מכבי נתניה

גירסה מלאה: אד סטראט לחיזוק הקבוצה על ידי האוהדים - המטרה 380000 שקל
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עידן אולי תנסה אתה לעשות פרסום בין האוהדים עם פתיחת חשבון בנק להרמת 152 שקל מכל אוהד או יותר עד הגעה לסכום של 380000 שקל להבאת שחקן ג'וקר בסגנון לארי קיודה !!!

אייל סגל גם אוהד והוציא המון כסף מכיסו הפרטי , מה זה 152 שקל ?? אנחנו כאוהדים יודעים לבוא בטענות לכל הבעלים שהיו על שחקנים כאלו ואחרים , עכשיו זה הזמן שלנו להתאחד למטרה מסויימת זו !!!
עכשיו הזמן שלנו לקנות מנויים. מי שיש לו כסף למותרות ורואה במכבי נתניה המקום הנכון להשקיע מכספו שיקנה מנוי יקר יותר או יתרום למעוטי יכולת.

ככה נרוויח פעמיים- יותר אנשים ביציע ויותר כסף בסעיף ההכנסות.


Sent from my iPhone using Tapatalk
אם אני לא טועה ב"הדסטארט" צריך לתת סכום כסף, ותאריך יעד לאיסוף שלו, ואם אתה לא מגיע לסכום הנקוב עד לתאריך, אתה לא מקבל כלום, בעוד באתר "מימונה" זה פרויקט גמיש, שגם אם לא מגיעים לסכום הכסף אותו נקבת בתחילת הפרויקט, בעל הפרויקט יקבל את הסכום הנצבר.


https://www.mimoona.co.il/Projects/331 נניח זה הפרויקט של אוהדי הפועל תל אביב.. רצו מיליון מאתיים, בפועל גייסו את הסכום שזאב רוצה
רק העתקתי את המילה דה סטראט לא ידעתי שזה אתר חחחח

הכוונה שלי היתה להרים פרוייקט כמה שייאסף ייאסף אם יותר עוד יותר טוב
עידן עם תרומת מנוי נוסף אתה לא מביא עוד שחקן מיוחד מקסימום אייל סגל ישלם בזה משכורת לעוד מאמן שזה חשוב וטוב אבל לא זאת מטרת איסוף הכסף
הכוונה היא לקנות בכסף הזה שחקן מיוחד אס שיעשה את ההבדל ....
עוד 50 מנויי כסף ו 750 מנויים רגילים והגעת ליעד.


Sent from my iPhone using Tapatalk
וואלה עידן אתה קשה ....
אם יהיו עוד 3000 מנויים לא תוכל לדרוש שחקן שכאוהד אתה רוצה להביא , יש תקציב המאמן והבעלים מחליטים הכל , אבל מה שאני מציע זה משהו חדש !!!!

אם נאסוף את הכסף נחפש שחקנים נבוא לסלובו ולאייל ונאמר הנה הסרטונים והכסף יש לכם מתנה מהאוהדים שחקן ברמה ובתנאי שלא ימכר אחר כך על מנת לכסות חובות אלא רק על מנת להתחזק עוד יותר
Reference URL's