מכבי נתניה

גירסה מלאה: שחקנים יקרים אוהד הציל את הקבוצה ועשה יש מאין - בבקשה תחזירו על המגרש
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
היינו כבר בדרך לפירוק ולירידת כמה ליגות לא בגלל הקהל אלא בגלל ניהול כושל שבחר מאמנים כושלים שבחרו שחקנים כפויי טובה !!! השחקן יודי לבכות על איחור בשכר על תנאים כאלו ואחרים אבל כשמדובר לעשות את העבודה על המגרש הם נעלמים .

השחקנים עונה שעברה הורידו אותנו ליגה ועזבו אותנו לקבוצות אחרות , מה שענין אותם זה רק האינטרס שלהם כולל שחקני " בית " קפטן עאלק ירין חסן לא הייתי נותן לו לצחצח את הנעליים של חיים בר לפני אימון ...לכן האמון במנשקי הסמלים הולך ומאבד מערכו .

העונה יש אווירה חדשה יש תקווה גדולה , נכון לא אתם הבאתם אותנו למצב הזה אבל בהחלט נדרש מכם לכבד אותנו האוהדים ואת זה שמשלם לכם כמו שעון שוויצרי את השכר כל חודש , אולי יכולתם להרוויח יותר במקום אחר אבל ספק גדול אם הייתם נהנים משקט בגזרת התשלומים !!!

אנחנו האוהדים לא דורשים לעלות ליגה עוד לפני תחילת העונה , אבל נשקר לעצמנו אם זאת לא השאיפה ונתאכזב מאוד אם לא נעלה בסיום העונה זאת האמת , אבל עזבו אתכם לרגע מעליות וחלומות , תנצחו היום את המשחק , אל תחשבו על המשך הליגה אל תפתחו כאילו 90 דקות לפניכם , שחקו כאילו אלו ה 10 דקות הקריטיות מההתחלה תפתחו בסערה , תלחצו את הפועל פ"ת תכבשו בכוח שערים והכי חשוב תנצחו בזכות ההגנה השוער הקישור או ההתקפה .

רק נצחון בא בחשבון

תנו לנו לפתוח עונה ברגל ימין בלי לחץ בלי כדורי שלג וכדורי חרא , תוכיחו לנו שאתם קורצתם מחומר יהלום אמיתי , תשקיעו במשחק הזה את הכל ותשאירו את הזיעה הלב על הדשא .
מאמינים בכם כל הזמן תתחילו להחזיר לנו
Reference URL's