מכבי נתניה

גירסה מלאה: אוי. לא טוב.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
חשיפה: האדם שרכש את מכבי נתניה התברר כנוכל
סערת ענק במועדון. עסקת המכירה בוטלה אחרי שבעירייה גילו כי ה"בעלים" החדש הוא לא יותר מאשר אדם שהגיע במטרה לבצע עוקץ, הוליך שולל את הקבוצה, ראש העיר וגם את נציגיו שמונו כמנהלים. ההבטחות לתשלום משכורות התפוגגו, הקבוצה בדרך לפירוק

מוטי פשכצקי 10.05.16 - 06:48



חשיפה. תפנית דרמטית בעסקת הרכישה של מכבי נתניה. אחרי שנדמה היה שהקבוצה יוצאת לדרך חדשה, בעירייה גילו כי האדם שחתם על עסקת הרכישה הוא לא יותר מאשר נוכל, נגדו הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ לאחר שהונה אנשים בארץ ובחו"ל במיליוני שקלים, וניסה לעשות זאת גם במקרה הזה. כעת, אם לא יקרה נס, הקבוצה תלך לפירוק.

המון אופטימיות היתה בנתניה בפתיחה, אבל מהר מאוד זה הפך לתסריט בלהות. אותו רוכש מיועד הציג את עצמו בפני ראשת העיר, מרים פיירברג, כ"אליהו שוויקה", בן 68, וטען כי לפני כחצי שנה הגיע לארץ מבלגיה, מתגורר במלון בנהריה ומעוניין לקחת על עצמו את הקבוצה.

מהר מאוד החלו הנורות האדומות להידלק. כבר בתחילת הדרך דרש "שוויקה" להישאר אנונימי. הוא אף טען כי אם ייערכו בדיקות לגביו שיגרמו לשמו לדלוף לתקשורת, הוא יירד מהעסקה. לאחר מכן התגלה על ידי העירייה כי מספר הטלפון שלו לא רשום באף אחת מהחברות הסלולריות, ובעצם לא שייך לאף אדם. למכשיר הנייד שיש בידי העירייה, ענתה אישה שטענה שלא מכירה אדם כזה.
פיירברג. הכל ירד לטימיון פיירברג. הכל ירד לטימיון


הבטחות חוזרות ונשנות של הרוכש המיועד לשלם את המשכורות לא קוימו והקש ששבר את גב הגמל הייתה בקשה של שוויקה מאיש עסקים ישראלי המקורב לקובי ג'אן לשלם את המשכורות לשחקנים היום, כאשר בימים הקרובים הוא יחזיר לו את הכסף. בעירייה הוכו בתדהמה מהגילויים לגביו ואמרו: "האיש הזה הונה אותנו". את תגובתו, אגב, לא ניתן היה להשיג.

הבוקר השחקנים יקבלו הודעה על מעשה הנוכלות ועל כך שגם היום לא יקבלו את משכורתם. הם מצידם כבר הודיעו שישבתו אם המשכורות לא יועברו היום, כאשר גם במחלקת הנוער לא יעבדו. רק אתמול הגיעו השחקנים ועובדי המועדון כדי למחות מול בניין העירייה, וקיבלו הבטחה מקובי ג'אן כי יגיע היום לאימון עם צ'קים לתשלום המשכורות. להבטחה, ולצ'קים, כבר אין כאמור שום כיסוי.

יש לציין שעל פי תקנון המשמעת של ההתאחדות, אם נתניה לא תעלה לשחק מול בהפועל כפ"ס היא תרד שתי ליגות. בכל מקרה, ובגלל קוצר הזמן, בעירייה מעריכים שהקבוצה תיכנס לפירוק.

לא מובן לי איך אפשר לבצע עוקץ ברכישת מכבי נתניה.
מה אפשר לקחת? הרי אין כסף.
לא מובן לי איך אפשר לבצע עוקץ ברכישת מכבי נתניה.
מה אפשר לקחת? הרי אין כסף.


העבירו מס חשבון בנק ...!!!

עוקץ ורמייה מצד אדם שניסה להשיג את פרטי החשבון שלהם כדי למשוך משם כספים,
רק עכשיו אני קורא את כל הכתבות.
זה או שפורסם ברווז(שמשמעותו חמורה מאוד לעתיד ערוץ 5),או שהעיריה התנהלה בשולמיאליות שירשמו בספרי גינס.
בכל מקרה מדובר בשיעור מספר 1 לכל מצטטי הסיפורים והתגובות מאתרי האינטרנט,כי ברור לחלוטין שהתגובות של העיריה בערוץ 5 הם פרי דימיון..
מסכים איתך אייל מליון אחוז מנסים להבריח את הרוכש
נו מר ג׳אן הגיע למתחם ..?


Sent from my iPhone using Tapatalk
הגיע מישהו, יש תמונה, אין שם.
אם זו ההתנהלות עדיף שיצא ולא יחזור מה הוא משחק מחבואים ואם אין מנוס אז פרוק וזהו, גם ככה מישהו שיחק איתנו יותר מדי.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
דרך אגב בתמונה הוא נראה כמו אלי שגב עם פאה.
(10-May-2016 14:47)amir כתב: [ -> ]אם זו ההתנהלות עדיף שיצא ולא יחזור מה הוא משחק מחבואים ואם אין מנוס אז פרוק וזהו, גם ככה מישהו שיחק איתנו יותר מדי.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
דרך אגב בתמונה הוא נראה כמו אלי שגב עם פאה.

גם אני חשבתי על זה Big Grin
אמיר ואלון נדפקה לכם הקופסא ?

זכותוו של כל אדם להחליט אם ברצונו להיחשף או לאו , מה עכשיו ירצו העיתונאים לעשות? לדעת על כמה הוא יושב ? איך אפשר להוציא ממנו כסף ? מה זה
הגיע למתחם,הרוכש קובי והמנכ"ל....השחקנים עוד לפני שהגיע דאגו לחתום על ייפוי כח לעו"ד...הקפטן יצא לדבר עם אמצעי התשורת הזרים שהגיעו מכל העולם...והלכו.
כך שהרוכש שהגיע לשוחח איתם לא מצא איש מכוכבי העל.
מקווה שאיש מהם (מהשחקנים)לא ידרוך יותר במתחם(אם או בלי רוכש).
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's