מכבי נתניה

גירסה מלאה: אז מי בכל זאת מגיע למשחק?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
אני אהיה במשחק. מקווה לא לסבול יותר מדי
(06-Feb-2016 20:05)משה.ד כתב: [ -> ]אני אהיה במשחק. מקווה לא לסבול יותר מדי

כל הכבוד לך...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אני הלכתי למשחק הנוער, כי ראבאק מה ההבדל? נתניה נגד ב"ש, אותו משחק מינוס הדלק (והכרטיס) לנסיעה המתישה לדרום Big Grin
חייב לציין שהמחצית הראשונה הייתה מהנה והלחימה של מכבי נתניה הצעירה ב-10 שחקנים ושער השיוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הראתה שיש כמה שחקנים מהנוער שיתאבדו למען הצ'אנס לשחק בבוגרת (כישרון גדול אין ממש בקבוצה הזאת).
ואז כמובן שהמחצית השנייה נפתחה בפנדל לגמלים וההפסד כבר היה ברור...
כפי שאני תמיד אומר- שחקני הבית צריכים להיות הבסיס. המצוי. גם אם אין שם את מסי הבא לא קרה כלום- נביא מסי מבחוץ- עם תוכנית, עם מעקב אחרי שחקנים, לא תשכנעו אותי שאלה דברים שעולים הרבה כסף. סך הכל עבודה יסודית ומקצועית אפילו שלנו האוהדים בשיתוף פעולה- מי בקשרים עם סוכנים, מי בהכרות עם ליגות ברמה הבינונית מינוס באירופה, מרכז ודרום אמריקה, מי בסתם להיות ילד פריק בן 17 אינטיליגנט שחולה כדורגל ועם שאיפות בתחום שיכול לשבת שעות ולראות קלטות מסוכנים לגבי שחקן שרוצים אולי להביא בעתיד ולהמשיך מעקב שבוע שבוע עוד לפני שהוא מגיע, מי בהתמצאות בליגות הנמוכות, מי במעקב אחר הליגות הצעירות- כי ידע זה כוח ושליפה מהמותן כבר לא שייכת לכדורגל המקצועני.
את האפור, הבינוני, וחסר היכולת להתפתח- סטייל- עומר ורד, אמייה טגה, סימיליאניץ, שמעון הרוש, רן רול, עמית בן שושן, נבו מזרחי, ואפשר לעבור ככה על שחקנים על גבי שחקנים- אנחנו לא צריכים להביא מבחוץ. כאלה יש לנו במשקל.
אנחנו רוצים מישצ׳נקואים, ופירסים ושויינפלדים(כי הם מביאים פיזיות וגוף שנדירים במקומותנו), אנחנו רוצים דיא סבע, וערן לוי- כי כשרונות כאלה לא גדלו אצלנו מזמן. אנחנו רוצים קאיודות ואמוטואים כי כבר לא גדלים כאלה חלוצים במקומותינו. אנחנו צריכים ווינרים כמו זהבי וברדה ואם אין לנו אפשרות להביא גנבה ברמות האלה- גם אחד כמו יניב לביא זה אחלה כי מזמן לא גדלים אצלנו שחקנים שקורצו מהחומר הזה(חייבים במערכת אחד כמו ד״ר איציק בן מלך שיעזור להפוך את החבורה חסרת האישיות שבדרך כלל גדלה כאן לספורטאים- פשע שנתנו לו ללכת- כשבונים תקציב מתחילים מהדברים האלה ולא מטגה ולוגסי!)-
ואיש מקצוע שינצח על התזמורת הזו כדי שהמאמן יוכל להתרכז במה שהוא צריך להתרכז.
כדי להיות מקצוען לא חייבים הרבה כסף. מקצוען זה קודם כל בראש. זה ידע. זה ללמוד. זה להתפתח. זה לדעת להסיק מסקנות. ואם יורדים ליגה לנסות לראות גם את הצד החיובי שבזה- לבנות קבוצה שתעלה תוך שנה כפי שעשינו בפעמיים האחרונות- ובמקביל לבנות תשתית של מועדון בריא- וכל מי שמעדיף את שיטת ׳החבר מביא חבר׳ והקומבינות- מקומו לא איתנו!


Sent from my iPhone using Tapatalk
למרות ההפסד אתמול ראיתי קבוצה במחצית הראשונה היתה קבוצה חכמה אחת על המגרש וזו נתניה עמדה נכון ויצאה למתפרצות כמו שצריך רואים שיש מאמן מאוד חשוב גם אם ירדנו וירדנו לרדת כקבוצה ולא כשק החבטות של הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk
מעריך אותך על הדבקות במשימה....
שחקני הבית אכן צריכים להיות הבסיס בהנחה ש.... (כל מה שדיברנו בעבר).

נכון להיום לדעתי, מלבד שניים שלשה, אין לנו כאלה אפילו לא ברמתם של אלה שהזכרת. בטח לא במשקל.

יבוא יום אולי שהמועדון יתנהל אחרת ונוכל לגדל ילדים כמו שמכבי נתניה ידעה לעשות כל כך הרבה שנים בעבר (למרות שעם שכנתנו טוברוק זה תהיה משימה ממש לא קלה)
אני רחוק מלהיות תומך אוסידון- אבל אם אכן הפיחות בטבלת ההוצאות והתוספת בטבלת ההכנסות שווה יחד 3 מליון שקלים והקבוצה בסך הכל נראית די דומה(לינגאנה ולולה נראו אותו כלום שפירס ולולה נראו, בארי ממש לא היה חסר לי ויש סיכוי שבינבנישתי ומלכה יתנו יותר ממה שהוא נתן סיבוב שלם, שויינפלד גם ככה בקושי שיחק, המגן השמאלי בטח עדיף מהאין מגן שמאלי שהיה עד היום והחלוץ למרות חוסר הפרגון נראה יותר חלוץ מכל מה שהיה כאן עד כה)- עשו מהלך טוב


Sent from my iPhone using Tapatalk

(07-Feb-2016 10:36)אופיר34 כתב: [ -> ]מעריך אותך על הדבקות במשימה....
שחקני הבית אכן צריכים להיות הבסיס בהנחה ש.... (כל מה שדיברנו בעבר).

נכון להיום לדעתי, מלבד שניים שלשה, אין לנו כאלה אפילו לא ברמתם של אלה שהזכרת. בטח לא במשקל.

יבוא יום אולי שהמועדון יתנהל אחרת ונוכל לגדל ילדים כמו שמכבי נתניה ידעה לעשות כל כך הרבה שנים בעבר (למרות שעם שכנתנו טוברוק זה תהיה משימה ממש לא קלה)

יבוא. הגיע הזמן לגרום לזה לקרות. יש היום ואקום גדול וזה המקום לנסות להשפיע. לא חושב שבמצב הנוכחי אוסידון יתנגד לשתף פעולה. אני ממבקריו הגדולים אבל אני לאט לאט מגיע למסקנה שאולי באמת צריך לעזור לו במקום להקניט אותו כדי לחזק את המועדון הזה היכן שהוא חלש- וקוראים לזה מקצוענות. שמעתי את אבידור ביום שישי, ואני מאזין לכל שחקן ושחקן שיוצא ממכבי נתניה וכולם מנגנים את אותה המנגינה- מכבי נתניה מקום משפחתי, מחבק שטוב להיות בו אז כנראה שיש גם דברים שעושים כאן כן טוב. חסרה מקצוענות, חסרים הדברים יעזרו לשחקנים להביא טוב יותר את היכולות שלהם לידי ביטוי.
המועדון הזה חייב להיבנות מחדש- ואולי אפשר לעשות את זה בעזרת שינוי חשיבתי ולא דווקא לחפש ראשים ושינויים פרסונלים- בתנאי שיש עם מי לדבר- והטענה היא לגבי אוסידון- שיש.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(07-Feb-2016 10:34)mordii2 כתב: [ -> ]למרות ההפסד אתמול ראיתי קבוצה במחצית הראשונה היתה קבוצה חכמה אחת על המגרש וזו נתניה עמדה נכון ויצאה למתפרצות כמו שצריך רואים שיש מאמן מאוד חשוב גם אם ירדנו וירדנו לרדת כקבוצה ולא כשק החבטות של הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk

אכן כך. אני שומע אנשים שמאוכזבים מהתוצאה ,מהמשחק, מההחמצות....
זה שבכלל איימנו על השער לא פעם ולא התפרקנו מול הקבוצה בפורמה הכי טובה בארץ , זאת ההפתעה.
אותי קצת מצער שלא הביאו שחקן קישור באמצע שינווט את המשחק כי נכון להיום אין כזה (גם לפני זה לא היה) . חוץ מזה, המגן קצת נראה לי מפוזר במשחק שלו, לינגנה לא משדרג את פירס, והחלוץ נראה לא רע (למרות שהיה חייב למסור לאיציק כהן) .

בסה"כ המבחן שלנו הוא לא מול ב"ש ולא מול מכבי. לפחות ראינו עמידה טובה וקצב משחק קצת יותר גבוה בלי שחקנים מיואשים ,חסרי מוטיבציה ואפאטים.

(07-Feb-2016 10:36)עידן444 כתב: [ -> ]יבוא. הגיע הזמן לגרום לזה לקרות. יש היום ואקום גדול וזה המקום לנסות להשפיע. לא חושב שבמצב הנוכחי אוסידון יתנגד לשתף פעולה. אני ממבקריו הגדולים אבל אני לאט לאט מגיע למסקנה שאולי באמת צריך לעזור לו במקום להקניט אותו כדי לחזק את המועדון הזה היכן שהוא חלש- וקוראים לזה מקצוענות. שמעתי את אבידור ביום שישי, ואני מאזין לכל שחקן ושחקן שיוצא ממכבי נתניה וכולם מנגנים את אותה המנגינה- מכבי נתניה מקום משפחתי, מחבק שטוב להיות בו אז כנראה שיש גם דברים שעושים כאן כן טוב. חסרה מקצוענות, חסרים הדברים יעזרו לשחקנים להביא טוב יותר את היכולות שלהם לידי ביטוי.
המועדון הזה חייב להיבנות מחדש- ואולי אפשר לעשות את זה בעזרת שינוי חשיבתי ולא דווקא לחפש ראשים ושינויים פרסונלים- בתנאי שיש עם מי לדבר- והטענה היא לגבי אוסידון- שיש.


Sent from my iPhone using Tapatalk

וולקאם....
בעוד 1,2,3 שניות.... תקבל הודעה על הצטרפותך למועדון הסרט הטוב....
אבל למה טגה?
לא יודע למה, קמתי היום לבוקר חדש. שומע סיפורים של אוהדים של ב״ש על חבורה בריונית ביציע של נתניה שהיתה לוחמנית, איימה וקיללה בלי סוף לכיוון של משפחות עם ילדים ביציע שרחוק מלהיות יציע האולטראס של ב״ש אלא סוג של יציע משפחות.
די!
זה לא הקהל שלנו!
זה לא מכבי נתניה!
זה גועל נפש שאין אף אחד שירצה להתקרב אליו. המועדון הזה צריך להיבנות עם אנשים טובים שבאים מאהבה- ויש כאלה בקהל שלנו אך גם יש יאוש גדול. הקהל הזה צריך תקווה ואני חושב שהקהל הזה יכול לדחוף את המועדון הזה קדימה.
פעם היה לי חלום לראות תואר. היום יש לי חלום אחר. חלום לראות קבוצה שמחוברת לקהל שלה שכל שבוע הוא חוויה ביציע גם אם מנצחים וגם אם מפסידים. חוויה של 10,000 צופים שבאים בכל שבת לא משנה מה. כמו דורטמונד. דורטמונד בקטן. דורטמונד שבדרך כלל לא תהיה מסוגלת להתמודד עם באירן מנכן העשירה. דורטמונד שאפילו מוכרת את כוכביה מידי פעם כולל ליריבה זוללת התארים. אבל דורטמונד הגאה שמדיניות בזבזנית הביאה אותה למשבר כלכלי גדול ולסכנה קיומית. מועדון עם חובות כבדים(משהו מפלצתי ביחס לצרות הכלכליות שלנו) עשה חשיבה מחדש- וגרמנים כמו גרמנים עשו את הרפורמה עד הסוף.
לא עוד בזבוז של הון על שחקני רכש.
השקעה בצעירים ומערך סקאוטינג נהדר שקונה בזול ומוכר ביוקר. כשאנשים נוסעים לגרמניה לקבל חוויה אמיתית של כדורגל הם נוסעים לדורטמונד- לא למנכן.
נתניה צריכה להיות דורטמונד הישראלית. מועדון חם, עם ״משאבים טבעיים״ יוצאי דופן כמו אצטדיון, מתקן אימונים, מגרשי אימונים, הסטוריה וקהל- ולהעיף את העסק הזה קדימה.
יש כאן ראש עיר שחובתה היתה לדאוג שהקבוצה הזו לא תתרסק ותתפרק והיא עשתה זאת. זה לא קרה בלידס, לא קרה בגלאזגו עם ריינג׳רס, ולא קרה בפארמה. זו המתנה שלנו והגיע הזמן לגרום לעסק הזה להתרומם!
יש כאן אנשים טובים שיכולים לגרום לזה לקרות. אף אחד לא צריך לעצור את חייו בשביל מכבי נתניה. זה תחביב מרכזי של רובינו. כולנו רוצים וחולמים לראות את המועדון הזה מצליח. וכדאי לשלב ידיים ולאחד כוחות. ביום שזה יקרה רוכשים יעמדו בתור וכל שיהיה עלינו הוא לבחור מי יקח את המועדון הזה יותר רחוק מאיתנו.
זה נשמע ססמאות חסרות תוכן אבל אפשר ליצוק פנימה תוכן בקלות. הנפילה העונה היא כבר נפילה אחת יותר מידי- מכאן רוצים לקום ולא ליפול שוב בקלות כזו!
שיהיה לנו בהצלחה.



Sent from my iPhone using Tapatalk
עמודים: 1 2 3
Reference URL's