנצח .
אם ננצח את מכבי חיפה , העונה הזאת תוגדר כהצלחה , ונידבק לצמרת . הקהל שלנו הוא הגורם מספר 1 להכניס את השחקנים באטרף חוץ מערן לוי שרצוי שישחק באטרף אבל בלי לקבל צהוב בבקשה .[/align]
יכול להיות שגם בצד השמאלי של ההגנה שלהם וגם בצד הימני יש להם יתרון, מה שכן זה שמבחינה התקפית צד ימין של ההתקפה שלנו מנצח את הצד השמאלי שלהם (כשהם מגנים). עומרי בן הרוש הוא איטי ולא ממש מרוכז וצריך להמשיך לשחק על הצד הזה ולנסות לעשות צירופים כמו אלה שהניבו את השער השני נגד הפועל חיפה. הגול נגד הפועל חיפה לא היה מקרי ורואים שהם מתאמנים על זה באימונים אני חושב שאפשר לעשות את זה שוב.

מכבי חיפה בעצם ניסתה לעשות כמו שביתר עושה. להביא שחקנים גמורים ולפתח אותם, הבעיה שלה שזה לא מי יודע מה הולך לה ועומרי בן הרוש(למרות הגול נגד סכנין, 10 דקות לפני זה סכנין חגגו עליו) וגם אלברמן, שהודח מההרכב, מסתמנים כסוסים מתים.
השוער שלהם סה"כ לא פתח את העונה שיא אבל הם משלמים עליו שכר לימוד לדעתי והוא יתפתח להיות שוער טוב.
מאבוקה מגן מצוין התקפית עם מהירות והרמות טובות וזה בדיוק על הצד של ההגנה שאנחנו חלשים. נצטרך לדעת איך אנחנו מתמודדים עם זה.
אפשר לנצל את האיטיות של קינן/חוסר בכושר משחק של רמי גרשון.
הדבר הכי נכון מבחינת לוזון לעשות זה לוותר על מרכז השדה ולשלוח כדורים לחלוצים מהירים ושחקנים טכנים שינסו לפתח התקפה רק בשליש האחרון, כלומר לדלג על הקישור ולעמוד מול הבלמים האיטיים שלנו והמגנים החלשים שלנו. יש לנו יתרון ברור בקישור על מכבי חיפה בשלב הזה של העונה ובכושר הנוכחי של שתי הקבוצות וסלובו צריך לגרום להם לשחק על המרכז ככה נצליח לחלץ כדורים ולעשות התקפות כמו שאנחנו אוהבים.

לגבי ההתקפה של מכבי חיפה לדעתי אנחנו תלויים בימים מסוימים של שחקנים כי אם מסתכלים על כל שחקן שלהם בנתונים יבשים הם לא פחות כשרוניים ממכבי ת"א, הפועל ב"ש וביתר ירושלים אז פשוט מלחמה חסרת פשרות+מזל יעשו את העבודה.
נקווה להמשכיות ושקט תקשורתי הימים האלה פשוט קשים כשכל מקום רק מחפשים להוציא אותנו מריכוז עם ספינים תקשורתיים על עלי ודיא.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
כל מה שכתבתם נכון רק שכחתם שיש להם מאמן פחדן...ואם קלינגר שיחק הגנתי לוזון ישחק בונקר אלא אם אלבך (זה השם ?) יחליט ואז ישנו סגנון...
תכלס זה מה שיפה בכדורגל כמעט בכל פרמטר הם עדיפים עלינו אבל בכדורגל משחקת קבוצה וקבוצה אנחנו לא נופלים מהם...
לא צריך לחשב רק איכות שחקנים.

אנו משחקים קבוצתית טוב יותר מחיפה. ולסינרגיה יש ערך גדול בהשוואה בין הקבוצות.

רוצה לומר נתניה קבוצה מאומנת יותר ולא מסתמכת על משחק של בודדים.

בנוסף נדמה לי שאנו קבוצה משוחררת יותר ממכבי חיפה הלחוצה

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מקווה שגם הלב והנשמה אצלנו יהיו גדולים יותר
הולך להיות משחק קשה
לא אמרתי שצריך להסתכל רק באיכות השחקנים.
לפי הפתיחה של העונה אנחנו מנצחים אותם במאצ אפ של הקישור ולא רק זה גם יש להוסיף התקפה מאוד מסוכנת שיודעת להעניש. (עם קייטה, עם ברק בדש אנחנו לא יודעים להעניש... הגול של אביב היה אמור להיות 4-0 ולא 2-0)
הדבר הכי חשוב זה לא לתת להם כבוד, לצאת ולתקוף מההתחלה כי למכבי ת"א נתנו כבוד והם הצליחו לנצח אותנו בעזרת פעולות אישיות וגם מכבי חיפה היא קבוצה עם שחקנים שטובים בפעולות אישיות.
לדעתי אנחנו פייבוריטים למשחק הזה.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
אין לי מושג למה אתה חושב שאנחנו פייבוריטים , אני יכול לומר לך שזה המשחק שאני מפחד ממנו הכי הרבה עד עכשיו חחחחח נכון שאני מפחד מכל משחק , אני לא יודע איך הפגרה תשפיע על השחקנים , מקווה לטוב , מספיק לי דקה 95 0-1 קטן משער עצמי של יענקל'ה שחר חחח
נכון כשמתחיל המשחק אז פתאום רואים שהשד לא נורא אבל בנתיים עלי עם כל השחקנים שיש להם הם ממש נראים כמו הרים גבוהים , צריך שנהיה בהכי טוב שלנו במשחק הזה

דיע סבע לא כבש כמה מחזורים בטוח יחזור רעב , קייטה לא כבש כמה מחזורים בטוח רעב ? ערן לוי כבש אבל בפנדל בטוח ירצה לכבוש נגד קבוצת נעוריו , עדן שרם אם לא עכשיו אימתי ?
מעונה שעברה כבר אפשר לשים לב שהפכנו להיות קבוצה ביתית. אני חושב שזה מה שיעשה את ההבדל... אני לא בטוח שננצח אבל אנחנו על הנייר פשוט עדיפים עליהם

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
מהפה שלך ......על הנייר הם טובים יותר מאתנו במציאות חובה לנצח אותם
עמודים: 1 2 3
Reference URL's