מכבי נתניה

גירסה מלאה: שיווק ומכירה.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
שני נושאים שונים(שבסלנג הפכו להיות אחד)שצריך לטפל בשניהם לעיתים אחד על חשבון השני לעיתים במקביל ולעיתים לבצע שת"פ בין השניים.
ולפני הכל צריך לזכור שבידנו מוצר שהיה לפני 30 ו40 שנה המוצר המשובח והאטרקטיבי בשוק ומאז אחרים חלפו על פניו והחליפו את מקומו בראש הפרמידה.
כדי להחזיר את מכבי נתניה לראש הפרמידה חייבת להיות במקביל הצלחה מקצועית(שמעצמה עושה את העבודה) ושינוי תדמיתי(שעליו אנחנו עובדים),בשני הנושאים חייבת להיות מחשבה לטווחים ארוכים ואסור לציר המכירה לפגוע בציר השיווק.
על אסטרטגיות שיווקיות נעבוד לא מעט בחודשים הקרובים ועד אז נעשת עבודה "מהבטן" וללא ייעוץ צמוד,אך "הפיטבקים" מהשטח ומאתרי האינטרנט מאפשרים להמשיך אותה,עוד לפני שהאסטרטגיה גובשה.

ציר המכירה הוא ציר שונה ולגביו חלוקות הדעות מקצה לקצה ולשם אני מכוון(בפוסט הזה,שנכתב כאן אך אין לי שום בעיה שישותף בפייסבוק...).
לא החזור על הסיבות שגרמו לי לרכוש את מכבי נתניה בשביל האוהדים(ובשבילם בלבד)ובגלל שזו הסיבה היחידה,הבטחתי(ואני מבטיח לקיים) שמכבי נתניה בבעלותי לא תיהיה גרעונית ולא תיהיה חייבת שקל לאיש.
העונה(ושוב מהבטן...כי לא היה זמן לניתוח מדוייק)נבנה תקציב מאוזן,שמתייחס ל4 מקורות כספיים:סיוע מעירית נתניה,טוטו/טלוויזיה/התאחדות/מנהלת/מרכז מכבי,מכירת מנויים וכרטיסים,ספונסרים והזרמת בעלים.
מול ההכנסות הצפויות(שיאוזנו בסופו של דבר ע"י הזרמות בעלים),נקבעו ההוצאות.
ההוצאות התחלקו לקבועות(החזקת מתקני אימונים/שכירות איצטדיון/הבטחה/ביטוחים/הנהלה וכלליות/צוות רפואי)ומשתנות(סבסוד מחלקת נוער/צוות מקצועי/שכר שחקנים).
כל הוצאה נוספת שמהותה לא חיזוק מקצועי,תבוא על חשבון הנושא המקצועי וכאן אנחנו מגיעים ל"קונפליקט" המיידי שמעסיק לא מעט אוהדים באתרי האינטרנט,מדוע לא יוצאים ב"קמפיינים" שכוללים הצפה במודעות והודעות פרסום באתרי האינטרנט ובעיתונות הכתובה ובשלטי פרסום וכו' וכו' וכו'.
הסיבות לכך מגוונות(למרות שגם פרסום כזה יהיה.נקודתי ובמשורה),אך עיקרם אתם/אנחנו,כן כן אתם(ואנחנו) כי אני חלק מהאתם/אנחנו.
ואתם/אנחנו שחשבנו(ואולי עדיין חושבים) להקים עמותה ולגייס אלפי אוהדים שישלמו מיסי חבר ויחזיקו מועדון(כבעלים)חייבים לעשות את כל שתכננתם לעשות רק לפני מספר שבועות ולגייס אוהדים ליציע וככל שיהיו יותר אוהדים ביציע,יגדלו ההכנסות פעמיים,גם פיזית(כסף בקופה) וגם אטרקטיביות המוצר תגדל ואיתו גיוס הספונסרים וסכומי הכסף שאותם ספונסרים ישקיעו.
אני קורא מפעם לפעם "סיפורים" של אוהדים שמתנים את הגעתם למגרש/רכישת מנוי בהחתמת שחקן כזה או אחר או בתוצאות במגרש יש אחרים שחוזרים על האכזבות שחווינו בעבר הרחוק או הקרוב כנימוק,אין לי כוונה להתאמת או להתווכח עם אותם נימוקים/תירוצים/אכזבות,אך בתפיסת עולמי כאוהד, לא מדובר בנימוק(מקסימום מדובר בתירוץ),מי שאוהד,רוכש מנוי(בטח שהמחיר יפה לכל נפש)בכל מצב ובטח ובטח שהבעלות של המועדון הכי קרובה לאוהדים מאז ומעולם.
ואומר ברייש גלי וזו לא התנייה,אך כן עבורי כמות גדולה של אוהדים ביציע(שיבואו בצהוב ויעודדו וישירו ויתמכו)זו זריקת המוטיבציה הראשונה במעלה(גדולה בסדרי גודל מהתוצאות במגרש)ולכן אני בדעה שכולנו בלי קשר לגיל/מין/צבע/דת חייבים להפוך כל אבן ולהביא כל צהוב בהווה בעבר או פוטנציאל לעתיד ליציע,כי שם מקומו הטיבעי(המקלדת והמקלדת בלבד היא לא תחליף לדבר האמתי).

להתראות ביציע המערבי!
שמח שפתחת פוסט בנושא!
למען האמת חשבתי גם לפתוח פוסט ושמח שזה הגיע מכיוונך. לאחרונה נושא המנויים הפך לנושא המעיק ביותר ברשת ( לפחות על פי דעתי). משום מה נראה כי נושא המנוים הפך לנושא הקריטי שעל פיו יישק דבר ונראה כי הנושא יצא מכל פרופורציה. מה עוד שבפסייבוק נפתח פוסט בנושא שאם לא יגיעו לx מנויים לא יגיע חלוץ. התניה שאסורה שתקרה!
כמו שאמרתי לא פעם, המועדון נבנה מחדש, וכך גם הקהל. סבלנות היא שם המשחק והקהל יגיע לאחר שיגיעו התוצאות ולאחר שייבנה האמון מחדש. סבלנות ואורך רוח.
יחד עם זאת כן צריך להמשיך עם השיווק והפרסום אבל לא למשחקי מצפון והתניות. לא עוד פוסטים בנושא בושה בכמות המנויים שנמכרה ולא עוד פוסטים שאם לא- אז...
כן לרוח חיובית, כן לשיווק ופרסום וכן לסבלנות.



נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
איש באמת לא יודע את כמות המינויים שנמכרו(גם לא אני),מכיוון שאין סטטיסטיקות קודמות(למעט הארוע החריג של חלוקת כרטיס לגמר הגביע),קשה להשוות לעבר.
זה נכון שהרעש היה באינטרנט(ע"י כמה עשרות כותבים וכמה מאות לייקים) יצר ציפיה ובעקבותיה אכזבה,אך שוב מעולם לא היתה התניה שלילית לגבי גובה התקציב,רק התניה חיובית שככל שימכרו יותר(ומדובר בכסף ולא במספר מנויים) יגדל תקציב שכר שחקנים.
וכהערת אגב(שקשורה בעקיפין),אין שחקן שהצוות המקצועי רצה ולא קיבל,לשמחתי מדובר בצוות מקצועי מבין עיניין שיודע לעשות שימוש נכון בכסף ואף השאיר עודף..

אותו "חלוץ" מדובר יגיע בלי קשר למנויים,אך אם הרבה קשר ליכולת שידרוג משמעותית,אחרת עדיף לתת דקות משחק לטובי בנינו שראויים סוף סוף לצ'אנס.

ולכל מקדמי המכירות לשחקנים כאלו ואחרים(כולל כאלו שגדלו במכבי נתניה או נתניה העיר),קשה להשביע את תאוות כולם יש בסך הכל 11 מקומות על המגרש+3 חילופים ובמגרש אנחנו רוצים לראות,ניסיון ויכולת ומהירות וצעירים ושחקני בית ולחימה והצלחות וצוות מקצועי יש רק אחד ובידו נתונה הבחירה.
מה שלדעתי אייל מתכוון זה שאנחנו צריכים לקחת את הצד השיווקי בלי התניות לחלוץ וכו אפשר בימי שישי בקניונים ועוד אני קורא פה שאנשים נותנים ים עצות ומנוי אחד הם לא קנו
אז קדימה שכול אחד יעשה את העבודה שלו ונעזור לנתניה ולנו לחזור למסלול הנכון


Sent from my iPhone using Tapatalk
(23-Jul-2016 14:14)mordii2 כתב: [ -> ]מה שלדעתי אייל מתכוון זה שאנחנו צריכים לקחת את הצד השיווקי בלי התניות לחלוץ וכו אפשר בימי שישי בקניונים ועוד אני קורא פה שאנשים נותנים ים עצות ומנוי אחד הם לא קנו
אז קדימה שכול אחד יעשה את העבודה שלו ונעזור לנתניה ולנו לחזור למסלול הנכון


Sent from my iPhone using Tapatalk


מה שצריך זה, שהאוהד יעודד ויתמוך, המנהל ינהל והשחקנים ישחקו. אם כל אחד יעשה את עבודתו כראוי, כולם יצאו נשכרים...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
(23-Jul-2016 14:35)אלון כתב: [ -> ]
(23-Jul-2016 14:14)mordii2 כתב: [ -> ]מה שלדעתי אייל מתכוון זה שאנחנו צריכים לקחת את הצד השיווקי בלי התניות לחלוץ וכו אפשר בימי שישי בקניונים ועוד אני קורא פה שאנשים נותנים ים עצות ומנוי אחד הם לא קנו
אז קדימה שכול אחד יעשה את העבודה שלו ונעזור לנתניה ולנו לחזור למסלול הנכון


Sent from my iPhone using Tapatalk


מה שצריך זה, שהאוהד יעודד ויתמוך, המנהל ינהל והשחקנים ישחקו. אם כל אחד יעשה את עבודתו כראוי, כולם יצאו נשכרים...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

שנים זה בדיוק מה שאמרתי... הפעם אני חושב שיש בהחלט מקום לאנשים שיתייצבו אצל המנהל/בעלים ויציאו להתנדב לפעולות שיווק.
ההנהלה צריכה לקבוע להם זמנים, מקומות ותכנים, אבל הם יכולים לבצע את העבודה בהתנדבות.
(23-Jul-2016 22:19)אריאל כתב: [ -> ]
(23-Jul-2016 14:35)אלון כתב: [ -> ]
(23-Jul-2016 14:14)mordii2 כתב: [ -> ]מה שלדעתי אייל מתכוון זה שאנחנו צריכים לקחת את הצד השיווקי בלי התניות לחלוץ וכו אפשר בימי שישי בקניונים ועוד אני קורא פה שאנשים נותנים ים עצות ומנוי אחד הם לא קנו
אז קדימה שכול אחד יעשה את העבודה שלו ונעזור לנתניה ולנו לחזור למסלול הנכון


Sent from my iPhone using Tapatalk


מה שצריך זה, שהאוהד יעודד ויתמוך, המנהל ינהל והשחקנים ישחקו. אם כל אחד יעשה את עבודתו כראוי, כולם יצאו נשכרים...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

שנים זה בדיוק מה שאמרתי... הפעם אני חושב שיש בהחלט מקום לאנשים שיתייצבו אצל המנהל/בעלים ויציאו להתנדב לפעולות שיווק.
ההנהלה צריכה לקבוע להם זמנים, מקומות ותכנים, אבל הם יכולים לבצע את העבודה בהתנדבות.


עזרה ללא אינטרסים היא ברוכה, אבל עדיין, לא צריך להישען עליה ולא צריך לצפות ולקוות לה. הרכבת אמורה להמשיך במסלולה גם אם לא תגיעה עזרה כזו (למרות שמאמין שישנם כאלה שכן מעוניינים לעזור).


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
ליזה התחילה לעבוד דורשת מהפועל במידי 300 אלף ש״ח ומסרה ש40 אחוז מהכרטיס שייך לנתניה כול הכבודדד


Sent from my iPhone using Tapatalk
(25-Jul-2016 12:35)mordii2 כתב: [ -> ]ליזה התחילה לעבוד דורשת מהפועל במידי 300 אלף ש״ח ומסרה ש40 אחוז מהכרטיס שייך לנתניה כול הכבודדד


Sent from my iPhone using Tapatalk

זה עדיין לא נקרא להתחיל לעבוד זה משהו שכל אחד היה חייב לעשות שתתחיל לחקור ולהגיש תביעות מכל מי שצריך בשנתיים האחרונות
אייל חבל שאתה לא קורא את הפוסטים שאני כותב בגלל סתם דעה קדומה ועקומה

כל מה שכתבת במגילת אסתר תמצתתי בכמה שורות על השכן הבית"רי שלי

אם הקהל יחזור לקבוצה במגרש תהיה הרבה התענינות מה שיגדיל ספונסרים מה שיגדיל הכנסות מה שיגדיל התענינות מה שיביא שחקנים טובים יותר לרצות לשחק אצלנו !!!!

קבוצה שיש לה מעל 10 אלף אוהדים במגרש תהיה תמיד בצמרת
עמודים: 1 2
Reference URL's