מכבי נתניה

גירסה מלאה: ערן לוי הקפטן - הפוסט הזה בשבילך
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
אני ידוע כאוהד שרוף שלך , ואני אוהב את סגנון המשחק שלך , אני גם אוהב איך שאתה נראה ולא חושב שאתה שמן , להיפך הגול של דיע סבע נגד רמת גן שנלחמת על הכדור נפלת קמת ומסרת לדיע מוכיח אלף פעמים שיש לך את זה , אני כבר לא מדבר על הבעיטות והגולים ומסירות העומק ....

ובכל זאת בגלל שאני אוהב אותך אתה תקבל ממני באהבה את הביקורת שיש לי עליך .
נכון אתה קפטן וזה תפור עליך , אבל כקפטן אתה צריך להיות אחראי לא רק על חבריך לקבוצה אלא על עצמך קודם בתור נאה דורש נאה מקיים , אתה מקבל יותר מדי צהובים על ויכוחים עם השופטים !!! זאת מחלה שאתה חייב לחסל ועכשיו .תהיה קלאסה . תן דוגמא אישית .

זאת כל הביקורת שלי עליך רק ענין הצהובים , כל השאר אתה 10 , אני סומך עליך שתאסוף את כל השחקנים ותסביר להם שיש 2 שחקנים על כל תפקיד משמע שיהיו כאלו שיראו ספסל או יציע , החובה שלך היא להרביץ בהם ציונות שיתאמצו יותר וגם אם הם לא משחקים הם חלק מהצלחת הקבוצה וצריכים לדאוג להצלחת הקבוצה גם מהספסל ומהיציע .

ערן , לא זכית להגיע לנבחרת , אני מכיר הרבה שחקנים שבגיל שלך התחילו לשחק בנבחרת למשימות של טורניר מסוים . אם תשתפר בחלק של הכושר ניידות שלך ובספרינטים גם לנבחרת תגיע .

קודם כל אני מאחל לך בריאות , ואחרי זה שתהפוך שוב חדר ההלבשה ליחידת קומנדו , שלא נשמע דברים רעים מחדר ההלבשה , ושתדריך את הצעירים בבעיטות עונשין , ותשמש להם מנטור בצעדים הראשונים שלהם בבוגרת . סומך עליך שתקבל ותאקלם את החדשים תכניס אותם לאווירה המשפחתית , תעזור להם בהכל .

ערן לוי מה אני מאחל לך ? שבסיום העונה תיבחר לשחקן המצטיין בליגה אחרי שנחגוג אליפות !!!

הסיסמה שלנו : רק ניצחון בא בחשבון
Reference URL's