מכבי נתניה

גירסה מלאה: לאיזה מחנה אתה משתייך ? מחנה רועי כהן או מחנה אייל סגל ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
מתברר לאט לאט שיש תמיד אוהדים מעורבים עד צוואר באינטרסים שבוחשים במכבי נתניה כל עוד זה מקדם את מכבי נתניה אין לי עם זה בעיה גם בימינו יואב סבן היה המנהיג של האוהדים ודיבר תמידית עם ההנהלה !!!

אבל זה היו זמנים אחרים היום יש מנהיגים חדשים וזה בסדר

כל עוד זה לא פוגע במכבי נתניה זה מבורך אבל כשזה פוגע בקבוצה האהובה שלנו אני נגד ולא משנה איך קוראים למנהיג או לאוהד ואני נגד ...


לדעתי במצב הזה צריך לעשות ריאורגניזציה כללית ובגלל שאני לא רואה אוהד כמנהל חוץ מאייל סגל אני מציע לכל המחנות לפרוש מהעירבוב שלהם בחרא חוץ מאייל סגל שאני רואה אותו בתור מנהל במקום אוסידון

למען האמת ושיהיה ברור לכולם אין לי קשר עם אייל סגל והוא לא מכיר אותי בכלל

ההתערבות של האוהדים והבחישות רק גורמות ליותר ויותר נזק למועדון
תודה על המחמאות,זה לא עומד על הפרק.
לא קשור למחמאות אייל אני רואה זאת כצו 8 אם יהיה ניהול נכון אפשר להצליח עד עכשיו מאז יצחק לנד זצ"ל לא היה לנו ניהול כראוי , איני מתכוון שתשים כסף מהכיס אלא רק תנהל במקום אוסידון בחינם מה שהוא מושך 50 אלף שקל בחודש ...

אם תסכים אפשר לקרא לאוהדים לתמוך בך בפני ראש העיר ואז הענין יהפוך למעשי
פעם אמרת שתעשה הכל בשביל המועדון אז סך הכל רוצים שתנהל עד שיגיע משקיע כמו גולדהאר

אם תנהל ותתחיל לבנות שוב מלמטה כמו שצריך עם קידום והחזרת צעירי מכבי נתניה נעלה על דרך המלך
אתה מציע לו לפרוש מעסקיו ולהקדיש את חייו למען נתניה ..?


Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא מאמין בניהול בחינם ובטח לא מאמין שאדם צריך לזרוק את עיסוקיו הצידה למען מכבי נתניה.
אבל כן, צריך דמות כמו אייל סגל שתיקח את המועדון, גם בלי לשים שקל, ותמנה מנכ"ל תחתיו ומנהל מקצועי בשכר.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
(07-Feb-2016 9:22)איציק כהן כתב: [ -> ]אני לא מאמין בניהול בחינם ובטח לא מאמין שאדם צריך לזרוק את עיסוקיו הצידה למען מכבי נתניה.
אבל כן, צריך דמות כמו אייל סגל שתיקח את המועדון, גם בלי לשים שקל, ותמנה מנכ"ל תחתיו ומנהל מקצועי בשכר.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

אכן צריך.... הבעייה שהדמות לא מעוניינת....ואני לא יודע כמה דמויות רציניות (עם דגש על רציניות...) יש שכן מעוניינות בג'וב
אם הקבוצה נמסרת בחינם, בלי דרישה לשים כסף מהבית, יהיו המון קופצים.
העניין הוא שכולם רוצים בעלים שבא ושם הרבה כסף, זה לא תופס כל כך בליגה שלנו ועכשיו גם למדנו שיש גרוע יותר מבעלים שלא משקיע בקבוצה. יש בעלים שיודע להכניס לגרעון ולהבריח ספונסרים. אולי עכשיו נהיה בשלים למודל אשר אלון

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
איציק כהן וטל.מ אני יודע מה אני אומר ולא סתם אומר מה שאני אומר למרות שברוב דבריי מזלזלים בדרך כלל

אייל סגל יכול לעבוד בעבודתו ולהקדיש כל יום 3 שעות למכבי נתניה לא צריך יותר מזה הוא לא הופך למאמן הוא לא הופך לאפסנאי אלא רק מנהל אותה , נכון שצריך לקראת העונה הבאה לחשוב היטב איך ומה ואת מי באיזה תקציב ולכן אם כבר מעכשיו יעיפו את דורון אוסידון ויתנו לאייל סגל עם מנחם קורצקי יחד לבנות את הקבוצה לעונה הבאה במחיר סביר אני יודע שאייל מסוגל להביא אותנו חזרה ללא " בורות " לליגת העל חזרה תוך עונה אחת בלבד .

חשוב ביותר להדגיש שאייל יתמנה רק עד שיגיע בעלים חדשים ואם אייל סגל יסכים אז כן החובה שלו היא להבריא את המועדון הוא אדם נייטראלי אוהב את המועדון מכיר את כל " הנשמות הטובות " הפועלות במועדון ינקה כל הבררה ישאיר את הצריך ביותר ויקדם את מכבי נתניה חזרה להיות מועדון בריא !!!
הוא יבריא את מחלקת הנוער שיפרחו בה שחקנים ומאמנים הכי טובים בארץ בלי קשר לכסף , אני אחרי שראיתם אין ספור ויכוחים עם אייל סגל ובוודאי איני נחשב מיקיריו אומר לכם רק אייל סגל יכול ואני לא עוזב אותו עד שישתכנע , רק אם יסכים נפעל כולנו יחד לעזור לו כל האוהדים כל שחקני העבר העירייה וכל אותם שהתרחקו מהמועדון בגלל אוסידון !!!
יש לכם כל כך הרבה נושאים לדיון שלא קשורים בי,תדונו בהם בכובד ראש.
חוויתי את כל סוגי המנהלים/בעלים/עובדים/סוכנים/עיתונאים ובעיקר שחקנים,לא מתחבר לשום קבוצה מהקבוצות שמניתי,להתנתק מהקרבה לכל שקשור למכבי נתניה(למעט אהדה),היתה החלטה לא קלה ובעיקר לא פשוטה,היא מאחורי.
אייל סגל שתוק אתה לא קובע בענין הזה עם כל הכבוד לצניעות אם נחליט כולם כאן ואצל שאר האוהדים הלא אינטרסנטים להתלכד סביבך אז לא תהיה לך ברירה כולה 3 שעות ביום ואמת כמעט כל הקיץ ואיזה חודש בינואר !!!

תן לגלגל את הרעיון ולבשל אותו ואחר כך תדבר מה שתחליט
Reference URL's