מכבי נתניה

גירסה מלאה: סבלנות ואורך רוח
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
הם יקרי המציאות בעיקר כשמדובר בשחקנים צעירים(בראשית דרכם) ובקבוצה חדשה שמתחברת תוך כדי תנועה.
מצד שני,אין ביטוח על החלטות צוות מקצועי וצריך לכבד ולקבל שינויים שאותו צוות(שאתה סומך ונתת לו את המפתחות) מבקשים אחרי פרק זמן ראשוני ולא חייבים להמתין לינואר.

לתפיסת עולמי,שחקנים זרים אמורים לשדרג קבוצה ולא כפתרון לחיסכון כספי(בגלל המיסוי הנמוך).
נכון להיום יש שתי עמדות שהשוק הישראלי "עני" בשחקנים,הראשונה עמדת הבלם וכשמביטים ימינה ושמאלה על השחקנים שעומדים להפלט ממועדונים בליגת העל,אין היצע מעודד בעמדת הבלם(ולכן צריך להעזר בבלם זר).
העמדה השניה(שהיא עוד יותר בעייתית בשוק הישראלי) היא אותו "9" שכל "נתניה" מדברת עליו,בישראל 2016 יש מעט מאוד שחקני "9" קלאסים בכל הקבוצות וגם אותם שמות שמוזכרים הם לא ממש "9",גם לארי קאיודה לא היה "9" קלאסי(למרות היותו "סקורר"(וזה נכון לאבי נימני וערן זהבי שהיו מלכי שערים).
למעט אחמד סבע,כבר שנים רבות אין בנתניה "9" קלאסי שהוא גם סקורר ולכן הפתרונות לאותו "9" לא בטוח שיהיו חלוץ שמשחק עם גב לשער,למרות שגם זו אופציה.
מכיוון שכולנו אוהדים וכולנו אוהבים לנצח(גם במשחקי מבחן),אנחנו חייבים לזכור שמשחקי מבחן ותקופת ההרצה(כולל בגביע הטוטו) נועדו לבחון שחקנים ובעיקר את מערכי הקבוצה ומכיוון שאני מאמין גדול בדרכם של סלובו ושי,אני משוכנע שבסופו של הליך ימצא התלכיד הנכון מבחינה חברתית ומקצועית שיתחבר אלינו האוהדים ותהיה לנו סיבה ניפלאה לרוץ אחריהם(ולא רק במהלך העונה הקרובה).

שבת שלום.
שבת שלום

אייל יש צוות מקצועי ואם היה מוצא מספר 9 כמו שרוצה היו מביאים , לדעתי החלק ההתקפי העונה בנוי על מהירות , צרויה והבחור מחיפה יכולים לתת עונה יפה !
חוץ מזה חבל שלא חיפשתם מציאה של זר כמו בזמנו קיודה היה שווה לנסות רק בשביל העתיד

בגדול כבר כתבתי שאני מבסוט מבניית הקבוצה ושמח שהרבה שחקנים היו מוכנים להפחית בשכר בשביל לשחק בנתניה
אל תתנצל שאין אחמד סבע נוסף עשית את שלך
בשביל למצוא קאיודה יש צורך להקים מערך סקאוטינג....
אלא אם רוצים להסתמך על פוקסים כמו במקרה קאיודה....
Reference URL's