מכבי נתניה

גירסה מלאה: ויקי כחלון - נו יכול להתקדם או לא ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
ויקי כחלון נתן הצגה על הפיזנטי ביום שישי מול קטמון טוב נו ברור שלא כמו פיזנטי אבל הרבה יותר טוב משמעון מנחם ....
ויקי כחלון עוד צעיר והוא יכול עוד להשתפר הרבה , המשחקים האלו בלאומית בנויים על ויקי כחלון אביב אברהם ועוד צעירים שצריכים להשתפר ולהוכיח את עצמם על מנת שיקחו אותם בחשבון לעונה הבאה אם וכאשר נעלה ליגה .
אני לא בא לנפח את ויקי כחלון הוא עדיין לא קרע זוג נעליים אבל כמו שהתאכזבתי ממנו בתחילת העונה ככה אני מרוצה ממנו עכשיו , זה המשחק הראשון שראיתי מגן ימני כמו שצריך , עושה הגנה עוזר לקישור בחצי ועוזר בהתקפה עם מסירות פז כמו גדי מכנס בזמנו ....

לויקי כחלון אני אומר ככה : אל תרגיש בעננים בגלל משחק טוב אחד , אם תרצה להפוך לשחקן טוב בליגת העל תן כל שבוע משחק כזה כל שבוע תשתפר באימונים ותראה במשחקים ואז תהפוך להיות לא רק שחקן טוב אלא תהפוך להיות אחד המגינים הימניים הטובים בארץ , ולאחר מכן .....השמיים הם הגבול .....אבל תזכור הכל תלוי באימונים הבאים תבחן היכן נקודות התורפה שלך ותשפר , תלמד כל הזמן דברים חדשים תן את כל כולך לכדורגל תהיה מקצועני ואז ירווח לך .

לאוהדים הספקניים אני אומר הנה לך יש פוטנציאל ? יש !!! צריך רק לפתח ולתמוך בשחקנים צעירים ולתת להם לשחק ולשפר אותם כל הזמן , אני כאן קורא לגל דין לשפר את עצמו , אסור לישון ולהתרווח בגלל שאתה שוער יחיד אם לא תהיה טוב ולא תוכיח לא יהיה ניתן לסמוך עליך בליגה הראשונה אם נעלה בכלל , אז שפר את יציאותך לכדורי גובה , ואל תהיה פזיז ביציאה מהשער לפעמים זה מקל על החלוצים להבקיע

אביב אברהם תשתפר עוד ועוד , דנון גם אתה ולכל הצעירים שמחכים להזדמנות אתם תקבלו אותה אבל תכינו את עצמכם לאותו היום שתקבלו את ההזדמנות .
Reference URL's