מכבי נתניה

גירסה מלאה: חולשת ריביירו - שחקן זר חדש תנו לו צ'אנס
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
נכון יש מי שיאמר קייטה חדש וגם הויבך חדש והם השתלבו מהר יותר מריביירו . וזר צריך להיות טוב יותר מישראלי בכמה דרגות וכל הקלישאות ....

אבל צריך לזכור שריביירו הוא ברזילאי צעיר מאוד שמשחק מחוץ לארצו וכנראה דרוש לו עוד זמן להתאקלם , גם ככה הוא לא הובא כסקורר אלא מן קיצוני מהיר שישבור בהתקפות מתפרצות את הגנות הליגה ...

צריך לתת לו עוד זמן זה כבר ברור , יש האומרים לתת לו לשחק בלאומית שיתחשל ויחזור ...כמה שחקנים זרים אתם מכירים שהתחשלו בלאומית וחזרו לקבוצת האם המשאילה טובים יותר ? בקושי איגביני יעקובו ואולי עוד כמה על אצבעות כף היד אפשר לספור !!!! הוא צריך להישאר במסגרת הקבוצתית לפחות עד ינואר ולקבל יותר תשומת לב והסברים והדרכה מהמאמנים , יכול להיות שגם השפה מקשה עליו , לא שהברזילאים ידועים באנגלית המשובחת שלהם .

ובכל זאת אולי לא יצליח עד ינואר להשתלב ?

אם אנחנו הולכים לאליפות היה הצדקה לחוסר הסבלנות כלפיו כי צריך קבלות , אבל אם לא הולכים לאליפות אז מה המהירות להחליף שחקן זר ??? ועד ינואר יימצא שחקן שישדרג את הקבוצה ??? ומה עם ההוצאות הכספיות הנלוות מהחלפת שחקן זר ? לא הספיקה הסאגה עם הבלם נילסן ??

לכן אני קורא מכאן לאוהדים , אם אתם רואים את ריביירו עולה לשחק קצת מתינות בתגובות האכזבה , נכון שלפעמים הוא מעצבן עם הדריבל , אבל לפעמים זאת הדרך היחידה לצבור ביטחון עצמי , כל שחקן והאישיות שלו . עונה שעברה אצילי עבר לקבוצה בספרד ונכשל טוטאלית , להיות בארץ זרה זה לא קל , צריך יותר סבלנות !!!

רעיון שלי שאיזה שחקן ישראלי מהקבוצה ( ערן לוי , אביב אברהם ) יאמצו אותו וישמשו לו חבר ומנטור , שלא יהיה מצב שהשחקן אחרי אימון בוהה בחדר שלו ומחכה עד למחרת לאימון !!!
אם היית מקדיש לו פוסט בסגנון "ריביירו הפוסט הזה בשבילך!!!", סביר להניח שהוא היה מבין יותר מה הציפיות שלנו ממנו...
#רקומר
עדיאל אתה עקרב ??
או שתתייחס למה שכתוב או שתגלגל הלאה בדף לפוסט אחר
אתה רואה אותי מגיב בצורה עלובה כמו שלך לפוסט שאתה פותח ? או מגיב לך כמו שאתה מגיב ?
איפה למדת נימוסין אצל ג'וזף סטאלין ??
נו אז רשמת את השטות היומית שלך זה הוסיף לך שקל לחשבון הבנק ? או שמא קיבלת הודעה פרטית שטופחת על הכתף " כל הכבוד " ?
איזה אדם בזוי אתה ? אדם בליעל !! חבל על האוויר שאתה נושם תתרום את הריאות שלך לסעיב עריקאת לפחות הוא עם שנאת ישראל לא בררנית יא זבל .
Reference URL's