מכבי נתניה

גירסה מלאה: אופציות לחיזוק
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
בהמשך לראיון עם יוסי מזרחי ביום שישי, שדיבר על כך שהוא מעוניין לחזק בינואר את החלק האחורי בסגל בלפחות 2 שחקני "ליגה לאומית לגיטימיים" כהגדרתו (לדעתי הוא מכוון לקשר אחורי ומגן שמאלי), האם ראיתם שחקנים בתפקידים הנ"ל בליגה הלאומית ש"צדו" את עיניכם במהלך הסיבוב או שחקנים מליגת העל שיש סיכוי ריאלי שיסכימו לרדת ליגה בינואר.
(01-Dec-2013 13:01)פיליפצוק כתב: [ -> ]בהמשך לראיון עם יוסי מזרחי ביום שישי, שדיבר על כך שהוא מעוניין לחזק בינואר את החלק האחורי בסגל בלפחות 2 שחקנים (לדעתי הוא מכוון לקשר אחורי ומגן שמאלי), האם ראיתם שחקנים בתפקידים הנ"ל בליגה הלאומית ש"צדו" את עיניכם במהלך הסיבוב או שחקנים מליגת העל שיש סיכוי ריאלי שיסכימו לרדת ליגה בינואר.

אני דווקא שמתי לב לשחקן רמה"ש בן בן יאיר,ראיתי אותו שבוע שעבר נגד ב"ש וגם השבוע בתקציר נגד בני יהודה עושה רושם של שחקן מצוין,לא נראה לי אופציה לינואר אך יכול להיות מעניין לעונה הבאה....
בן בן יאיר באמת שחקן מוכשר אבל הוא בן 20 ומושאל ממכבי תל אביב לרמת השרון שנה הבאה הוא חוזר לשם.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
(01-Dec-2013 14:19)amir כתב: [ -> ]בן בן יאיר באמת שחקן מוכשר אבל הוא בן 20 ומושאל ממכבי תל אביב לרמת השרון שנה הבאה הוא חוזר לשם.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

השחקן שהכי הייתי רוצה לראות מגיע לנתניה בעונה הבאה כי כרגע אין מצב שהוא יורד ליגה זה גיא דיין מעכו,פשוט שחקן נהדר.גם תמיר כהן טוב,כמגן שמאלי יש את אלירן דנין או שימעון הרטש,אבל הם לא האופציה הכי טובה אז הייתי רוצה לראות עונה הבאה זר בתפקיד הזה.
הכל טוב ויפה, אבל אנחנו מדברים על חיזוק לינואר הקרוב לצורך עיבוי ושידרוג הסגל לחלק השני והמכריע של העונה.
(01-Dec-2013 14:42)פיליפצוק כתב: [ -> ]הכל טוב ויפה, אבל אנחנו מדברים על חיזוק לינואר הקרוב לצורך עיבוי ושידרוג הסגל לחלק השני והמכריע של העונה.

רביד גזלHuh
נדמה לי שרביד פצוע... דבר שני עדיף להביא מישהו שהוא פוטנציאל לעונה הבאה ולא סתם שחקנים ממורמרים...
אומנם לא ממש קשור לחלק האחורי, אבל בהחלט שווה לנסות לקחת מאשקלון את אוסיי מאוולי.
(01-Dec-2013 18:52)לואיס ראזאק כתב: [ -> ]אומנם לא ממש קשור לחלק האחורי, אבל בהחלט שווה לנסות לקחת מאשקלון את אוסיי מאוולי.

לא רלוונטי, אשקלון נאבקת על העלייה אין מצב שתשחרר את השחקן הכי טוב שלה.
(01-Dec-2013 18:52)לואיס ראזאק כתב: [ -> ]אומנם לא ממש קשור לחלק האחורי, אבל בהחלט שווה לנסות לקחת מאשקלון את אוסיי מאוולי.

מספיק כבר עם חלוצים,ואיזה זר בדיוק תשחרר כדלי להביא אותוHuh
עמודים: 1 2 3
Reference URL's