מכבי נתניה

גירסה מלאה: ואז הובלנו 2:0
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
החלטתי לכתוב את הפוסט הזה דווקא אחרי ניצחון דווקא אחרי שאנחנו מוליכים את הליגה לכאורה בבטחה (לכאורה כי אפשר בקלות להסתבך ואסור להוריד רגל מהגז), דווקא אחרי משחק שהיינו יותר טובים דווקא אחרי משחק שהיה ברור לפחות עד הדקה ה75 שזו רק שאלה של כמה ננצח.

לא מצליח להבין את השחקנים האלה. מי חינך אותם מי לימד אותם לשחק ? מי אימן אותם כשהיו ילדים ?
מי הסביר להם שאחרי 2:0 ואפילו אחרי 1:0 (במידה מועטה יותר אומנם ) , מה שנכון לעשות הוא לסגת לאחור ולשמור על הבית שלא יפרץ ?
מכבי נתניה נגררת למשחק הזוי שבו היא נאלצת למשוך זמן מול האימפריה של עפולה, קבוצה שלמיטב זכרוני רק עלתה מליגה א ? במקום לדרוס להכניס את השלישי , יורדים לאחור, עושים שטויות מאבדים כדור אחר כדור, עושים עברות מטופשות באזורים מסוכנים וככה חוטפים את הראשון , ומכלום פתאום נהיה 2:1 ורבע שעה של התקף לב. תגידו לי זה הכדורגל ? לא חושב .
אחכ אני שומע את מזרחי אומר שחטפנו גול מהבעיטה היחידה למסגרת (מה שנכון ) אחרי שבאופן טבעי ירדנו לאחור ..
והנה בשתי מילים כל החולי של הכדורגל הישראלי. יוסי מזרחי שחקן עבר מאמן מנוסה מבין שירדנו לאחור באופן טבעי .. ככה יוסי כנראה חונך אולי זה מה שהוא מעביר לשחקנים שלו ואולי ככה כל הדור של מזרחי שפנה לאימון מחנך את הדור הבא של השחקנים. וככה אנחנו נראים. חוטפים תמיד בדק׳ הסיום. בקבוצה, בנבחרת ואחכ אומרים שזה באופן טבעי ..
טל אתה צודק אבל זה מה שקורה כשאתה עושה חילופים התקפיים מכניס את שריקי וחסן ומוציא את רול ואברג׳יל לאף אחד מאיתנו אין ספק שהסיבה היחידה שאברג׳יל ורול פותחים היא שהם עושים יותר הגנה ... מה שקרה ברבע שעה האחרונה שוב עברנו לשחק מה שאני קורה 5-5 חסן, ערן , שריקי, קאיודה ושליו 5 שחקנים שלא עושים הגנה ו5 שעושים הגנה רביעיה אחורית וצלישר . מזרחי חייב לדרוש מהכוכבים שלו לעשות יותר הגנה ...ולשחק בשכל ישבתי מאחורי הספסל של מזרחי וכל הבקשה שלו היתה לשלוט באמצע מצלישר ומשליו לא לברוח לצדדים הבעיה עם שליו היא קריטית הוא מפסיד את כל הקרבות על הכדור כי הוא פחדן...
אני לא חושב שליו היה כל כך גרוע. אין ספק שיש ירידה דרסטית מול מי שאנחנו זוכרים, אבל אולי בגלל זה הוא בליגה שניה?
טל, המטרות שלך ושל יוסי כנראה קצת שונות. הוא בא במטרה אחת בלבד לעלות את הקבוצה ליגה. מבחינתו 1:0 קטן כל משחק ולא משנה איך. הוא את שלו עשה. מסכים לחלוטין שברוב המקרים זה נראה רע אבל בסופו של יום לכשנעלה לא יזכרו את האיך
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
הבעיה הגדולה שאין שום חוכמה במשחק, זה מתחיל מטופי וסופר שהגיעו למצבים טובים באיזור הרחבה , ולא מרימים את הראש ומוציאים כדורי רוחב שבלונים, רואים שעפולה מצופפת באמצע , שחקו מהצדדים, כל פעם שניסו מהצד היינו מסוכנים,אבל לא מנסים מהאמצע, זאן הבלם מקבל צהוב על גליץ מסוכן במקום לקחת את הכדור במאמץ נוסף, ערן לוי כרגיל צהוב על דיבורים,אחרי השער השני , עפולה יצאה קדימה וכל ההתקפות שלהם התחילו מסימן טוב , מה עושה מאמן נורמלי מבקש משחקן להשגיח עליו , אבל בנתניה כרגיל עומדים ומסתכלים איך השחקן מנהל את המשחק של עפולה התקפה אחרי התקפה.
ולסיום , הקהל , איזה קהל.... הדבר הכי טוב שקורה לקבוצה הזאת השנה.
טל תגיד לי בעוד 10 שנים שתיסתכל על ההיסטוריה ותראה שבשנת 2014 עלינו ליגה מישהו יזכור שעפולה ישבו עליך ב10 דקות האחרונות?
וכן מה לעשות בדי אן אי של השחקן הישראלי כשהקבוצה ביתרון לקראת הסיום כולם חושבים רק איך לא לספוג.
(23-Nov-2013 14:12)משה.ד כתב: [ -> ]טל, המטרות שלך ושל יוסי כנראה קצת שונות. הוא בא במטרה אחת בלבד לעלות את הקבוצה ליגה. מבחינתו 1:0 קטן כל משחק ולא משנה איך. הוא את שלו עשה. מסכים לחלוטין שברוב המקרים זה נראה רע אבל בסופו של יום לכשנעלה לא יזכרו את האיך
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

לא משה אתה טועה . אין לי כאוהד מטרה אחרת. רק כאוהד ואדם קצת מנוסה וככזה שראה מספיק כדורגל בחייו אני יודע לאן השטויות האלה מובילות.
בגלל זה ספגת בשנה שעברה בדקה ה94 מול סכנין וירדת ליגה, בגלל זה אשקלון הישוותה ובצדק ובגלל זה הרצליה הפכה את המשחק וכו וכו .. מי שמזמין לחץ יקבל לחץ.

(23-Nov-2013 14:36)amir כתב: [ -> ]טל תגיד לי בעוד 10 שנים שתיסתכל על ההיסטוריה ותראה שבשנת 2014 עלינו ליגה מישהו יזכור שעפולה ישבו עליך ב10 דקות האחרונות?
וכן מה לעשות בדי אן אי של השחקן הישראלי כשהקבוצה ביתרון לקראת הסיום כולם חושבים רק איך לא לספוג.

בקיצור גם אותך חינכו שזה מה יש .. ?
טל, אתה שוכח שיש גם מתנגד (כמו שאמר דוביד). מן הסתם, כשאתה מוביל אז הקבוצה השנייה לוחצת יותר וגם מגיעה למצבים.
שלא תטעה, נתניה לא קבוצה מושלמת שהכל תלוי (רק) בה. קבוצות שילחצו וינסו יגיעו למצבים, אך גם יהיו חשופות יותר מאחור. מה שחבל הוא לא שעפולה השוותה משער מקרי, מה שחבל הוא שהיו כמה הזדמנויות לכבוש את השלישי ולא ניצלנו אותן.
(23-Nov-2013 13:55)אסףג כתב: [ -> ]אני לא חושב שליו היה כל כך גרוע. אין ספק שיש ירידה דרסטית מול מי שאנחנו זוכרים, אבל אולי בגלל זה הוא בליגה שניה?

הוא משחק השנה הרבה יותר רחוק מהשער ומתמקד יותר בחילוץ כדורים מאשר באיום על השאר ורואים שהוא לא ממש מסתדר וקצת סובל
עכו מובילה 3:0 החצי מסיימת בשיניים ב3:2. ומה יש למאמן לומר ..
״אני צועק כל המשחק לצאת קדימה, אך זה טבעי שהשחקנים הולכים אחורה כשהם מובילים..״

ללכת לאחור ולספוג בדק הסיום נהיה טבעי כמו מיץ תפוזים סחוט טרי .. עד שזה לא ישתנה הכדורגל פה לא יתקדם לשום מקום ולנצח נמשיך לבכות על דק הסיום ואם למישהו יש ספק זה מתחיל במאמנים.
עמודים: 1 2
Reference URL's