מכבי נתניה

גירסה מלאה: דרגו את מכבי נתניה לדורותיה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
הפורום די מת, אז בואו ננסה להעיר אותו, ובעיקר את זקני השבט.

אז מי זו מכבי נתניה הגדולה ביותר? דרגו את 5 העונות הגדולות ביותר שזכורות לכם.
אני התחלתי לראות כדורגל בתחילת שנות ה- 90 אז אדרג רק מה שאני ראיתי למרות שברור לי שבמקומות הראשונים נמצאות האלופות והאליפות האבודה של 82.
הדרוג שלי(ממש לא סגור עליו!):
1. 1991- אותה קבוצה שאימנו מטלה שפיגלר ואבי כהן ז"ל, שכללה את האחים מנחם, פיטר קרגיל ז"ל, רוני לוי, פיזנטי(נדמה לי בעונתו האחרונה במדי מכבי נתניה), ושחקן הרכש מוטי איווניר.
הקבוצה סיימה במקום הרביעי וגולת הכותרת של העונה זה כמובן ה 0-5 הגדול על הדאבליסטית שבדרך- מכבי חיפה.
2. 2003- גילי לנדאו איש קצת שונה ואפילו מוזר בנוף הכדורגל וגם סיים אצלנו רע... אבל עונת 2002\2003 היתה עונה נפלאה! שלח וגמאן הנהיגו את ההגנה. מרטין פשקו היה שוער שביום טוב אי אפשר להכניע, ועטר עד הפציעה, וצרפתי, ולוברסקי ואדו בהתקפה. וצעירים רעבים. מניח שעל קבוצה כזו אייל סגל חולם בלילה.
3. 1994- הקבוצה בהדרכת שמואל פרלמן ז"ל ודוד לביא שיחקה כדורגל התקפי. שלום תקווה, אחד מגדולי הכשרונות הנתנייתים אי פעם הגיע לבקר, ואיגור שקווירין שיחד עם רומן פיליפצ'וק היו התקפה קטלנית.
4. 2007- עונה רבת תהפוכות. הקיץ שקדם לעונה בהחלט היה הקיץ המרגש ביותר עבור כל אוהד מכבי נתניה בעקבות הגעת דניאל יאמר. העונה החלה עם ברקוביץ' וגוטמן. החלה עם החתמות מרגשות כמו שטראובר, בן דיין, שכטר, זיתוני, אופיר חיים, אנסומבו, וגם זר שאז עוד לא ממש הכרנו- לואיס מרין...
ברקו פוטר די מהר. גוטמן לא הרבה אחר כך. עטר הגיע. לקח את הקבוצה עד למקום השני. יש שיגידו- יותר הישגיות, פחות תקווה... אבל עונה בלתי נשכחת היא בהחלט היתה.
5. 2012- לצד שחקנים אפורים ובינוניים סטייל אמיר אדרי, קרופניק וליאור ראובן צצו להם קובי דגאני, בן בינימין, ניר נחום ואחמד סבע, שמות מאוד לא מרשימים על פניו שיחד עם צעירים כמו מוגרבי, עזרא, בן הרוש, וחן ראובן יצרו תלכיד משובח שנתן עונה חלומית עם כדורגל שמח ומלהיב אבל לא מספיק יציב.

עונת מתיאוס לא היתה מהנה ברמה של העונות האלו, אבל היה שם משהו... וגם בעונות של זוהר וטנסה... ומסודי...
גם לא סגור לגמרי על הסדר שרשמתי... אשמח להערות ותיקונים- כי גם הזכרון לא בטוח 100%...

מה שמפחיד ומתאר את המועדון הזה בעשורים האחרונים... 3/5 העונות האלה, שהיו מהנות מאוד- הסתיימו בירידת ליגה עונה לאחר מכן. לפעמים חוסר יכולת לשמור על כוכבים... לפעמים בעיות ניהול... סיכסוכים... ולמעשה, כל פעם שהיינו בטוחים שאנחנו על דרך המלך- זה התמוטט לנו מול העיניים...
נקווה שאנחנו באמת על מסלול אחר- כי באמת הכסף הוא לא תמיד המדד העיקרי.
עונת הדאבל הכי גדולה באותה נשימה האליפות הראשונה ועונת השישיות
השאר אפילו שלקחנו אליפויות לא היה כדורגל גדול
מבחינתי העונה הכי מהנה היא גם המאכזבת ביותר 1982.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
אין כמו העונות של פרלמן

Sent from my MHA-AL00 using Tapatalk
העונה שהסתיימה עכשיו היתה ממש כיפית. ביחד איתה אני שם את העונה של עטר השחקן עם אדו, וילנר, לוברסקי וצרפתי ואת (החצי) עונה עם מסודי וראזאק

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
עידובנעמי אתה ילד ?

מה איתך ? עונת השישיות לפני האליפות עם מוטל'ה לא ראית ? עונת הדאבל ?
העונה היפה ביותר - עונת הדאבל 77-78
המהנה והמאכזבת ביותר 82
ב83 אני יכול לספר לכם על חוויות אחרות. שמעתי שהיתה קבוצה כזאת מכבי נתניה ועוד 15, תכלס ראיתי משחק אחד עונה שלמה ... למשחק ההכתרה וחגיגות האליפות הצלחנו לקבל אישור להוציא חייל אוהד אחד מתוך 3 אוהדי נתניה וזה היה משה בוקרה שנהרג כמה שנים אחכ בעזה .
זכיתי לראות את האליפויות בגיל 6/7. לא זוכר הרבה.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
עונת 83/82 שבה בגיל 9 התחלתי לאהוד את הקבוצה. אהדה דרך עיתונים, טלוויזיה ורדיו ולקינוח בסיום העונה משחק ראווה של מכבי נתניה האלופה נגד נבחרת הכוכבים באילת (העיר בה נולדתי וחייתי באותה התקופה).
"נתניה ועוד 15....."
האליפות הראשונה הייתה חזקה מאוד. הפסידו לראשונה במחזור 17 לכפר סבא בחוץ. עם שופט שהתנכל...

3 הפסדים נוספים היו בשני מחזורי הסיום כשירד המתח ואחרי פרשת סורינוב

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

ופירוק חדר ההלבשה

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
עמודים: 1 2
Reference URL's