מכבי נתניה

גירסה מלאה: בראנקו וארגוץ' הפוסט הזה בשבילך - עם בקשה של טל.מ
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
Branco i argutz \"Hvala vam za divno doba, ali sada je to prava שstvar, vjerujemo da može čišćenja i u ligi tako da ostati blizu srcu blizu.\u000d\u000a\u000d\u000aSezone morao biti puno bolje iskustvo i vezu s drugim igračima, koje moraju biti oštriji od svjetlije smeđe.\u000d\u000a\u000d\u000aProšle sezone imamo mekih ciljeva, bilo da je pucanja kočnice i ili ז \"ידנוב, zanemariti 60 prognanika proteže primio, te vlasnik u!!!\u000d\u000a\u000d\u000aAko ste dobri u ligi bih ostati u Netanya, Maccabi kao mir, volim, volim ulaganje obveze, ali želim više, želim postati najbolji u kočnica.\u000d\u000a\u000d\u000aBranco lozinku pobjedu

בראנקו וארגוץ' תודה רבה על עונה נפלאה , אבל עכשיו זה הדבר האמיתי , אנחנו מאמינים בך שתוכל לככב גם בליגת העל לכן אתה נשאר קרוב קרוב ללב שלנו .

העונה תצטרך להיות הרבה יותר טוב , הניסיון והחיבור לשאר השחקנים זה יתרון , תצטרך להיות יותר חד יותר מהיר יותר חומה סינית .

עונה שעברה קיבלנו גולים קלים מדי , בין אם זה במתפרצות בין שני הבלמים שלנו אתה ושינה או ז'ידנוב , גם גולים הזויים בנגיחות מתוך הרחבה קיבלנו , בגובה אתה בעל הבית ברחבה !!!

אם תהיה טוב בליגת העל נרצה שתישאר במכבי נתניה הרבה עונות , אוהבים את השקט שלך , אוהבים את ההשקעה שלך , אוהבים את המחוייבות שלך , אבל רוצים ממך יותר , רוצים שתהפוך לבלם הכי טוב בליגה .

בראנקו הסיסמה שלנו רק ניצחון בא בחשבון
סחטיין על היוזמה .. התרגום שלך שאין לי מושג איזו תוכנה עשתה אותו תרגם גם את סימני הפיסוק אבל השאיר אותן בשפת מחשב .. אם תהית מהם כל ה
\u000d\u000a


Sent from my iPhone using Tapatalk
לא הבנתי מה זה אבל זרמתי אמרתי בטוח אצל הקרואטים אוהבים הרבה סימנים בכיתבה שלהם חחחח
Reference URL's