מכבי נתניה

גירסה מלאה: לקחים מהמשחק בין הפועל ת"א - הפועל אשקלון
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
מהמשחק הנוראי ביניהן ומההתנהלות במועדונים האלה אפשר להסיק מס' מסקנות (חלק מהבעיות שלהן חווינו על בשרנו).
* אין תחליף לניהול שקט ונכון בסדרי הגודל של המועדון. הפועל ת"א גררה כמונו בעיות ניהוליות ותקציביות והבלון העונה התפוצץ. גם הפועל אשקלון מנוהלת מזה שנים בצורה חובבנית (בניהול הקיים אין עתיד למועדון הזה בליגת העל).
* מקצועית אין שחקן אחד בשני המועדונים האלה שמסוגל להתמודד עם הלחץ לקחת אחריות ולייצר מצב שיגמור את המשחק. ההכנה הטקטית של נעים היתה מעולה אבל לא היתה לו שום אופציה להפתיע בהתקפה. אם ניקח לדוגמא את רייכרט בהפועל ת"א כשחקן היצירתי שאמור לתת את המסירה המתוחכמת או הבעיטה לשער אז חוץ מלהרוס בלבעוט גרוע או למסור בלי רגש אין ממנו שום תפוקה (תפוקה נאה באלימות ובכרטיסים צהובים). רודי חדד היה רמה אחת מעל כולם בהחזקת כדור ובטיפול בכדור אבל תופקד בעיקר בחלק האחורי. שכל אחד יסיק מכאן מה המקום של ערן לוי אצלנו.
* התנהגות בזויה של הבעלים, שני המאמנים, ההנהלות, השחקנים והאוהדים. הייתי מרחיק לצמיתות את הבעלים וההנהלות של שני הצדדים מתחום הכדורגל. רק גורם להעריך יותר את השקט שיש לנו העונה במועדון.
השחקנים הכי טובים ומסוכנים בהפועל היו ברשצקי וגנדה, וכמה היה חסר להם שחקן כמו ערן לוי שיפרוץ את הבונקר או יוציא למתפרצות

אני חושש שאם הפועל ירדו ליגה, ערן יעדיף לחתום בהפועל שכנראה יציעו לו חוזה גבוה יותר וארוך טווח יותר מאשר מכבי נתניה, והעובדה שהוא היחיד שעדיין לא החתימו אותו ויש לגביו ספקות, תעזור לו להעדיף את הפועל
(07-May-2017 15:16)אלדד כתב: [ -> ]השחקנים הכי טובים ומסוכנים בהפועל היו ברשצקי וגנדה, וכמה היה חסר להם שחקן כמו ערן לוי שיפרוץ את הבונקר או יוציא למתפרצות

אני חושש שאם הפועל ירדו ליגה, ערן יעדיף לחתום בהפועל שכנראה יציעו לו חוזה גבוה יותר וארוך טווח יותר מאשר מכבי נתניה, והעובדה שהוא היחיד שעדיין לא החתימו אותו ויש לגביו ספקות, תעזור לו להעדיף את הפועל
על מי שילמו מיליון יורו? ערן בן 32 אחרי פציעה קשה בברך, בעיות גב ומשקל עודף מביא יותר תפוקה במשחק אחד מרייכרט בעונה שלמה.
הבנתי שגנדה זה הפסד שלנו....
זה גם החשש שלי. השם של ערן הוזכר במידה והפועל ירדו ליגה.
כל מי שבלאומית יודע שערן זה שחקן המפתח שצריך כדי לעלות ליגה כמעט בוודאות

ורוב שחקני הפועל הנוכחיים יישארו בליגת העל ולא יסכימו לרדת ללאומית

ואני לא רואה סיבה מספיק טובה שערן יחתום דווקא בנתניה
ומי הזכיר את השם של ערן לוי בהקשר של הפועל ? תנו לי לנחש איזה עיתונאי שבונה לעצמו סיפור ? תפסיקו לחפור בנושא ערן לוי. אם הנושא לא נסגר עדיין זה כנראה בגלל שהוא רוצה סכומים גבוהים מידי. שמעתי את כל השדרה הניהולית והמקצועית בנתניה - כולם רצו אותו. אז אם הוא חושב שיקבל סכומים גבוהים יותר במקום אחר - זכותו.
(07-May-2017 15:52)אלדד כתב: [ -> ]כל מי שבלאומית יודע שערן זה שחקן המפתח שצריך כדי לעלות ליגה כמעט בוודאות

ורוב שחקני הפועל הנוכחיים יישארו בליגת העל ולא יסכימו לרדת ללאומית

ואני לא רואה סיבה מספיק טובה שערן יחתום דווקא בנתניה
סיבות טובות יש לו להשאר פה טוב לו הוא מכיר את המאמן והבעלים ומחובר חזק למקום ולקהל ומה יהיה בהפועל שנה הבאה אף אחד לא יודע ולהזכירכם ערן עד נתניה לא הסתדר באף מקום אז אני מעריך שהצעה סבירה תשאיר אותו פה שיחות ראשוניות כבר בטח התקיימו הכדור ברגלים שלו.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
ערן ישאר תהיו בטוחים מהרגע שאייל סגל אמר שהוא רוצה שערן ישאר אז הוא ישאר .
לגבי הפועל תל אביב מתברר שהשמאלנים הם הברברים הם המקללים והם האלימים ...אם זה היה מתרחש אצלנו אם זה היה מתרחש בבית"ר ירושלים העליהום שהיה מתעורר פי עשרת אלפים , ועדת הכנסת היתה מתכנסת בדחיפות , נשיא המדינה היה מתבטא כנגד ...אבל כשזה הפועל ??? התל אביבים ?

רק בגלל העסקונה המסריחה שיש בכל הרבדים בהתאחדות לכדורגל אז ככה הכדורגל שלנו נראה , לא סתם הקימו את המנהלת רוצים לנתק את ההתאחדות מהכדורגל הישראלי ...!
שתי הקבוצות חלשות מאד ...מי שהיה לא רע זה אכן רודי חדד וגם מנגה שחקן שהייתי שמח לקבל....וגם הבלם יובנוביץ או משהו..
בהפועל הרבה שחקנים מאד חלשים...בעיקר שמות אבל קבוצה בלי שיטת משחק הכל מיקרי ...גאנדה שחקן טוב שזה הכיוון שאנחנו צריכים לכוון ממבחינת הזר השישי שחקן שיכול לעזור לנוער לשרוד וישתלב בהדרגה בבוגרים.
עדיין נראה לי שיש להפועל סיכוי....

בנושא ערן הוא צריך להיות טיפש גמור ללכת למועדון שלא בטוח שהוא יהיה המנהיג שלו...גם אם יובטח לו שכר גבוה יותר לא בטוח שהוא אכן יזכה לראות את הכסף...
מרוב שהם חלשים יש סיכוי שכפר סבא תשאר.

קרית שמונה תבוא לשחק על הכבוד, כל התקשורת עליהם השבוע.
הם טובים יותר מאשקלון. למרות שהם מפורקים התקשורת לא תיתן להם.

הפועל רעננה היא הורסת מסיבות ידועה. כבר מהליגה הלאומית. אם הם יסגרו כמו אשקלון, הפועל תל אביב לא יבקיעו אפילו להם.

וכפר סבא משחקת מול הפועל חיפה שבאה בלי לחץ בלי יומרות ותפיל את הפועל תל אביב בכיף לליגה השניה.

לא תסריט הזוי בכלל .

למרות שספורטיבית.
1. בדה"כ מי שנמצא מתחת לקו התחתון מחזור אחד לפני הסוף יורד.
2. להפועל תל אביב יורדת רק בגלל ה9 נקודות. אז מקצועית לא מגיע לה לרדת.
ספורטיבית הם שיחקו עונה שלמה עם שחקנים טובים ויקרים עם כסף שמעולם לא היה להם, והמשיכו לשחק איתם לאחר הפירוק
עמודים: 1 2
Reference URL's