מכבי נתניה

גירסה מלאה: סלובו מאז לותר מתיאוס בנתניה לא ראיתי שחקנים שורפים את הדשא
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
סלובו , בתקופה של לותר מתיאוס בנתניה לא היה כדורגל טוב , נכון ניצחנו משחקים אבל תמיד הרגשנו שהמזל היה איתנו ...אבל בזמנו דבר אחד לא יכולנו לומר שהשחקנים לא התאמצו על המגרש !!!!
כשאני רואה בטלויזיה משחקים של הכדורגל האנגלי והגרמני לעומת הישראלי זה נראה כאילו משחקים בסלואו מושן

אני מאמין שתביא אלינו את אותה רוח הלחימה שהיתה בעונה שעברה בבית"ר ירושלים , כמו במשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב ששטפתם את המגרש ...

כשקבוצה שוטפת את המגרש אין טענות גם אם נפסיד משחקים העיקר שזה נראה בבירור שנתנו הכל , אם יתנו הכל כבר מהדקה הראשונה ננצח הרבה משחקים ובלבד שישחקו ככה כל 95 הדקות !!!
סלובו אנחנו מאמינים בעליית ליגה אל תוריד ציפיות , 9 נקודות זה כלום אם נפתח חזק את העונה עם 6-7 נצחונות נרוץ חזק כל העונה ....
מה שחשוב שכל שחקן יתן את מליון האחוז שלו בכל משחק השאר יהיה בסדר
אני דווקא חושב שטוב שהוא מוריד ציפיות. מכבי נתניה של לפני שלוש שנים נהנתה מתקציב שחקנים של קבוצה בליגת העל. זה לא המקרה השנה ועם פחות 9 נק צריך להיות ריאלי.


Sent from my iPhone using Tapatalk
צריך אחי להביא מנויים להוריד ציפיות שיוריד אחרי סיום מכירת המנויים ודי למבין .....
(03-Jul-2016 23:59)טל.מ כתב: [ -> ]אני דווקא חושב שטוב שהוא מוריד ציפיות. מכבי נתניה של לפני שלוש שנים נהנתה מתקציב שחקנים של קבוצה בליגת העל. זה לא המקרה השנה ועם פחות 9 נק צריך להיות ריאלי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ובלי ערן לוי אני בספק אם היית עולה.
היה שם תקציב מנופח על פארש. חוץ מעידן שריקי, ואוהד לויטה לא היה שם שום דבר מיוחד. גם קאיודה שהגיע מעט אחר כך לא ממש היה פקטור בליגה. חוץ מהשלושער בראשל"צ לא זוכר שום דבר מיוחד. בגביע הוא כמובן היה פקטור אדיר מול קבוצות ליגת העל.

שורה תחתונה- לקחו כאן הימור- ובמקרה של ערן זה הימור גדול, במקרה של דיא פחות- ועל ההימור הזה תקום ותיפול העונה שלנו לטעמי.
ערן לוי ודיא סבע טובים- כל הקבוצה תרים את הרמה שלה. אם הם לא יהיו טובים, לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות... אבל אני תמיד משתדל לחשוב חיובי.
אתה קצת שוכח את עידו לוי וליפנייה וטופי.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(04-Jul-2016 10:41)טל.מ כתב: [ -> ]אתה קצת שוכח את עידו לוי וליפנייה וטופי.


Sent from my iPhone using Tapatalk
כערך מוסף שבלעדיהם לא היית עולה ליגה?
(04-Jul-2016 0:01)זאב רווח כתב: [ -> ]צריך אחי להביא מנויים להוריד ציפיות שיוריד אחרי סיום מכירת המנויים ודי למבין .....

הבנתי שאתה ממליץ לשקר את האוהדים, אחלה שיטת שיווק.
(04-Jul-2016 11:07)עידן444 כתב: [ -> ]
(04-Jul-2016 10:41)טל.מ כתב: [ -> ]אתה קצת שוכח את עידו לוי וליפנייה וטופי.


Sent from my iPhone using Tapatalk
כערך מוסף שבלעדיהם לא היית עולה ליגה?

קבוצת כדורגל היא קבוצה ולא יחידים. אז כן היתה לך הגנה שלא נפלה מהגנות של קבוצות רבות בליגת העל, לויטה טופי ליפנייה עידו לוי וטובול כשמשלימים אותם חסן ובלם נוסף ששכחתי את שמו (הגיע מהפועל פ"ת, גדל במכבי ת"א) שהתחיל בהרכב הראשון אבל אחכ ירד לספסל. אז כן במקרה הזה ההגנה היתה ערך מוסף.
ברור שקבוצה היא לא יחידים אבל יש שחקנים שעושים את ההבדל ויש כאלה שלא.
ליאור ז׳אן למשל- בטרום עונה הייתי בטוח שהולך להיות ערך מוסף וכפי שאמרת- די מהם העדיפו עליו שחקנים אחרים גם במרכז ההגנה וגם בקישור.
שחקנים שבלעדיהם גורל העונה היה שונה- לדעתי לויטה, ערן לוי ועידן שריקי שבכל זאת שחקן מוכח עם המון ניסיון שהביא תרומה לא מבוטלת. והמאמן כמובן.
אם במקום ליפניה זה היה בלם אחר בינוני, או במקום טופי היה עדי נימני שלא רצו, אן במקום אקסברד היה חלוץ בינוני אחר, ו״הג׳וקר״ מהספסל לא היה ניר אברג׳יל- לא רואה את העונה הזו מסתיימת עם סוף אחר.



Sent from my iPhone using Tapatalk
עמודים: 1 2
Reference URL's