מכבי נתניה

גירסה מלאה: מי היה מאמין כבוד לכדורגל לסטר
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
בקיץ נייג'ל פירסון, מנג'ר לסטר סיטי, שהעלה אותה לפרמיירליג והציל אותה מירידה, פוטר בגלל שבנו ועוד כמה שחקנים צילמו את עצמם צוחקים על פרוצות תאילנדיות ששכבו איתן.
זו היתה נקודת שפל בהיסטוריה של לסטר ואז מינו את קלאודיו ראניירי, מנג'ר שפוטר מנבחרת יוון אחרי שהפסיד לאיי פארו. האוהדים היו מאוד פסימיים וגארי לינקר, חלוץ לסטר סיטי לשעבר ואוהד הקבוצה כיום, כינה את ההנהלה "מטופשת"

והיום? לסטר סיטי במקום הראשון בפרמיירליג - עם 6 נקודות פור - אחרי שניצחה את מנצ'סטר סיטי במשחק העונה. כדורגל. איזה משחק מצחיק.
ההסבר לתופעה הזו? מלחמה. מגיעים ראשונים לכל כדור, מפריעים לכל מסירה של היריבה, חוטפים, נלחמים בכל ס"מ.
תראו את הסטטיסטיקות של הקבוצה הזו (לפני המשחק נגד מנצ'סטר סיטי).
חטיפות: 531 - מקום 1 בליגה
תאקלים: 790 - מקום 2 בליגה
חסימות בעיטות: 100 - מקום 1 בליגה
חסימות מסירות: 269 - מקום 1 בליגה
חסימות הגבהות: 107 - מקום 1 בליגה.
מה בקשר לאיכות? ובכן. מקום 18 באחזקת כדור (43.9% למשחק), מקום 20 (אחרון) בהשלמת מסירות (69%). הסוד שלהם זה 100% מאמץ ומוטיבציה.
למרות שאני אוהד יוניטד זה פשוט לא יאמן הסיפור הזה של לסטר. ניצחון של רוח לחימה וקבוצתיות על הכסף הגדול, ספוג בנפט, של מנצ'סטר סיטי ובכלל, הפרמיירליג.יוניטד לא תזכה באליפות עם ואן חאל - אז לפחות שלסטר סיטי תעשה את זה עם קלאודיו ראניירי.
מדהים.
ההרכב של מנצ'סטר סיטי היום עלה 245 מיליון פאונד, ההרכב של לסטר – 20 מיליון. דוד הביס את גליית. לבלמים הכבדים של סיטי לא היה סיכוי מול ג'יימי וארדי וריאד מחרז הנהדרים,
דאגת להדגיש שמדובר בלסטר סיטי כאילו שיש עוד לסטר בליגה (או באחת מהליגות המקצועיות באנגליה. טוב נו, יש לך את לסטר רואד ולסטר נירוונה בליגות 10 ו-12...), אבל בלציין למי אתה שומר אמונים ציינת רק "יוניטד" כאשר יש עוד 2 יוניטד בליגה הזאת לבד. משעשע.

סיטי בסוף תקח את התואר, יותר מדי כסף על כף המאזניים ומפעילי הבובות לא יכולים לאפשר לסנסציה כזאת להתממש (הלוואי ואני טועה).
Reference URL's