מכבי נתניה

גירסה מלאה: במשחק אתמול הרווחנו את קוגבניה לדעתי היה מצוין
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7
נכון הפסדנו כמו שניצחנו , גם נגד מכבי פתח תקווה אשדוד ורעננה זה יכל להיגמר לכאן או לכאן , אתמול היינו בצד המפסיד .....

מהמשחק הזה הרווחנו חזרה את דידייה קוגבניה אתמול היה מצוין עדיין לוקה לפעמים במסירות אבל מתחיל לחזור להיות הקוגבניה של עונה שעברה
שחקן שיכול להוציא אותי מדעתי יש בו הכל ואין בו כלום...
הגתית חלש מאד מלווה שחקנים.
התקפית מצויין אם כי לפעמים לא משחק בחוכמה לדוגמא הניסיון של בניון אתמול סחט פנדל קוגבניה חייב לעשות יותר אחד על אחד באיזור ה-16 היה לו אתמול לפחות 2 מצבים כאלה ....
פוטנציאל ענק משהו בשפת גוף ובאדישות שלו הורגים
(17-Oct-2017 11:42)דוד חטב כתב: [ -> ]שחקן שיכול להוציא אותי מדעתי יש בו הכל ואין בו כלום...
הגתית חלש מאד מלווה שחקנים.
התקפית מצויין אם כי לפעמים לא משחק בחוכמה לדוגמא הניסיון של בניון אתמול סחט פנדל קוגבניה חייב לעשות יותר אחד על אחד באיזור ה-16 היה לו אתמול לפחות 2 מצבים כאלה ....
פוטנציאל ענק משהו בשפת גוף ובאדישות שלו הורגים

מתופקד לצערו במקום הלא נכון. כנראה שמנסים לסחוט את הכשרון ההתקפי עי כך שמחפשים לו מקום על הדשא בתפקידים לא לו.
טל.מ בכל תפקיד כל שחקן צריך לשחק זה לא תירוץ , אתמול לעומת פעמים עברו הוא לא הרבה לכדרר ולאבד בכדרור כדורים וזה כבר טוב הוא היה יותר תכליתי במשחק , אין ספק הוא בדרך לחזור לעצמו
ערן לוי ודיא עושים הגנה ? גולדנברג ומור עושים התקפה ? ניקו ועלי מסכנים את השער ?
הרבה דעת קדומות דוד חטב מחכה שאלדד יצרף את הסטטיסטיקה להערכתי רץ הכי הרבה. מסירות קדימה איפה שהוא בצמרת וגם חטיפות הוא יהיה בצמרת.עושה מצויין גם הגנה וגם התקפה כפי שכתבתי מס פעמים מעדיף את קוגבניה על ניקו או גלזר. קישור של קוגבניה עלי ואביב יהיה זריז יותר דינמי יותר ואפקטיבי יותר ויחפה על חוסר הזריזות של הבלמים וגם התקפית נקבל יותר.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
חטב צודק.
אין מה לעשות, סגנון המשחק הדינמי והקצב הגבוה שמנסים להנחיל לקבוצה לא כזה מתאים לשחקן כנו קוגבינה. קוגבינה הוא שחקן של הברקות . יש לו דריבל מצוין וגם בעיטה טובה אבל הגנתית הוא לא תורם כלום. לא מספיק פיזי ולא מספיק דינאמי ובקבוצה שלנו זה מאד חשוב.
אנחנו לא יכולים לוותר על אחד משלישיית הקשרים שלנו עלי/אביב/ניקו/גלזר כי הם המנוע של הקבוצה. ברגע שוקגבינה נכנס על חשבון אחד מהם אנחנו הופכים להרבה יותר רכים באמצע. אין מה לעשות.
קוגבינה בשלב זה צריך להיות הג׳וקר שעולה מהספסל בשעת הצורך או לחילופין לפתוח במשחקים מאד ספציפיים שאנחנו יודעים שהיריבה שמולנו לא חזקה התקפית.
תזכיר לי מהלך אחד שקרה אתמול דרך האמצע ? כל הגולים באו מהאגפים בגלל משחק הרפתקני וסגירות לקויות של הויבך . לא אביב ולא גלזר היו מונעים את זה ובלי קוגבנייה לא היינו משווים וכמעט עולים ליתרון אם הבעיטה של ערן לוי לא פוגעת בבלם. קוגבנייה אתמול לא היה הבעיה שלנו.
לא יודע מה אתם רוצים מקוגבניה אתמול היה טוב , ההגנה אתמול היתה חלשה .
מנצחים ומפסידים כקבוצה לא צריך לחפש אשם יחיד או שניים !!!
(17-Oct-2017 13:06)טל.מ כתב: [ -> ]תזכיר לי מהלך אחד שקרה אתמול דרך האמצע ? כל הגולים באו מהאגפים בגלל משחק הרפתקני וסגירות לקויות של הויבך . לא אביב ולא גלזר היו מונעים את זה ובלי קוגבנייה לא היינו משווים וכמעט עולים ליתרון אם הבעיטה של ערן לוי לא פוגעת בבלם. קוגבנייה אתמול לא היה הבעיה שלנו.

שיש שחקנים הרפתקנים כמו קוגבינה (שלפעמים זה טוב ונחוץ) אז יש משחק הרפתקני.
ולגבי הגולים - הראשון הגיע מהאגף עם מסירת רוחב שמצאה את שכטר פנוי לגמרי. אני לא יודע אם גלזר או אביב על הדשא שכטר היה כזה לבד שם.
השני, התחיל מעבירה שקוגבינה עשה במרכז המגרש ונמשכה עם כדור לבניון שעשה מה שעשה.
השלישי זה נטו טעות של הויבך ומור מכדור ארוך סתמי.
והרביעי זה מבצע אישי שהויבך ביום טוב היה בולם.

ההרגשה שלי לפחות שעם גלזר/ניקו אביב ועלי הרבה יותר קשה ליריבות מולנו.
קוגבינה זה רק התקפה. אביב זה גם הגנה וגם התקפה (אומנם פחות אטרקטיבית קצת אבל יש לו יכולת התקפית)
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7
Reference URL's