מכבי נתניה

גירסה מלאה: בושה וחרפה משטרת ישראל
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
סתיו שחם
אני יושב ושותק כבר 36 שעות מאז האירוע במשחק בשבת בין הפועל כ״ס ולהפועל ת״א בו הותקף גיא בלום - סמנכ"ל המועדון ומנהל האירוע מטעם המועדון, ע״י אחד מהשוטרים במשחק.
כבר 36 שעות אני לא מוצא לעצמי מנוח! כבר 36 שעות שהתמונה לא יוצאת לי מהראש!
תאמת, שתקתי עד כה כי פחדתי לצאת כנגד משטרת ישראל.
אבל החלטתי לשבור שתיקה כי עובד שלי הותקף בברוטאליות במסגרת תפקידו בעבודתו במועדון ע״י שוטר בתפקיד, תוך כדי שמשפילים אותו לעיני כל.
התמונה בה חזיתי של עובד שלי אזוק באזיקים, מופל על ברכיו באלימות, ונמצא חסר אונים למול גדוד שוטרים זועמים - אינה נותנת לי מנוח.
נפל דבר בכדורגל הישראלי בו בעל תפקיד במועדון כדורגל בליגת העל המבצע את תפקידו - מותקף ע״י שוטר, ואחר כך נאזק באזיקים, ומובל מחוץ לאיצטדיון בברוטאליות לעיני כל - לא היה כדבר הזה מעולם.
ולמה?
כי אותו שוטר טייל במהלך המשחק למול כל הקהל ומצלמות הטלוויזיה תוך שהוא אוחז במגש של אוכל בניגוד להנחיות (ראו תמונה)
כי גיא בלום, מתוקף אחריותו על ניהול המשחק מטעם המועדון ניגש לשוטר וביקש ממנו לחדול מכך ולרדת מכר הדשא בהתאם להוראות המנהלת.
ומה עשה השוטר? נגח עם עם ראשו בפניו של גיא לעיני הקהל (ראו תמונה)
גיא ביקש את פרטי השוטר על מנת להתלונן עליו. ומה עשה השוטר? קרא לשוטרים נוספים והם הסתערו על גיא, אזקו את ידיו מאחורה, והובילו אותו מחוץ לאיצטדיון בברוטאליות! (ראו תמונות)

היום בבוקר הנחתי את היועצים המשפטיים של המועדון לפעול בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו כנגד אותו שוטר אלים.
עדכנתי את ראשי ההתאחדות והמנהלת על מנת שיפעלו גם הם מתוקף אחריותם לענף הכדורגל שלנו ולניהול משחקי הכדורגל בליגת העל.
את התמונות לא הצלחתי להעביר אבל זה בדיוק מה שרשום שם כל היסמניקים שם כמו חמאסניקים כולם רעולי פנים שלא יזהו אותם.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
נו אז מה ? למה מי זה גיא בלום ?? יותר טוב משאר האזרחים ?? מי שמתחצף לשוטר ומעליב שוטר מגיע לו יותר , אל תהיו בעד שוטרים שמפנים יהודים מבתיהם לאנטי שוטרים בדברים אחרים , תהיו עקביים ....
מח"ש תבדוק את נגיחת השוטר בסמנכ"ל כפ"ס
בהמשך לאירוע האלימות המזעזע ב-0:0 עם הפועל ת"א, פרטים נוספים מהתקרית נחשפים. התמונות, העדויות והחשש מנקמה. בלום יגיש תלונה, במח"ש מברר
http://www.one.co.il/Article/16-17/1,1,1...tml?ref=hp
מישהו שאומר לשוטר לזוז כי הוא מפריע למהלך המשחק ( הולך עם חמגשית על הקו .. יש יותר שכונה מזה ..?) באמת מגיע לו שיפוצצו אותו כמה יסמניקים צדיקים. צודק רווח. אין שכל אין דאגות.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(07-Feb-2017 21:28)טל.מ כתב: [ -> ]מישהו שאומר לשוטר לזוז כי הוא מפריע למהלך המשחק ( הולך עם חמגשית על הקו .. יש יותר שכונה מזה ..?) באמת מגיע לו שיפוצצו אותו כמה יסמניקים צדיקים. צודק רווח. אין שכל אין דאגות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

והמישהו הזה הוא גם מנהל האירוע...
ולפי נוהלי האבטחה(וזה הסיבה שיש כפילות בין כוחות משטרה למאבטחים),כל הסמכות על הארוע מחוץ לגבולות גיזרת המשטרה ועל מנהל הארוע בלבד!
העברת דגל רק במקרה של אובדן שליטה או דרישה מפורשת של מנהל הארוע.
מה הקשר אייל וטל.מ ? מי שעולב עובד ציבור במיוחד שוטר שיצפה לתגובה .
אי אפשר לגנות שוטרים על אלימות כנגד אזרחים במשחק כדורגל ובאותה נשימה לגנות אזרחים על אלימות השוטרים כנגדם כי הם מפונים מבתיהם או מפגינים כנגד אפייה במדינה יחודיים את נתיבי איילון בהפגנות האתיופים או כנגד אזרחים ערבים ...

או שמגנים אלימות שוטרים כל הזמן או שצבועים ורק מתי שזה מתאים לאג'נדה ....
קשקשן...
דבר ראשון, גינו את אלימות השוטרים בהפגנות של הקהילה האתיופית, בהפגנות ב זה אוהל ובלא מעט הפגנות של חרדים.
דבר שני, לא דין הפגנה (ברישיון או בלי רישיון) שבה השוטרים עושים את עבודתם (בצורה טובה או באלימות מופרזת, אבל עבודתם) לדין שוטר שמעירים לו שהוא מסתובב עם חמגשיות במקום שמפריע לפעילות שלכאורה הוא אמור לאבטח
שלישית, בוודאי שאפשר לגנות אלימות משטרתית במקרה אחד ולקבל הפעלת כח משטרתי במקום אחר.
אם אנשים קיבלו צו פינוי (ולא משנה אם זה אום אל חירן, דרום ת"א, או עמונה), התחייבו לבימש שיפנו ללא התנגדות ואלימות, השוטרים מגיעים ללא כסדות ואלות ואז מותקפים באבנים, בחומצות ועוד... הפעלת כח עי השוטרים יותר ממוצדקת.
וכמו שנכתב פה: "אין שכל אין דאגות" החיים שלך דבש, כי בטוח אין לך דאגות
אריאל אם אין הצדקה לאלימות שוטרים אז אין הצדקה
אולי השוטר עם החמגש שמע מהמנהל מילה כמו " זוז כבר אידיוט " מה מוצדק ?? או ששמע את בלום אומר לו " מה אתה עושה על המגרש בבון " זה מצדיק אלימות ? מעצר ?
הסלקטיביות או אם תרצה הצביעות שלך בהצדקת "הפעלת כוח משטרתי " = אלימות שוטרים , פשוט מביש
דרך אגב - מציע לך לראות את הסרט אמונה בימי אולמרט לאמונה בימי נתניהו אותו מקום הבדלים שמים וארץ
גם בכל הפגנה שהמפגינים ( האתיופים למשל ) חורגים מתנאי רשיון ההפגנה יש זכות לשוטרים לפזר את ההפגנה כי מאותו רגע היא הופכת ללא חוקית ......אז אי אפשר לתקוף את השוטרים כשזה לא מתאים לאג'נדה ומצד שני לחבק שוטרים כשזה מתאים לאג'נדה .

בכל מקרה יש כלל ויש יוצא מן הכלל
ערן אברהם חבר עיתונאי ואוהד הפועל כ"ס
משטרת ישראל חייבת להבין שמשחק כדורגל, בטח באצטדיון "לויטה", שלא ממש יודע אלימות מהי, הינו אירוע שהם צריכים להעבירו למען הציבור ולשרת אותו.
לכך, צריך לגייס למשחקים שוטרים עם איי קיו קצת יותר גבוה, שוטרים יותר סבלניים ומסבירי פנים.
את השוטרים האלימים שלהם שישמרו בצד, למקרה שאוהדים כמו ארגון "לה פמיליה" מתפרעים.
העונה אלימות השוטרים בלויטה היא משהו שלא נתקלתי בו בעבר. אומרים שהגיע שריף חדש לעיר, אז שיתחיל לתזתז בין המטה בכפר סבא למח"ש, כי אף אחד לא יתן להם לנהוג באלימות כוחנית כל כך מגעילה. ברוך השם יש היום לכולם אייפונים ואי אפשר לשקר יותר.

כבר קרה לא פעם העונה שחזיתי בשוטרים תוקפים אוהדים, פשוט סתם, על מילה שלא קשורה לכלום, אפילו על יד ילדיהם. לכן לא הופתעתי מרמת האלימות שהופגנה כלפי חברי, כאח לי, גיא בלום.
התמונה שבה מכים אותו, כששוטרים מסתירים מפני צילומים, רק מוכיחה כמה רפש חדר לארגון הזה. ילדים שהוא מחנך במחלקה צפו באירוע ונחרדו.
אחד השוטרים אף אמר שהוא ממליץ לא להתלונן על השוטר, "כי הוא מטורף וירדוף אותו כל החיים". וכן, אני מאמין לו. זה החומר, רואים בתמונות.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's