מכבי נתניה

גירסה מלאה: הדרך היחידה לעלות ליגה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
לעלות ליגה ? זאת לא היתה המטרה העיקרית לחזרתו של סלובו דראפיץ' גם לא של אייל , הרצון לא להתפרק ובאותו הזמן לבנות משהו צעיר מקומי היתה האינסטיקנט הבסיסי ביותר כי חפצי חיים אנחנו .
אבל אייל הוא קודם כל אוהד , ואוהד רוצה תמיד יותר , אז הצהיר שאם על הדרך נעלה ליגה ...אבל מי לא מייחל לכך ??
ראיתי שוב את הנצחון שלנו על הפועל עכו , ראיתי שוב קטעים מהמשחק שלנו נגד הפועל פ"ת , במשחק נגד הפועל פ"ת רצינו יותר מדי בכוח והאמת איבגי שוער מצוין כל הזמן הולך לו נגד נתניה ...במשחק נגד עכו הם יכלו לכבוש ראשון ואם חלילה היו כובשים ראשון מי יודע איך המשחק היה מתפתח ...

לכן יש כמה נקודות חשובות לציין על מנת לחולל נס ולעלות ליגה בעמדת פיגור של 9- , אני רוצה לציין רק שלדעתי עדיף לבנות על הצעירים ולקדם אותם על מנת להחזיק הרבה שנים בליגת העל בתקציב נמוך שמבוסס על מקבלי שכר נמוך תוצרת בית ואסביר למה .
אייל סגל גם אם יוביל את הקבוצה לליגת העל בתקציב הכי נמוך קשה לשרוד בליגה , אז עונה פגעת עם שחקנים ועוד כמה עונות אבל את הנפילה עם שחקן או כמה תמיד תבוא ...לדעתי לטעמי שחקנים שהם לא מחוייבים לקהל למועדון לעיר קשה לביית , יוצא דופן ערן לוי ודיע סבע שבאו מבחוץ והפכו לשחקני " בית " אכפתיים מקריבים ובינינו בימינו אין הרבה שחקנים שמקריבים כסף למען הקבוצה .
לכן שוב לדעתי כדאי לבנות על דין גל , כחלון , פאדול , זיו , אברהם , שהעונה יהיו חלק חשוב של ההרכב הראשון ואז כשהם יהיו יותר בוגרים ומשופשפים לעלות ליגה עם 5+2 שחקני בית כולל השניים ערן לוי ודיע סבע . כי כשיש לך 7 שחקני בית + רביד גזל שכוחו עוד במותניו מה שחסר לך זה שחקני השלמה זרים + שחקני נוער לספסל ואולי עוד אחד או שני ישראלים .

אבל אנחנו בענין של לעלות ליגה

אז בשביל כך לא מספיקים לנו ההברקות של ערן לוי ודיע סבע , אנחנו זקוקים להיות קבוצה , קבוצה יכולה לחפות על נקודות תורפה , בודדים ואתה תלוי בהברקות , הדרך הראשונה להפוך לקבוצה זה חדר ההלבשה , זה השחקנים שלא מוזמנים ל 16 אבל לא מחמיצים פנים באימון כי לא הוזמנו , להפוך ליחידה אחת כמו ביחידות צבאיות קרביות , אחד בשביל כולם כולם בשביל המטרה !!!
כושר גופני כושר גופני כושר גופני , אתה יכול לתפוס ימים חלשים בהתקפה אבל להלחם ולרוץ אתה תמיד יכול , לכן הכושר הגופני והמוטיבציה להשתפר כל הזמן היא בעלת משקל ענק להתמודד במרתון ארוך לעבר המטרה , מי שיהיה לו בדקות האחרונות של כל משחק אוויר בריאות יכול לצאת גם ממשחק שנראה אבוד ...
היררכיה - ערן לוי המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה , צריך לקבוע מראש מי ובאיזה מצבים בועטים כדורי עונשין ופנדלים , אם ערן מוותר לדיע אין בעיה אבל גם דיע יכול לוותר גם לשחקן צעיר אברהם למשל ...לא להסתכל האם אני אכבוש אלא מה הכי טוב לקבוצה !!
חדר ההלבשה - גם ברגעים קשים של הפסד גם ברגעים שמחים של נצחון תמיד אבל תמיד להשאר ביחד , לעודד את השפופים שעשו טעות לא להאשים , לדרוש מעצמם יותר ממה שמבקשים מאחרים , והכי חשוב לעולם אבל לעולם לא להדליף מחדר ההלבשה ולא ללכלך על חבר לקבוצה .

התפקיד של אייל כאן גם חשוב לערוך להם הרבה ערבי גיבוש מתרומות של בעלי מסעדות בעיר , ולהשתלב בחיי הקהילה כתרומה לקהילה !! במיוחד בשכונות קריית נורדאו , דורה , אזורים , רמת הרצל , היכן שיש הרבה ילדים מאוכלוסיה חלשה !!!

התפקיד של האוהדים הוא כל הזמן לעודד ולקרב יותר ויותר אוהדים לקבוצה , כשאתה עם חברים שלא באים למשחקים מותר לשקר ולומר שהאווירה במשחקים מחשמלת והיא חוויה שאי אפשר לחיות בלעדיה אתה כאוהד חייב להדביק בהתלהבות את החבר שלך , לשלם לו כרטיס אורח שיטעם מהחויה , אם אתה אחד שמשתולל ושר בלי חולצה קח את החבר שלך ליד התופים , אם אתה אחד שאוהב שקט בלי צעקות וקללות לך לצדדים , אם אתה ערס לך לחלק התחתון של היציע איפה שאנשי השוק !!! אתה חייב להביא עד סיום העונה עוד 10 אוהדים שלא היו מגיעים בדרך כלל , אם כל אוהד יזמין 10 חברים , בכל משחק בית אחד , כמויות האוהדים שנראה בדרך לעלית הליגה תעבור את 15000 , וכשיש קהל אוהדים כזה , זה משפיע על השופטים ( קבוצה גדולה מול קבוצה קטנה ,) , ספונסרים , טלויזיה , מנהלת , והרצון של קבוצות בליגת העל שקבוצה עם קהל אוהדים כזה גדול יהיה בליגת העל תמיד !!
השחקנים צריכים לעשות את שלהם , צוות המאמנים את שלהם , אייל את שלו , האוהדים את שלהם !!! זאת הדרך לעלות ליגה
נראה לך שמישהו יקרא את המגילה הזאת לא התעיפת לכתוב כ"כ הרבה?
יש תקציר?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אמיר תקרא גם ככה אין מה לעשות עד שהשביתה נגמרת
TL DR
עידו בן עמי זה הבעיה של הדור החדש עצלנים בקריאה

נו שינית את דעתך בקשר לחייל אלאור אזריה ?
מתברר שהמח"ט והמג"ד והמ"פ שקרנים וניסו להפליל חייל שלהם פשוט מה שתרם לקידומם האישי
אם יחקרו אותם בפוליגרף הפוליגרף ישרף
מה גם שעכשיו התברר שהוא קיבל פקודה ישירה שאם המחבל יזוז יש לירות בו ....
עידו בן עמי היית שוטר צבאי בכלא שש ?
(02-Sep-2016 14:37)idobenami כתב: [ -> ]TL DR
או בעברית עמלק.
(02-Sep-2016 14:37)idobenami כתב: [ -> ]TL DR

גם אם היה קצר... WASH
(02-Sep-2016 15:31)זאב רווח כתב: [ -> ]עידו בן עמי זה הבעיה של הדור החדש עצלנים בקריאה

נו שינית את דעתך בקשר לחייל אלאור אזריה ?
מתברר שהמח"ט והמג"ד והמ"פ שקרנים וניסו להפליל חייל שלהם פשוט מה שתרם לקידומם האישי
אם יחקרו אותם בפוליגרף הפוליגרף ישרף
מה גם שעכשיו התברר שהוא קיבל פקודה ישירה שאם המחבל יזוז יש לירות בו ....
עידו בן עמי היית שוטר צבאי בכלא שש ?


מי נתן לו פקודה כזו רווח?


Sent from my iPhone using Tapatalk
מפקד המחלקה העיד יש פרוטוקול מפורסם על העדויות שהוא זה שנתן לו את ההוראה שאם המחבל יזוז לירות בו . יתרה מכך הוא טען שהמח"ט והמג"ד שיבשו חקירה ושיקרו כולל המ"פ , היתה צריכה להיות רעידת אדמה איך שרשרת הפיקוד העליונה סרחה משר הבטחון לשעבר משה יעלון עד המ"פ ...
Reference URL's