מכבי נתניה

גירסה מלאה: הפועל פ"ת התייצבה אבל אנחנו חייבים את הנקודות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
סיבוב חלומי כל מה שקיווינו אכן קרה ממש כיף לכתוב את סיכום הסיבוב הראשון , בלי הפסד טפו טפו , הלוואי עלינו עוד סיבוב כזה ....צריך לא לשכוח שעכו ורמת גן הרצליה ראשל"צ שיחקו אצלנו בנתניה ואנחנו צריכים עוד לשחק נגדם בחוץ !

אבל בגלל שאסור לשכוח עוד הרבה דברים כמו כמה תוצאות תיקו נגד פ"ת נשר נצרת עילית עפולה ....צריך להתכונן בנתניה לחלק הקשה של העונה החלק השני , פתאום נראה קבוצות שנלחמות לא להיות בחלק התחתון , משחקים על הנייר קלים מועדים לפורענות ....

וכזה הוא המשחק נגד הפועל פ"ת , משחק שרק לנו יש מה להפסיד בו , ניצחנו פעמיים ואנחנו נקודה בלבד מהמקום שעולים ליגה , נכון שלא חשוב כרגע להיות במקום הראשון או השני כי רק במחזור האחרון חשוב להיות שם ....אבל אנחנו חייבים להמשיך לגרוף נצחונות על מנת גם לצבור קצת מרווח נשימה בפיסגה .

לכן צריך להזהר מהפועל פ"ת , לעולם לא לזלזל , צריך לבוא ולשכוח מהסיבוב הראשון אבל לזכור את איבוד 2 הנקודות בסיבוב הקודם . לתקוף להוביל להכריע את המשחק ולא לספוג שער. גם כאן אסתפק ב 1-0 קטן
תנו לנו לשמוח שוב בשבת בבקשה , חוץ מזה הבונוסים על נצחונות ועל עלייה שווים הרבה כסף ...
חסן מגיע למשחק בית, מעניין איך הקהל יקבל אותו בפרחים או בבוז
מה שבטוח מרוב ההתרגשות הוא עלול לעשות יותר טעויות מהרגיל או לתת את משחק חייו
בכל מקרה בבוז , אני אהבתי אותו עד הרגע שהחליט שההצעה של אייל סגל לא בשבילו , כמוהו דודי תירם , שניהם בגדו במכבי נתניה בשביל לשחק בקבוצות חלומותיהם רמת גן ופ"ת , פשוט בושה מצידם .
(18-Dec-2016 1:41)זאב רווח כתב: [ -> ]בכל מקרה בבוז , אני אהבתי אותו עד הרגע שהחליט שההצעה של אייל סגל לא בשבילו , כמוהו דודי תירם , שניהם בגדו במכבי נתניה בשביל לשחק בקבוצות חלומותיהם רמת גן ופ"ת , פשוט בושה מצידם .

בגדו ? לא צריך להגזים.
מקווה שהקהל יכבד את ירין , בכל זאת שחקן שגדל ושיחק שנים במועדון.
(18-Dec-2016 3:18)yaron73 כתב: [ -> ]
(18-Dec-2016 1:41)זאב רווח כתב: [ -> ]בכל מקרה בבוז , אני אהבתי אותו עד הרגע שהחליט שההצעה של אייל סגל לא בשבילו , כמוהו דודי תירם , שניהם בגדו במכבי נתניה בשביל לשחק בקבוצות חלומותיהם רמת גן ופ"ת , פשוט בושה מצידם .

בגדו ? לא צריך להגזים.
מקווה שהקהל יכבד את ירין , בכל זאת שחקן שגדל ושיחק שנים במועדון.

במקרה של דודי? בשיא הכנות, למי בכלל אכפת? במקרה של ירין? סוג של מיני בגידה\יריקה למועדון הבית שלך. בחור עם האף למעלה שבאופן מאוד לא מובן תפס מעצמו כוכב ולבסוף מצא את עצמו בקבוצת תחתית בלאומית במקום להמשיך בבית.

במקרה שלו, לא מדובר בשחקן בית שראוי לכבוד רב.
ראזק בשבילי שניהם בגדו כי היינו בשוקת שבורה לפני שידענו שאייל יקח את המועדון על הגב שלו והם חיפשו קודם כל את האינטרס האישי שלהם מה ששחקנים שלא גדלו במועדון המתינו ואפילו הסכימו לרדת בהרבה כסף בשביל המועדון שחקנים כמו ערן לוי שקיצץ כבר 4-5 פעמים מהחוזה המקורי שלו , דיע סבע
בשבילי אלו שחקנים שצריכים תמיד להשאר במועדון גם אחרי פרישה הם דוגמא ומופת לאיך לאהוב מועדון
ואילו חסן ותירם הם דוגמא לכיעור של יריקה לבאר ששתו ממנה פשוט בושה
לגבי תירם - בוא נהיה הוגנים נתניה ירקה עליו שנתיים ברצף לפני שהוא ירק בחזרה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
אם אני לא טועה לפי מה שאייל אמר תירם לא רצה לבוא בגלל סלובו
מנחש שזה קשור לניפוי שלו מבית״ר.


Sent from my iPhone using Tapatalk
תראה עידן אם היה זה בעלים אחר אתה צודק , אבל זה שנלחם בשנתיים שירקו עליך להחזיר אותך היה בדיוק זה שהציע לך את המפתחות בהגנה וירקת עליו ועל המועדון שהיה זקוק לך בעת צרה
כשמועדון יורק על שחקן אני ישר יוצא נגד ומבקש לשמור על כבוד השחקן אבל כששחקן יורק על המועדון אסור להגן על המועדון ??
לא כעסתי אם היה הולך לקבוצת ליגת על אבל לקבוצה כמונו בלאומית ???
בסופו של דבר כנראה יצא טוב לשני הצדדים. ירין לא רצה להמשיך והמועדון כנראה לא רצה אותו מספיק. גירושים בהסכמה הדדית. היו שחקנים קצת יותר דומיננטיים ומוערכים שעזבו אותנו.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's