מכבי נתניה

גירסה מלאה: גבירתי ראשת העיר הנה הפתרון הפיננסי להבראת המועדון
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
נכון רצית לעזור וניצלו את חוסר ידיעותייך בכדורגל אבל כשאת רוצה אני לא מכיר הרבה אנשים ביצועיסטים גדולים ממך בכל רמות אנשי הציבור למינהם מפוליטיקאים ועד למפקדי צבא .

לכן אני רוצה בהצלחת המועדון שזה גם הצלחתך האישית ולכן אני מציע לך פתרון שיהיה מקובל על כולם .

ידוע שיש כרגע בור כלכלי לא קטן שהשאירו שגב מאור ואוסידון ולפניהם בלדב ולב , גם ידוע שהבור הזה מרתיע מאנשי עסקים המעטים שיש לקחת לניהול את המועדון .

כשאת מינית את חברת הבנייה הראשונה לאצטדיון נשרפו להם 120 מליון שקל וניווטת יפה ללא וועדת חקירה בענין זה כי הרבה כסף הלך להרבה אנשי סוד לכיסים הפרטייים , כי לא לוקחים חברה הרבה הרבה יותר קטנה בלי לבדוק את הרקע הפיננסי שלה לעבודות הרבה יותר קטנות , יותר נוח לחשוב שיגעו על הקשיים הפיננסיים של החברה ונכנסו בעיניים פקוחות לעיסקה הכושלת תמורת חלוקה של מליונים בין הצדדים אבל זה רק לכאורה כמובן ....

היום אני פונה אלייך ואומר לך עזבי את כל הבולשיט , את מרים פיירברג יכולה להיות ראשת העיר הכי מבריקה אם רק תרצי בכך .

שימ לב : על מנת שמעורבים יכנסו לניהול הקבוצה צריך שיהיה סכום 0 בחובות .
אפשר שוב לשעבד את עתיד הקבוצה בעוד הלוואה מעייפת ולפרוס כמו משכנתא לעוד 20 שנה , אבל אני מציע משהו יותר טוב בהרבה ...
א) שהעירייה תיקח עליה את הבור שיש עכשיו ותכסה אותו על תנאי
ב) שהעירייה תכריז שהאצטדיון עובר לניהול המועדון למשך 20 שנה , מה שיכניס למועדון כסף מפרסומות כסף על חכירה כסף מהשכרת המועדון למכבי תל אביב או הפועל תל אביב ורעננה בכסף הזה המועדון במתכונתו יכול להתקיים .
ג) להגדיל לפרק זמן את ההקצבה העירונית עד שיבוא בעלים רציני ואמתי
ד) כל מכירה עתידית של כל כשרון שיימכר ישמש לכיסוי "הבור " שהעירייה התחייבה לכסות .

בצורה הזאת יהיה לך לא רק שקט אלא גם ייצוב והצלחת הקבוצה , בממדים עירוניים 6 מליון שקל זה אפילו לא כיסוי עבודת גננות בעיר לחודש , אנחנו תושבי העיר שמשלמים המון מסים נהיה מוכנים לסבול תקופה קצרה של כמה חודשים ללא פרחים חדשים או החלפת כמה נורות פחות בתאורת רחוב כמו גם הארת רחובות בשעה ביום פחות תמורת הקבוצה של העיר .

אל תחששי לעזור בצורה הזאת כי האצטדיון בלאו הכי היה אמור לשמש את רק מכבי נתניה ולא לפרנס חברה שהקשר שלה לעיר מקרי בהחלט שיבלונסקי יחזור לאצטדיון רמת גן ...את לא ראשת העיר היחידה שעוזרת מכספי ציבור גם ירושלים גם חיפה גם עכו באר שבע קרית שמונה פתח תקווה כל אלו מקבלים תמיכה נרחבת לקבוצות הדגל שלהן , אם תבדקי את התכנית תוכלי בקלות ליישם ולגרום להחזרת האימפריה מה שיציל המון בני נוער בסיכון מהידרדרות לפשיעה ....ומה שיתן לך שוב לקיים את הבטחתך להיות בירת הספורט בישראל ...ותנחשי מי מעניק את גביע המדינה לקבוצה בעיר בכיכר העצמאות ? ומי מסתובב עם השחקנים כשדגל המדינה מקיף את הדשא באצטדיון ....
פאטתי
יותר טוב מההצעות שלך ב 14 למאי
Reference URL's