מכבי נתניה

גירסה מלאה: אז מיהו האיש המסתורי שקנה את מכבי נתניה?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
יש קצת אי נוחות בעניין הזה והבעיה הגדולה שלי היא שהשיח הציבורי בנושא הרכישה הוא רק סביב זה.
יחד עם זאת הכתבה הזו מוגזמת והכתב הזה באופן קבוע לא מדייק ונראה שיש לו אג׳נדה אנטי נתניה ברורה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
כשמישהו שומר על עמימות במקום שבו הכל תמיד גלוי זה יוצר אנטי. אין מה להתפלא שזה המצב. יש מישהו מאיתנו שברורה לו הסודיות הזו ?


Sent from my iPad using Tapatalk
הכתב רב עם עצמו... קודם כותב "כמובן שאין להטיל בו דופי ללא סיבה" ואז מייד מטיל דופי ומעלה את האופציות הסבירות בעיניו לרצון להישאר עלום שם "האפשרות כי מדובר בפושע מורשע הנושא קלון, או האפשרות כי ייעשה בקבוצה שימוש למטרות לא חוקיות, וחרף העובדה כי הקבוצה יורדת לליגה הלאומית, ליגה שמהשמועות והסיפורים על מכירות המשחקים בה מוכרים יותר מהשחקנים המשחקים בה" לא יכול להיות שהוא רוצה לשמור על פרטיות כי הוא לא רוצה שכל מיני "מקורבים" וטרמיפסים ינסו לנצל אותו ואת המצב כדי למצוץ כספים? כמו שמי שזוכה בפייס, מייד מלא נשמות טובות נזכרות בחברות ביניהם או באים ברעיונות ל"עסקים" ככה גם עם בעלים חדשים של קבוצה (מה? מוטלה לא יכול להיות נשיא כבוד בשכר?)

(07-May-2016 19:04)טל.מ כתב: [ -> ]כשמישהו שומר על עמימות במקום שבו הכל תמיד גלוי זה יוצר אנטי. אין מה להתפלא שזה המצב. יש מישהו מאיתנו שברורה לו הסודיות הזו ?


Sent from my iPad using Tapatalk

אני יכול להעלות על הדעת כמה סיבות...

1 אם נניח באמת מדובר בשטיינמיץ או דרהי, זה יכול לעודד את שגב ומאור בכל זאת לדרוש איזה סכום תמורת הויתור הפורמלי על הקבוצה.
2 ברגע שידעו מי זה, כל מיני עסקנים, סוכנים, מנג׳רים בפוטנציה, "בעלי קשרים ופותחי דלתות בכדורגל הישראלי" ינסו להידבק אליו ולהציע לו את שרותיהם תמורת עמלה/שכר "זעומים"

לעומת זאת, אם יסיים את כל התהליך ויציג את באי כוחו (אוחנה וג׳אן) ואת הסמכות המקצועית שנבחרה כעובדה מוגמרת ויציג להם את האני מאמין שלו ואת המטרות והיעדים שהוא רוצה, יהיה לו קל יותר לנפנף את כל מציעי הטוב האלה ולהפנות אותם לשלוחיו.

אבל אולי באמת הוא נכנס לצרה הזאת שנקראת "קבוצת כדורגל כושלת בכדורגל הישראלי" כדי להלבין כספים ולהרוויח בהימורים על משחקים מכורים של קבוצתו, לך תדע...
אריאל אם כבר הזכרת מכירות בליגה הלאומית,אתמול 3 משחקים בליגה הלאומית הטוטו לא פתח להימור בגלל חשד למכירות. שבוע קודם נסגרו להימור המשחקים של נצרת עילית קרית גת ואחי נצרת קטמון זמן מסוים אחרי שנפתח להימור מהסיבה שאחי נצרת כנראה שוב מכרו משחק .
לא אני העלתי, זה היה בכתבה
טבעי וצפוי שהתקשורת תעשה מטעמים מהנושא הזה. הרי ברור לכולם שפגיעה באגו של העיתונאי ובזכות הפרסום הראשוני היא אחת מהחטאים הגדולים ביותר שהפציינט מסוגל לעשות... ועל זה קצפם של כל המתייפיפים בתקשורת.
לא מעניין אותם עאלק זכות הציבור או טובת הכדורגל או טובת מכבי נתניה, מעניין אותם רק דבר אחד - להוציא כותרת עם שם ואם אפשר לעשות את זה לפני כולם. ברגע שהדבר הזה נבצר מהם לאורך כל כך הרבה זמן אין ספק שזה מעביר אותם על דעתם.

בסופו של דבר לא מדובר באיש עולם תחתון ,רוצח, אנס, גנב או כל סוג אחר פליליסט. על זה אני מוכן לחתום, כי אפילו מרים פיירברג עם כל הלהט שלה למצוא רוכש, לא תעשה מהלך כזה מטופש וחסר אחריות רק בשביל לקבל שקט בגזרת קבוצת הכדורגל שלה.

וביננו, תמיד יהיו ביקורות וטענות כי אם האיש היה חושף את עצמו מדיי וואן אותה תקשורת היתה טוענת שהנה הגיע עוד אחד שמנסה לתפוס טרמפ וכותרות ,וזה לא רציני, ואל תבנו על זה ובלה בלה בלה....שעושים את זה באנונימיות כמובן שאז מדובר ברוצח שמסתובב חופשי ואוטוטו יחסל את כולנו....

בקיצור, גם אני הייתי מעדיף אם לכולנו היה שם ביד אבל אם זה כרגע התנאי של האיש ,ולא מדובר בפושע או פליליסט מכל סוג שהוא (ואני סומך על העירייה שלא זה המקרה) אז אני מוכן לחיות עם זה בשלב זה .
בסופו של דבר האיש יחשף בין אם מרצונו ובין אם לא כי התקשורת לא תיתן מנוח לנושא הזה.
אני רק מקווה שהלהט הבלתי נשלט הזה לשם לא יגרום למפח נפש שכולם יצטערו עליו בסוף...
אם כבר מדברים על וואן
אתמול לקראת 18:00 פורסם ב- ONE שברייטון של תומר חמד ובירם כיאל עלתה ליגה לאחר ניצחון 0-2 על מידלסבורו. אממה?
המשחק בכלל שוחק היום. נגמר 1-1 אגב. ברייטון לא עלו, מידלסבורו עלו. ברייטון בפלייאוף. איך לעזאזל הם החליטו שזו הייתה התוצאה? איך המצאה של התוצאה עוברת את העורך? האם מישהו מלבד הכותב מסתכל על "כתבה" לפני שהיא מועלית ל- "פורטל הספורט של המדינה"? לאופירה אסייג הפתרונים.
הפעם אריאל אמרת דברי טעם מסכים עם כל מילה עיתונאי ז
נו אז איך ה העיתונא אוי השמאלנים האלה מהארץ .
היחיד שרמז לעבריין.
עמודים: 1 2
Reference URL's