מכבי נתניה

גירסה מלאה: ביום שנגיע למצב הזה אני אדע שיש פה מועדון....
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5
https://m.facebook.com/groups/2218214178...2529881902

אוהדים מאוחדים....
הנהלה ובעלים נטולי אגו...
ליברפול היא הפילגש....
סגור למי שאין פייסבוק

Sent from my A0001 using Tapatalk
גם למי שיש....
נראה לי שהוא התכוון לנושא הזה.
מחאת מחירי הכרטיסים בכדורגל האירופי: אנחנו אוהדים, לא כספומט
אוהדי ליוורפול יצאו ממשחק בדקה ה-77 כסמל להתנגדותםת להעלאת מחירי הכרטיסים ל-77 ליש"ט. אוהדי דורטמונד הציפו את המגרש בכדורי טניס, לאחר ששטוטגרט רצתה לעשות עליהם קופה. לאוהדי הכדורגל באירופה נמאס להיות פראיירים

עוזי דן
15:02 עודכן ב- 10:41
1
זה קרה בדקה ה־77 של המשחק באנפילד בשבת האחרונה. כרבבה מאוהדי ליוורפול, כולל אלפים מיציע הקופ, קמו ונטשו את האיצטדיון במחאה על הכוונה להעלות את מחירי הכרטיסים בעונה הבאה. לא סתם נבחרה הדקה ה־77 — המחיר הגבוה ביותר המתוכנן לכרטיס רגיל הוא 77 ליש"ט, כ־430 שקל.

"יש גבול לחוצפה", "מספיק ודי", "בלי אוהדים אין כדורגל", "די לניצול", "אנחנו אוהדים 30 שנה ויורקים עלינו" — אלו היו רק חלק מהכרזות והתגובות של אוהדי ליוורפול. ההרגשה המוצדקת של האוהד האנגלי היא שהפך למסחטת כסף עבור הקבוצות, בעודן מרוויחות סכומים אדירים מטלוויזיה — סכום שרק יעלה החל מהעונה הבאה עקב הסכם זכויות השידור החדש — מרצ'נדייז ועוד. אוהד ליוורפול שהשתתף במחאה הגדיר זאת עבור ה"אינדיפנדנט": "אנחנו לא לקוחות, אנחנו אוהדים, והגיע הזמן שיחזרו להתייחס אלינו כך". ג'יימי קראגר, שחקן העבר של ליוורפול ופרשן בהווה, השתתף במחאה ואמר: "ההעלאה המתוכננת תכניס לבעלים שני מיליון ליש"ט שלא יעלו ולא יורידו להם. לאוהדים זה משמעותי".


המחאה של האוהדים האנגלים התעוררה מחדש בעקבות הכישלון של נציגי הליגה, בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר, לאשר תקרה בסך 30 ליש"ט לכרטיסים למשחקי חוץ. הסיכוי להגיע להסכם בישיבה הבאה, המתוכננת לסוף מארס, קלוש. מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי, ליוורפול, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם ו־ווסטהאם - בקיצור, הקבוצות העשירות - מתנגדות לכך בתוקף. גם חלק מהנותרות לא מתלהבות. כדי להעביר החלטה שכזו יש צורך ברוב של שני שליש מהמועדונים, 14 מתוך 20. ההכנסות מכרטיסים ומינויים, בייחוד של קבוצות בעלות איצטדיונים גדולים כיונייטד או ארסנל, מגיעות למיליוני ליש"ט מדי משחק; לא משהו שקפיטליסטים יוותרו עליו במהרה.

לעומת זאת גם אוהדי בית"ר קיבלו עונש למושבה זאת תגובתם.
בינתיים, ארגון האוהדים"לה פמיליה" יצא בהודעה מיוחדת בה הצהיר על תמיכתו במועדון ואף איים לדאוג ל"בלאגן והרס" באצטדיון במידה והעונש לא יבוטל. "מנהלת הליגה המתועבת החליטה על דעת עצמה שנשחק במושב, כאילו שלא למדו שם כלום", נכתב בהודעת הארגון. "ההתאחדות לכדורגל המושחתת ממשיכה בהחלטות הביזיוניות שלה ורוצה מלחמה. אז אין בעיה, רציתם מלחמה? אנשי מלחמה אנחנו!".

"כל עונש שאתם מטילים עלינו, אוהדי בית"ר, רק מאחד אותנו יותר", הוסיפו. "אנחנו קוראים להנהלת בית"ר ירושלים לא לעלות למגרש כעיקרון ונראה אותם מורידים את בית"ר ליגה, תומכים ומגבים את הקבוצה בכל החלטה שתקבל".


"אנחנו נפעל כמו שפעלנו במקרים אחרים שניסו לשבור את העקרונות שלנו", הבטיחו בהודעה. "כח נשבור בכח, אם המנהלת או ההתאחדות חושבים שפעלו בצעד חכם, נוכיח שהם טועים ונדאג לבלאגן ולהרס בסביבת האצטדיון, עונש רדיוס משלנו".

בארגון גם אוהדי לקהל הרחב של בית"ר ירושלים להצטרף אליהם ולחזק אותם: "אנחנו קוראים לכל הקהל להגיע ולהציף את האצטדיון, עם כרטיסים או בלי, אם בית"ר תעלה על המגרש וגם אם לא, נהיה שם. לא יפלו יותר אוהדי בית"ר לרעה במוסדות המושחתים של המדינה. הנהלת בית"ר - הכדור בידיים שלכם, אנחנו איתכם"
כולנו צריכים לשלוח הודעה לטביב לא להישבר ולא לעלות למגרש בשני ואז יורידו אותם ליגה יהיה פיצוץ יעצרו את הליגה ואז נתניה תנצל


Sent from my iPhone using Tapatalk
ורק אצלנו טוב לאוסידון עם הרדיוס...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
הוא יופיע כמו ענק!!!
וכן סליחה למי שלא הצליח לפתוח את הקובץ....
אבל מדובר על ההתנצלות של ההנהלה של ליברפול ששמה את האגו בצד ובעקבות מחאת האוהדים ירדה מהעץ....
לא הגיע הזמן להתחיל לחקור את הקומבינות שהפכו את הפועל לקבוצה פתאום ואת התמורה ומה בדיוק סגרו בעסקאות האלה שלא ידועות לאף אחד?


Sent from my iPhone using Tapatalk
מה יש לחקור ..? הכל גלוי. אוסידון דאג להפועל והצליח לו.


Sent from my iPad using Tapatalk
למה לחקור ??
יש פה הכל - חוקרים, שופטים ושוטרים....
אין מה לחקור. היאורה השליכהו !
עמודים: 1 2 3 4 5
Reference URL's