מכבי נתניה

גירסה מלאה: ירין חסן חתם
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
ירין חסן חתם בבני יהודה ויצטרף מחר לאימונים
כנראה שהוא מאוד אוהב לרדת ליגה
http://www.one.co.il/Article/16-17/1,1,8...tml?ref=hp
כמה דמי השבחה אמורים לקבל?
לא שווה תגובה

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
(23-Nov-2016 22:32)amir כתב: [ -> ]ירין חסן חתם בבני יהודה ויצטרף מחר לאימונים
כנראה שהוא מאוד אוהב לרדת ליגה
http://www.one.co.il/Article/16-17/1,1,8...tml?ref=hp

וכבר חזר בו
http://www.one.co.il/Article/16-17/1,1,8...tml?ref=hp
ברור שזה כואב לשחרר שחקן שמגיל 8 נחשב כהבטחה מאד גדולה המון סיבות לחוסר הצלחה ...לא נתחיל למנות. את הסיבות....
בעיקר מבאס שזה חינם
(24-Nov-2016 0:34)דוד חטב כתב: [ -> ]ברור שזה כואב לשחרר שחקן שמגיל 8 נחשב כהבטחה מאד גדולה המון סיבות לחוסר הצלחה ...לא נתחיל למנות. את הסיבות....
בעיקר מבאס שזה חינם

ומי אמר לך שזה בחינם?
ובכל מקרה לא היית מרוויח עליו, כי הוא לא מספיק טוב.
תפנים כבר חטב, לא ט.ו.ב.י.ם מספיק!!!!
בספורט 5 זה פורסם

ירין חסן לא יוכל לחתום בבני יהודה עד שבית משפט לא יאשר זאת. מבדיקה שערך ערוץ הספורט עולה כי רק היום (רביעי) הוגשה בקשה מיוחדת לבית משפט שצריך לאשר את ההסכם שהושג בין חסן ומכבי נתניה על כך שהוא יוכל לעבור לקבוצה אחרת בארץ ללא דמי השבחה וזאת בתמורה לכך שמכבי נתניה תשאיר ברשותה 50 אחוזים מכרטיס השחקן שלו עד סוף שנת 2020.

אבל כאמור, אישור זה יכנס לתוקף רק לאחר אישור בית המשפט שרק היום קיבל את הבקשה ולכן נציגיו של חסן יקוו שבית המשפט יאשר את הבקשה בהקדם, כי עד שזה לא יקרה הבלם לא יוכל לחתום בבני יהודה או בכל קבוצה אחרת בישראל. בנוסף ירין חסן יוותר על מענק עלייה בסך של כמעט 300 אלף שקלים בגלל העובדה שנתניה הלכה לפירוק.
לבסוף ירין חתם רשמית בקבוצת הצמרת הפועל פ"ת, וכמו שאמיר אמר כנראה שהוא באמת אוהב לרדת ליגה, עוד 3 מחזורים נארח אותו אצלנו בבית, ואני שואל מה עם דמי ההשבחה?


רכש חדש להפועל פתח תקווה. ירין חסן חתם על חוזה עד לסיום העונה במועדון. הבלם בן ה-22, שהיה אמור להצטרף בתחילה לבני יהודה, אך לא הסכים להגיע למספר ימי התרשמות כפי שדרשו ממנו בשכונת התקווה, העדיף להצטרף בסופו של דבר לקבוצה מהליגה הלאומית.

החתימה של חסן התאפשרה לאחר שהבוקר אישר שופט בית משפט את השחרור שלו מנתניה לאחר שהשחקן הגיע לסיכום עם המועדון שבו גדל שהוא ימשיך להחזיק ב-50 אחוזים מהכרטיס שלו. מי שאחראי לכל ההליך המשפטי הוא עורך דין, רועי רוזן.

הפועל פ"ת, שנחשבה לאחת המועמדות לעלות ליגה בתחילת העונה, פתחה את העונה בצורה רעה מאוד ולאחרונה אף התפטר המאמן, אסף נמני. אחרי 12 מחזורים הקבוצה במקום ה-12 עם שני ניצחונות בלבד ו-12 נקודות.
אוקיי וואו, דבר כזה פתאטי אני לא זוכר מזה זמן מה.
בשבילי מהרגע ששחקן שגדל אצלנו לא הסכים לשחק אצלנו למרות שקיבל מהבעלים החדש הצעה מאוד הוגנת - הוא מחוק, כמוהו גם דודי תירם וזה בכלל אחד שאייל נלחם בשבילו שיקבל הזדמנות ובגד בנו .
לא נורא אנחנו לומדים לקח וגם השחקנים האלו ילמדו לקח , דודי תירם בנתיים מצליח עם רמת גן חסן חתם בקבוצת התחתית פ"ת , לא היה חסר להם כלום אבל כמו שפיליפצ'וק אמר הם לא כאלו שחקנים ששווה להצטער עליהם .
אישית חשבתי שגם תירם חסן ופאדול יהיו בלמי העתיד שלנו מה שהיה מפנה הרבה מקום לזרים במקומות אחרים .....
עמודים: 1 2
Reference URL's