מכבי נתניה

גירסה מלאה: עונה הבאה נקום או ניפול בהגנה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
דין גל בנתיים נותן מה שמצופה ממנו חצובה ניסיון וביטחון מה שיסייע לו עד העונה הבאה זה מאמן השוכרים שיכין אותו למציאות טובות יותר מהשער וכמובן וכדורי קרן ועונשין.

בהקשר המגינים שלנו כחלון ומור , מכבי נתניה משחקת התקפה כל הזמן , ככה שאין לנו הרבה מושג אמיתי איך אנחנו בהגנה ומה שווים המגינים שלנו הגנתית .

וארגוץ' בהחלט מתאים לליגה הראשונה אבל לבד זה לא מספיק שינה הוא לא הפתרון לליגת העל , אני יודע שיש כאלו שיאמרו תירם , חסן , ....אבל האם אתם רואים אחד מהם שומר למשל על קאירסטון ? או על שהר ? מה עם עידו לוי ?

חייבים לחפש בלם מצוין , מהיר , עם ניסיון , אחד כזה שיהיה העוגן בהגנה כמו שעכשיו וארגוץ' בהגנה . עם שליטה טובה בכדור , כושר גופני ופיסיות , דריבל ופס טוב .

החלק האחרון של ההגנה הוא הקשר האחורי , זה שאמור לעצור בניית התקפות עוד לפני שהתחילו , כאן צריך לחפש מישהו אתלט , גבוה , והכי חשוב גרזן וחכם , אם נמצא כזה שחקן , ניגרי , קמרוני , מחוף השנהב ( כי הם גבוהים ואתלטים ) לעומת גאנה גמדים . נצליח להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה . בחלק העליון של הטבלה .
אולסק ומוחמד בהחלט לא יספיקו .

קבוצה מתחילים לבנות מההגנה , אם תהיה לנו הגנה חזקה ומהירה , וקישור אחורי חומה בצורה , השחקנים יוכלו לחשוב כל הזמן התקפה . הכל מתחיל ונגמר בהגנה !!!
Reference URL's