מכבי נתניה

גירסה מלאה: מרים תני לקובי בלדב לנהל בתנאים של אוסידון
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
למה לחפש שטויות והרפתקאות ?

מרים היקרה עשית טעות פתאלית שהבאת למכבי נתניה את אוסידון , אבל צריך ללמוד לקח מכל דבר בחיים ולהשתפר .

אני מציע לך כאן על מנת להנות סוף סוף ממכבי נתניה ולא רק לקבל ממנה כאבי ראש .
דבר ראשון למנות את קובי בלדב למנהל בפועל במכבי נתניה באותם תנאים של דורון אוסידון עם שכר מובנה על מנת שראשו יהיה כל כולו במכבי נתניה .

עצם המינוי ירחיק את איזיקוביץ' ממכבי נתניה , עצם המינוי יחזיר את הספונסרים לתמוך יותר בקבוצה , ירון ישראל ודבלה לנד צריכים לקחת יותר עליהם .

התפקיד של קובי בלדב זה להעלות חזרה את מכבי נתניה ליגה תוך עונה אחת תדרשי זאת ממנו כי זאת המטרה שלו . לשם כך הוא נבחר על ידך .
התפקיד של דבלה לנד זה לקחת עליו את מחלקת הנוער ולעשות בה חריש עמוק , עם תוכנית רב שנתית לבניית המועדון שיתבסס רובו ככולו על מחלקת הנוער .

ירון ישראל צריך להיות מעורב הרבה יותר ולכן תבקשי ממנו להיות האיש שיביא עוד הרבה ספונסרים למכבי נתניה . באין בעלים חובה להביא להשתתפות כמה שיותר ספונסרים . ספונסר לא רוצה להרגיש פראייר שתורם כסף לאוכלי חינם , לכן חייבים לומר שחובה על כל השנוררים לעבוד נטו למען הצלת המועדון אין יותר לגזור קופון ....

מרים התפקיד שלך מסתכם רק בדבר אחד מיוחד למצוא בעלים מיליארדר שיסכים להוביל את מכבי נתניה לתקופה מעוטרת נוספת של אליפויות וגביעים . בנוסף לכך את חייבת להשיג 3 ימי אימון למכבי נתניה בשבוע חינם באצטדיון , האצטדיון עלה מעל 200 מליון שקל לא בשביל שקבוצות אחרות ירגישו שזה הבית שלהם ...מכבי נתניה ממעטת להביא נקודות באצטדיון החדש כי השחקנים לא מרגישים בו כבית .

אני לא נכנס בכוונה לגודל התמיכה של העירייה במועדון , אבל מן הראוי שכשיש מנהל נאמן כמו קובי בלדב אז העירייה תתמוך בקבוצת העיר יותר ...
דבר אחרון תבקשי להופיע בכל משחק בית , כבעל הבית בפועל בינתיים את צריכה לדרוש מהמנהלים ניצחונות ותצוגות כדורגל כי את עוזרת למען הצלחות לא למען ביזיונות כמו העונה הארורה הזאת .

ודבר אחרון תדרשי שבמועדון יעבדו רק מאמנים שמזוהים עם מכבי נתניה , תשלחי בקביעות מאמנים לאירופה להשתלמויות על מנת שיביאו שיטות אימון חדשות למועדון .
רווח שוב פעם אתה טוחן מים על אנשים שלא רוצים יותר. ירדת מסגל עברת לבלדב. קובי לא רוצה , יש לו אופוזיציה חזקה בקהל וגם הוא שבע מהאדון רועי כהן שמתנחל לו ליד הבית . צריך דם חדש.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(25-Mar-2016 9:39)טל.מ כתב: [ -> ]רווח שוב פעם אתה טוחן מים על אנשים שלא רוצים יותר. ירדת מסגל עברת לבלדב. קובי לא רוצה , יש לו אופוזיציה חזקה בקהל וגם הוא שבע מהאדון רועי כהן שמתנחל לו ליד הבית . צריך דם חדש.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קובי מצא את הנישה שלו ...עדיף לשני הצדדים ....כשצריך אותו העזרה בתיווך הוא שם...
טל.מ אני יודע שאם מרים תבקש ממנו קובי לא יסרב הוא לא רואה ממטר את רועי כהן
לגבי סגל כבר אמרתי את דעתי מאוד הייתי שמח אבל כמו שאמרת אין לו אומץ צריך הרבה וואבוס בשביל לנהל את מכבי נתניה כשהמצב אנוש וסגל הסבירו לי עדין נפש לא יכול לעמוד בלחץ אז כן ירדתי ממנו גם כספונסר או נותן הלוואות ובכלל כיועץ הוא מצויין וכל הכבוד לו הוא הרבה יותר טוב ממה שסיפרו לי עליו מזמן
אני לא זוכר שאמרתי שאין לו אומץ או כל שאר ירקות. אמרתי שהוא לא רוצה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
מי שלא רוצה לא מחפש כל כך הרבה ידיעות על מעלליו של אוסידון כי מי שלא רוצה מה אכפת לו ?
אני בטוח שאייל סגל היה רוצה אבל בתנאים כאלו שרובץ חוב ובור כספי שמי יודע בכלל כמה הוא ועוד עם ירידת הקבוצה לליגה שניה זה קשה לו וכמו שאמרתי לפי מה שאמרו לי הוא לא יכול לעמוד מול אוהדים חמומי מוח שיש אצלנו
אם אצלנו היו אוהדים קצת יותר סבלניים ומתורבתים אדם כמו אייל סגל יכל להצעיד לגדולות את מכבי נתניה מבחינת ניהול בלי קשר לענין המזומנים ...לא פייר לבקש מאייל סגל או מירון ישראל לכסות חובות של מפגרים אחרים ועוד להשאיר אותם חשופים בצריח לפורקן זעם האוהדים ....
לכן הצעתי מלכתחילה שאם היה מסכים לנהל בחינם מה שהיה חוסך לעירייה הרבה כסף זה היה מושלם כי אוהדים לא היו נופלים עליו וגם כולם היו מעריכים את עבודתו הניהולית שאין חולקים עליה ...נקווה שרועי דניאל יגיע גם מצוין
Reference URL's