מכבי נתניה

גירסה מלאה: אייל סגל אל תקלקל את מה שהתחלת יפה תמשיך באותה הדרך
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
אני בכלל לא נכנס לענין הסגל לעונה הבאה כי לא הבטחנו עליה עדיין אבל זה בהחלט קרוב .

ערן לוי רוצה לשחק במכבי נתניה הוא טוב הוא נכס הוא צריך להמשיך לשחק , גם צעירים צריכים בלאנס של וותיקים . לכן גם בדש רצוי שימשיך .
שמחתי מאוד לדברים שאמר דיע סבע שאותו לא מענין מי מחזיק בכרטיס וכי יש לו חוזה גם לעונה הבאה בנתניה והוא רוצה להמשיך בנתניה , מצוין זה מראה שיש שחקן מוביל גם לעתיד !!!

סך הכל עברו שתי עונות מאז שהביאו את עמית בן שושן ושרצו להביא את בן שהר , 2 שמות שבאמת לא נתנו כמעט כלום בכדורגל הישראלי אבל גרפו המון כסף בכל קבוצה שהגיעו אליה .שמות שקיבלו על החוף , עמית בן שושן הבליח לחצי עונה בקושי בעונת האליפות של בית"ר ירושלים וחי כמעט עשור מאותה עונה ....בן שהר ? חוץ מהחוק הדבילי שהותירו למענו לא עשה כלום לא בארץ ולא בחו"ל .

אסור לעשות את אותם טעויות פעמיים , לא לחשוב ששמות יביאו את הקהל הגדול , הקהל יבוא כשיהיו הצלחות להנהלה כמו שעכשיו אתה מנהל אותה , אל תזוז מהעקרון שאם תשלם יותר לשחקן הוא יהפוך למהיר יותר ....תדבק בעקרון צעירים רעבים וזולים !!!!

הקהל יבוא הקהל יחזור מבטיח לך שאם תמשיך ככה גם נגיע ל - 20000 . כבר לא ידברו כמה קהל היה פעם אלא כמה קהל יש לנו אוטוטו .
שון וייסמן , עלי מוחמד , קוגבניה , אולסק , דנון , אביב , כחלון , זה הצלחה לעתיד טוב תמשיך בבקשה בקו הזה , לא להאמין לסוכנים לא לסמוך על פרסומים , הכל בשקט הכל בשושו , ושהאוהדים שמחפשים שמות גדולים שהם ישימו כסף לשלם להם !!!
ועוד משהו אתה ראית את גודל הקהל שהגיע לליגה הלאומית
הצעתי לך מעל 30 פעם איך לגדל קהל כשיגיע איתמר צ'זיק ויציע לך אותו הדבר תזכור מי הציע ראשון
Reference URL's