מכבי נתניה

גירסה מלאה: הדרך להשאיר את עלי מוחמד בנתניה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
לעשות מעשה חכם כמו שעשה אבי לוזון עם סולומון

לבוא לעלי מוחמד עכשיו לפני המעבר האפשרי בלית ברירה למכבי תל אביב
להציע לו 25% מדמי המעבר שלו לכל קבוצה גדולה באירופה .
זה לבד יחסום את המעבר שלו למכבי תל אביב
ואז כשתבוא הצעה מקבוצה באירופה רק תמורת סכום של 15 מליון יורו כי הוא צעיר מאוד לא פחות .
עלי מוחמד עוד שנתיים יכול להגיע למחירים של כמה מליוני יורו הוא רק בן 21 כל עתידו לפניו

למה שאייל סגל לא יתן לו 25% מדמי העברה לאירופה ? נגיד שהוא נמכר ב 5 מליון יורו 4.75 מליון יורו מגיעים למכבי נתניה , 1.25 מגיעים לכיס של עלי מוחמד , שני הצדדים מרוויחים win win . גם הסוכן שלו יכול להכנס בעיסקה !!!

ואני בטוח שאת עלי מוחמד אפשר בשיפור כמה אלמנטים כמו בעיטה ודריבל מיותר באזור הרחבה למכור לקבוצות גדולות באירופה מ 15 מליון יורו ומעלה . בעוד שנתיים .
וגם אז אפשר להכניס סעיף כמו בכל העברה מגיע לנו כסף , בחזרה לארץ מגיע לנו זכות ראשונים או פיצוי כמו בענין המגן של מכבי תל אביב מבלגיה דרך באר שבע ...

בקיצר נמאס להיות פראיירים

אם זה עבד אצל סולומון למה לא לנסות זאת כאן ? מזה שסולומון רצה לעבור למכבי תל אביב ישר אבי לוזון נתן לו 25% בדמי העברה ופתאום השחקן מעונין לא רק להישאר אלא גם להימכר בהכי הרבה כסף .....
יושבים כאן בחברתנו אנשים שכל חייהם בנו תקציבים וייעצו לגופים אסטרטגיים והחתימו שחקני כדורגל(שהקריירה שלהם מסתיימת לפני שאחרים מסיימים מכינה קדם צבאית).
אז כמה נקודות לשיפור לאותם יועצים.
1.קבוצת כדורגל זקוקה לכ25 שחקנים שייכולים בכל רגע נתון לעלות למגרש ולשחק,ראו מקרה גולן אלקסלסי או כרישטול באשדוד.
2.לקבוצת כדורגל(חפצת חיים),יש תקציב שחקנים מוגדל שאיתו היא מחתימה את כל הסגל.
3.מועדון כדורגל(בדרך כלל),הוא לא "בית השקעות" ולכן עיקר סיכוניו הם מקצועיים.
4.מועדון כדורגל ללא תקציב אינסופי לוקח סיכונים על פי הסיכויים ולכן לעיתים רוכש רק 50% מכרטיס השחקן(או יותר,אך פחות מ100) ולעיתים (בטח בתחילת דרכו של שחקן),הוא מוריד בעלויות מה שבהכרח(במקרה של הצלחה) מוריד את "הרווחים" או מגדיל סיכוני עזיבה,ראו מקרה מיליון הדולר וה50% בכרטיס שנחתמו ביולי 16 עם עלי ודידייה שאיש לא ידע האם מדובר בצאצא של מוחמד או יהושוע.
5.לכל המייעצים להחתים שחקן על סעיף יציאה של 5 מיליון יורו שיקחו בחשבון שתמורת סעיף כזה(על פי מחירי שוק),השחקן ירוויח כ500 אלף יורו נטו שזה שווה ערך לעלות של קרוב ל80% מתקציב שחקנים של נתניה.
6.כל השאלות/תשובות/עידכונים/רעשים שמצפים/מקווים/מייחלים מהמועדון להוציא(כדי להרגיע),פוגמים בכל משא ומתן (במידה ומתקיים).
אייל אני לא יודע ואף פעם בחיים לא עשיתי מו"מ אפילו בשוק עם מוכר עגבניות לכן אמרתי שאתה תקבע מה יהיה עם עלי מוחמד וכל שחקן אחר
אני אבל חייב לומר לך מה התחושה שלי כאוהד נטו כי אני אוהד נטו לא מסתובב בין רגלי ההנהלה הזאת או קודמותיה מאז שהכרתי את עצמי , כאוהד אני תומך במדיניות שקבעת שזה
לא משחררים אף שחקן לקבוצה ישראלית
שלא משאילים שחקן בלי אופצית קניה ריאלית בסיומה
בכל השאר כולל זה אני סומך עליך לא יודע מה זה יועצים ותאגידים אני מכיר אייל סגל , אם זה בשביל לכסות את הגרעון של ה 3-4 מליון שהוספת מהכיס ברור שאשמח גם אם תמכור את אמא של עלי מוחמד
לא ידעתי שיש לנו רק 50% מהכרטיס של עלי מוחמד

ולענין נקודה 6 מהסעיפים שרשמת לא תשמע אותי מתבטא יותר בנושא
הרי מהו סעיף שחרור ? סעיף כזה בא לטובת השחקן שמאמין שיקבל הצעה טובה יותר וקידום לקבוצה חזקה יותר בעתיד הקרוב ועל כן הוא רוצה להכניס סעיף כזה. אם הקבוצה מסכימה לסעיף כזה לפחות שתדאג שסכום הפיצוי יהיה גבוה בהתאם לכשרונו של השחקן. ואם יש מגבלה חוקית לגובה הסעיף , למה בכלל להכניס עז כזו למערכת ? ברגע שנקבע סכום ועוד כזה שאפילו ג׳קי בן זקן יכול לשלם זו פרצה קוראת לגנב. למעשה אם אני מבין נכון במידה והדברים ישארו כמו שהם וסעיף השחרור יופעל מכבי נתניה עלולה לקבל רק חצי מהסכום, כבעלת חצי מהכרטיס.
מה קשור ג'קי בן זקן אין קשר בין שחקן שגדל אצלך קיבל חוזה ובכלל אין בקשה לסעיף שחרור לבין שחקן שגדל אצלך לבין זר שהגיע עם אמונה עצמית וסוכן שאפתן....
(01-Nov-2017 10:28)טל.מ כתב: [ -> ]הרי מהו סעיף שחרור ? סעיף כזה בא לטובת השחקן שמאמין שיקבל הצעה טובה יותר וקידום לקבוצה חזקה יותר בעתיד הקרוב ועל כן הוא רוצה להכניס סעיף כזה. אם הקבוצה מסכימה לסעיף כזה לפחות שתדאג שסכום הפיצוי יהיה גבוה בהתאם לכשרונו של השחקן. ואם יש מגבלה חוקית לגובה הסעיף , למה בכלל להכניס עז כזו למערכת ? ברגע שנקבע סכום ועוד כזה שאפילו ג׳קי בן זקן יכול לשלם זו פרצה קוראת לגנב. למעשה אם אני מבין נכון במידה והדברים ישארו כמו שהם וסעיף השחרור יופעל מכבי נתניה עלולה לקבל רק חצי מהסכום, כבעלת חצי מהכרטיס.
אתה מבין שהשכר הוא איזשהו אקסטרפולציה מסכום ה"פדיון" ?

Sent from my MHA-AL00 using Tapatalk
ברור . לכן לא מבין למה העז הזאת הוכנסה לחוזה. סעיף שכובל את המועדון פשוטו כמשמעו. בוא נגיד את האמת, אם סלובו לא היה מכיר את עלי מוחמד ומעביר אותו לנתניה עלי עדיין היה מסתובב בליגה השניה. כל הסקאוטרים שהגיעו לראות אותו הגיעו כי זו נתניה , כי היא שיחקה את הכדורגל הכי טוב וכו. כמה סקאוטרים ראו אותו בביתר תא ?
אני מבין לחלוטין את הרצון של השחקן להתקדם , לא מבין בכלל הכנסת סעיפים כאלה ככלל ועוד בסכומים קטנים . הרי אם מישהו ככ ירצה שחקן של נתניה, כנראה שכדאי להפיק מזה את המירב לא ? נתניה פעם עצרה שחקן ובטח זר מלהתקדם ? אני בטוח שהדברים הללו הובהרו לשחקנים. לכן ברשותכם הסעיף הזה לא ברור לי ובעיני כמו שהוא מוצג, הוא טעות.


Sent from my iPhone using Tapatalk
לדעתי המיליון הוא רק על החלק שלנו, הרי בעלי חצי הכרטיס השני לא כלולים בחוזה ולא מעוניינים למכור את חלקם
סעיף היציאה הוא מהחוזה ..
הפתרון הטוב ביותר כפי שזאב אמר לתת לשחקן אחוזים מסך המכירה זה win win
אפשר למקסם את הרווחים עבור נתניה והשחקן יהנה מסכומי כסף שלא היו אמורים להגיע אליו ולכן האינטרס שלו יהיה סכום העברה גבוה יותר כדי לקבל יותר.
הלוזונים אנשי עסקים חכמים.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
עמודים: 1 2
Reference URL's