מכבי נתניה

גירסה מלאה: דיע סבע - הפוסט הזה בשבילך
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
דיע אחרי ערן לוי אתה השחקן הכי מבריק במכבי נתניה והכי אהוד , אישית אני אוהב אותך ואוהב את הכדורגל שאתה משחק . אני רוצה שמנתניה תצא רק לאירופה ואם לא אירופה תישאר רק בנתניה ותהפוך אותה לגדולה בחזרה .

אבל לפני שאני רושם לך את שאר הפוסט אני רוצה שתדע , המועדון גדול מכל שחקן , ראיתי במועדון הזה כוכבים אמתיים שחקנים ענקיים , ולכולם אני אומר המועדון גדול מכל שחקן , לכן אם יתברר שאיזיקוביץ' מנסה לעקוץ אותנו שוב , כמה שיהיה לנו קשה , כמה שנרצה שתהיה אתנו לא נסכים שהוא יסחט אותנו !!! נעדיף שתדפוק אותו ותשחק אצל רוני לוי בקפריסין ואז תחזור אלינו בלי כלב השמירה ....או שמשם תגיע לכל מקום שאתה חולם עליו להגיע .

אז דבר ראשון הרבה בריאות , ואחר כך תצטרך להשתפר בכושר גופני , מהירות , מלחמה על כל כדור , ולהיפטר מדברים שאצלך לא מתאימים ברמות הגבוהות של הכדורגל , להיות פחות אנכי , למסור בזמן , ולהשקיע הכל למען הקבוצה לפני שאתה משקיע על דיע סבע .

העונה הזאת צריכה להיות העונה שכל המדינה יגידו דיע סבע אחלה של שחקן , שכל קבוצה תרצה לרכוש אותך מאתנו , ואנחנו משחררים רק לאירופה שחקנים , סוכנים יסתובבו עם קלטות שלך באיטליה וספרד וקבוצות גדולות ישימו עליך עין וישלחו סקאוטים לעקוב אחריך .

דיע זאת צריכה להיות העונה שאתה הופך את מכבי נתניה לאימפריה בחזרה , זאת העונה שאתה חייב להיות בריא וכשיר כל המשחקים .....אתה חייב את זה לעצמך ואתה חייב את זה לנו האוהדים .

בהצלחה רבה רק בריאות ולהשקיע הכל ממש הכל דם יזע ודמעות .
הסיסמה שלנו - איזיקוביץ' סוחר עבדים
מתי המשך הבוררות?
הסאגה לא מסתיימת

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
לא יודע מקווה לשמוע מאייל בשורה טובה
Reference URL's