מכבי נתניה

גירסה מלאה: כתבה מהפראבדה של אוסידון
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
עידן,לדורון היה יתרון שלא היה לאיש מאז ימי פריזנר העליזים.
.הוא התחיל באפס,בוצעה בדיקת נאותות גילו בור מטורף שאחרי מחירת קאיודה הגיע ל12.5 מיליון ש"ח ואחרי קבלת ההלוואה והתקציבים המיוחדים הגיע ל2.5 מיליון ש"ח.
מה עושה "בנקאי סביר"?
בונה תקציב שיודע להכיל את הגרעון,כמובן שלא חורג בשוטף ומנסה לצמצם.
לא רק שזה לא נעשה,גדל הגרעון תוך כדי שימוש בכספים עתידיים והכל תוך כדי התרסקות מקצועית וחברתית וכדי לשפר את מצב רוח כולם,נמכרו ונמכרים סיפורי אלף לילה ולילה והגרוע מכל,המספרים גם מאמינים לסיפורים.
מה שאותי מטריד יותר מכל הוא מה שסיפרת על רוכשים פוטנציאלים שנידחו.
אבל שוב, יבוא מי שיטען שהם לא מתאימים. שוב מצב מעורפל ולא ברור. לא משהו שאפשר לצאת איתו בחוצות העיר ולספר שאוסידון מפיל עסקאות כי הוא רוצה להישאר בעמדתו.
כשבא בן אדם כמו יאמר, מנהל מו״מ רכישה מתוקשר ואשר אלון מתבצר ועושה קולות של לא רוצה ללכת זה היה מאוד ברור ואנשים עשו לו את המוות. ברגע שזה יהיה המצב- יבוא רמי לוי\דוד עזריאלי\שלדון אדלסון\עוזי מהחומוס ויגיד אני רוצה לרכוש את הקבוצה ואוסידון שם לי רגל- אפשר יהיה להתייחס.
זו המטרה העיקרית מבחינתי- ואם אוסידון יפריע זה יהיה חמור מאוד!



Sent from my iPhone using Tapatalk
מכיר מקרה אחד בלבד מחודש דצמבר,לא ידוע לי על דפוס התנהגות שחוזר על עצמו.
דרך אחרת להסתכל על "הדוח".

http://www.haaretz.co.il/sport/israel-so...-1.2863165
אם הכתבה לפני יומיים היתה מוטת- איך אפשר להתייחס לזו אחרת?
מעניין אותי אם הכותב הבין מה הוא כתב.
מה בעצם הוא מספר לנו? שבגלל ירידת הליגה תהיינה פחות הכנסות? באמת גילה את אמריקה...


Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה יכול להעתיק את כל הכתבה למי שאין מנוי?

Sent from my A0001 using Tapatalk
(25-Feb-2016 12:41)עידן444 כתב: [ -> ]
(25-Feb-2016 12:14)אייל ס כתב: [ -> ]צעקתי שזה לא נכון לנצל כספיים עתידים,צעקתי ששגב מוכר לנו את העתיד ולמזלנו משום מקום העיריה עשתה מעשה והיא לא תעשה פעמיים.
זה ששגב מנהל גרוע לא הופך את עמדת המנהל הגרוע לברירת מחדל במכבי נתניה.
בעונה הבאה תקציב סעיף מההתאחדות ירד מ5 לפחות ממיליון,סעיף מנויים וכרטיסים ירד מ4 מיליון למיליון,סעיף תרומות וספונסרים מ4 מיליון ל2 מיליון במקרה הטוב ולכן כל שקל שיורד היום יחסר בענק בעונה הבאה.

ולגבי עלות שחקנים,תתפלא אנחנו לא מוציאים פחות מחצי ליגה למרות ה10 נקודות ה9 שערי זכות ב24 משחקים והפציעות והמכירות.

צעקת וכאחד שיודע על מה הוא מדבר אני מניח שזה מה שקרה- הקדימו כספים מלאן על חשבון השנה הזו. סיימו את הקצבת העירייה לשנת 2015 כבר בפברואר. לקחו כספים ממך(שהוחזרו על חשבון העונה הזו), מניח שגם מלנד. ואז כדי לכסות על הבורות האלה מה אתה עושה? מאיפשהו צריך להביא את הכסף, לא? אז אולי לא הכל נעשה באופן מושלם וברור שברקע יש את המחדל מקצועי הגדול בהסטוריה, שמוביל גם לתסיסה בקהל(הרי ברור שאם היינו היום אפילו המצב של עכו או כ״ס יכול להיות שהכל היה נראה אחרת)- כל זה הופך את המצב לקטסטרופה.
להזכיר לכולם- אני מהמבקרים הכי גדולים כאן של אוסידון בחודשים האחרונים והיו לי ויכוחים רבים עם אופיר, אני חושב שבעיקר מקצועיים אבל לא רק, ואתה יודע מה גורם לי אט אט לשנות גישה? לפני מספר שבועות בחור בפורום אחר אמר לי שאני מדבר שטויות ואני לא מכיר בשיט את הקהל שלנו וכדאי לי להציץ בפורום ה 4,000. חייב להגיד שיש שם אחלה אנשים כמו גליה וקובי עמר(האח של) שהם ממובילי המחאה. למרות ההערכה שלי לאנשים- אי אפשר להתעלם שהכל שם מוגזם, מוסט, מתבסס בחלקו על שקרים ושמועות חסרות כל בסיס והכי חמור- בלי שום עובדות. הכל באוויר. הכל על רקע אישי. אני לא רוצה להגיד אינטרסנטי כי אני לא מזהה שום אינטרס אבל בהחלט אווירה מוסתת וחסרת תכלס- לדעתי מה שגם גורם לה להישאר על אש קטנה. הדור המבוגר יותר והמיושב יותר- פשוט לא מתחבר ונשאר בחוץ לחלוטין! תביאו עובדה אחת קטנה על אי סדרים. תביאו עובדה אחת חותכת שצריך לזרוק אותו מכאן והכל יעלה כמה מדרגות למעלה. פשוט לא מסוגלים לעשות את זה- כולל אנשים שהיו בתוך המערכת- והתוצאה היא שחלק גדול מהקהל מתייחס לכשלון כמקצועי! נטו מקצועי!


Sent from my iPhone using Tapatalk

מילים כדורבנות !
וזה מה שאני הרבה זמן מנסה להגיד לך - אין עוררין על הטעויות והמחדלים שנעשו השנה אבל לצד זה יש נסיון למזער נזקים ולהכין את הקרקע לקראת רוכש שאולי יבוא ויעשה אחת ולתמיד סדר במערכת הזאת שעשרות שנים מתפקדת כמו חנות מכלת במקרה הטוב.
ואתה צודק, אנשים לקחו את המחאה הזאת רחוק מידי. זה כבר מזמן לא מחאה ,הרבה יותר הסתה שלוחת רסן שמתמקדת בעיקר בגופו של אדם ופחות במועדון שכבר שנים על גבי שנים מדשדש ניהולית ומיקצועית.

ולגבי הרגליים שאוסידון שם או לא שם - אז ברור שאם הגיעו אנשים רציניים שרצו לקחת את המועדון ומישהו שם להם רגליים כדי לשמור על התחת שלו זה מעשה שלא יעשה שמצדיק מחאה גם פי אלף יותר גדולה (בדיוק כמו שעשינו לאשר אלון בזמנו) ,אבל מצד שני האם מישהו מכיר את אותם רוכשים שהתעניינו ?? האם מישהו יודע מה רמת הרצינות שלהם ?? האם מישהו מכיר את המסוגלות שלהם ?? האם מישהו יודע מה כוונותיהם ??

לבוא להגיד אוסידון עצר את המהלך זה הכי קל והכי טרנדי ,השאלה מה הסיבה האמיתית שבגינה המהלך הזה לא יצא לפועל. לבוא ולתת את הקבוצה לכל מנדהו שמחפש ריגוש וכותרות זה הכי קל ,רק צריך לזכור שהנזק שיכול להגרם עם רוכש לא ראוי יכול להיות הרבה יותר גדול, ומי כמונו מכיר את זה....
מכבי נתניה חושפת: כך מציגים מינוס כפלוס
המועדון מתהדר ברווח תפעולי על הנייר, אך בפועל יסיים את העונה עם אובדן הכנסות וגירעון של מעל 48 מיליון שקל

דור בלך
11:27 עודכן ב- 09:16
1
במכבי נתניה יצאו שלשום (שלישי) בהודעה חגיגית: על פי הערכות, המועדון יסיים את העונה ברווח תפעולי. החגיגה התקשורתית המשיכה עם שמועות על רוכש, שגילה עניין בזכות הניהול התקין. אלא שסקירה של הדו"ח ששחרר רואה החשבון זהר נוימרק, שהתפטר מהנהלת הקבוצה לפני מספר חודשים עקב חוסר שביעות רצונו מצורת הניהול, מגלה שהמצב אינו כה מזהיר.

בשורה התחתונה, מבטיח נוימרק, אם לא תהיינה הפתעות, המועדון אכן יסיים את העונה ברווח תפעולי של כשני מיליון שקל. מה שחשוב להדגיש זה שגם במידה שהתחזית תתממש, הקבוצה תסיים את העונה בגירעון של מעל 48 מיליון שקל. אותו נוימרק, אגב, חזה בנובמבר האחרון כי נתניה תסיים את העונה ברווח של מעל 3.3 מיליון שקל בתסקיר מפורט שהכין, על מנת לאשר למועדון הלוואה בסך 7.5 מיליון שקל מהבנק וקבלת ערבות מעיריית נתניה. לאן נעלמה שורת רווח של 1.3 מיליון ברבעון בודד? ועוד איך זה קרה לאחר עסקת השנה, במסגרתה נקלט ארון שוינפלד בחינם ונמכר לאחר שלושה שבועות ב־1.5 מיליון שקל?

סקירה מעמיקה של הדו"ח מגלה גם חיסכון של 28% בשכר צוות האימון. אלא שהדבר נכון ל־31 בדצמבר, ומאז הספיקה נתניה לפטר את ראובן עטר ולמנות את מנחם קורצקי בעלות מוערכת של כ־100 אלף שקל נוספים עד סיום העונה. נקודה נוספת בנוגע לשכר צוות האימון היא התשלום לשלומי דורה, שלא קיבל את הסכומים שמגיעים לו מאז פוטר. הקבוצה חייבת לדורה כ־300 אלף שקל על שכרו בלבד, ללא ריביות. "נתניה לא שילמה לי למעשה מאז נובמבר", מסביר דורה, "כרגע זה כבר בטיפול של עורכי דין". מעבר לכך שמדובר בהתנהלות לא חוקית, היא ודאי לא מאפיינת קבוצה שנמצאת ברווח תפעולי.


רוב החיסכון של נתניה התבסס על אנשי הצוות, מה שאכן עזר לאזן את התקציב, אך ההשפעות עשויות להיות בעייתיות בעתיד. כך פוטרו מנכ"ל מחלקת הנוער איציק גניש, שעלות שכרו עמדה על 34,500 שקל לחודש, ומאמן הנוער תומר קשטן, שקיבל 20,600 שקל. בימים כאלו, בטח כשמהצד השני של הכביש עומדת בית"ר טוברוק, מדובר במהלכים שיכולים לפגוע במועדון בשנים הבאות.

עוד כותרות בנושא
מכבי נתניה
תחקיר מכבי נתניה במקום הכי נמוך ושכונתי בליגת העל
דוגמה נוספת לחיסכון נוסח נתניה היא מינוי עורך הדין רן מנשה ליועץ המשפטי של המועדון, לדוברו ולמנהל מחלקת הנוער. אם לא די בכך, נמכר להפועל תל אביב גם התקווה הגדולה של הנוער, פאדי נאג'ר. בנוסף, בונה הדו"ח על הכנסות עתידיות של כארבעה מיליון שקל נוספים העונה מהטוטו, זכויות השידור ומכירת כרטיסים. מדובר בהערכה אופטימית למדי בהתחשב בעובדה שמדובר בקבוצה שלמעשה כבר ירדה ליגה, ושהקהל שלה מוחה נגד ההנהלה.

בסופו של דבר, רווח תפעולי זה יפה, אך מה שייזכר מהעונה הזו היא ירידת ליגה מבישה, שתביא לאובדן הכנסות עצום בשנה הבאה — מהטוטו, זכויות שידור, מכירת כרטיסים וספונסרים. במצב מסוים, עלולה גם התמיכה של העירייה בקבוצה — שעומדת כיום על 2.3 מיליון שקל — לרדת, מאחר שמדובר בסכום שקשה להצדיק בליגה הלאומית. עבור מועדון שנמצא בחובות של עשרות מיליונים ונטל הלוואה בנקאית שמתבססת על הופעה בליגת העל בעשור הקרוב, האובדן הזה עלול להיות הרסני. אז מה עושים בכל זאת עם הרווח התפעולי? ובכן, את הפוסט בפייסבוק שבישר על קיומו, קידם המועדון בתשלום.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(25-Feb-2016 14:19)פיליפצוק כתב: [ -> ]דרך אחרת להסתכל על "הדוח".

http://www.haaretz.co.il/sport/israel-so...-1.2863165

ולהגיד שהקבוצה בגרעון של 48 מליון זה דרך אחרת להסתכל על הדו"ח ??
עזוב ת'כותרת המפוצצת תסתכל על התוכן.
זה הרבה יותר קרוב למציאות מהספינים של אוסידון ושות'.
רווח תפעולי גם אם זה נכון (ולדעתי זה לא) זה לא אומר כלום, לא צריך להיות מומחה בעסקים כדי לדעת זאת.
העובדה ששנה הבאה הקבוצה בליגה השנייה היא הרסנית מבחינה כלכלית. יהיה הרבה פחות קהל, לא ימכרו 20000-3000 כרטיסים רק לאוהדי חוץ, כמות המנויים תקרוס, ההקצבה מהטוטו, זכויות שידור, התאחדות ומכל השאר תהיה הרבה יותר נמוכה - זאת אומרת - שמישהו יצטרך להכניס את היד עמוק מאוד לכיס על מנת להעמיד תקציב ראוי למרכז הטבלה בעונה הבאה, שלא לדבר על מאבק העלייה.
מי ייעשה את זה ? אבי גרוס????
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reference URL's