מכבי נתניה

גירסה מלאה: האמא של הכישלון / פלג בחמישי
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
למי שלא קרא, חומר למחשבה.
LogoYnet
arutz
mafrid
17°sun
14.1.2016
האמא של הכישלון / פלג בחמישי

איך בחרה מרים פיירברג דווקא בדורון אוסידון לדרדר את מכבי נתניה, ומדוע היא ממשיכה לגבות אותו למרות הנפילות והשקרים
עמיר פלג
פורסם: 14/01/2016 08:22
השערוריה
ראשת העירייה ומלך המועדונים

בפורים 2007 התחפשה מרים פיירברג לראובן עטר. שמה על עצמה פאה שחורה ומתולתלת, לבשה חולצה מס' 10 של מכבי נתניה שמודפס עליה שמו, וכמובן הצטלמה לצד האייקון בכבודו בעצמו. תשע שנים אחרי, ראשת העיר ממשיכה לחפש את עצמה. לא כל יום פורים.

לטורים נוספים של עמיר פלג

בכלל, פיירברג מאוד אוהבת להצטלם לצד אנשי ספורט. הפוזה האהובה עליה היא הושטת יד מתוחה קדימה, בתנוחה של "כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם". כך היה כשבישרה על כך ש"אלי שגב ויוסי מאור לקחו על עצמם את מפעל החיים של מכבי נתניה", וכך גם כשהביאה את הרכש הנוצץ של הקיץ, דורון אוסידון.

איור: אופיר בגוןמרים פיירברג ודורון אוסידון (איור: אופיר בגון)

"לדורון יש רקע עשיר בניהול מועדוני כדורגל", אמרה לאחר שמשחה אותו ליו"ר. עשיר? אוסידון ניהל במשך כחצי שנה את הפועל ת"א של אלי טביב, לפני שהסתכסך איתו ועזב תוך חילופי השמצות הדדיים. אבל מישהו בטח סיפר לפיירברג שיש לו רקע עשיר בניהול מועדונים, והיא לא הבינה שמדובר במועדוני לילה. כמי שניהל פעם חנות סקס, הייתה לו כנראה גם תשוקה.

פיירברג מעריצה אנשים עם כסף גדול, ומתזזת בין אוליגרכים, נדבנים ואילי הון מהארץ ומחו"ל. את היתר עושים התושבים בכספי הארנונה. זה לא מפריע לה לשחק אותה בעלת הבית, דוגמת מיץ' גולדהאר, יעקב שחר ואלונה ברקת. כשהיא מדברת על מכבי נתניה, אפשר לחשוב שהכסף בא מכיסה, למרות שזה הרבה יותר דומה לברדק בהפועל עכו של שמעון לנקרי (וד"ש לאביבה מליחי).

נס ציונה מדיחה את נתניה מהגביע (באדיבות ONE)
וכשהעסק עובד מכספים של אחרים, ככה זה נראה. מאמנים ושחקנים עפים כמו זבובים, והמושכים בחוטים - שאחד מהם גם מושך כסף מהמועדון - נשארים.

בראש השנה העברי הם הרימו כוסית, והגברת הראשונה נשאה נאום עם אופק. "אני גאה לומר שהספינה שלנו לא רק תפליג, אלא תשוט למרחקים", התפייטה. "יש בי אמון גדול בהנהלה החדשה, ובעיקר ביו"ר אוסידון". בינתיים חגגנו גם את ראש השנה האזרחית, הספינה עלתה על שרטון, ופיירברג ממשיכה להיכנע לזגזוגיו של פופאי המלח.

צילום: ראובן שוורץמרים פיירברג (צילום: ראובן שוורץ)

למה? היא בטח לא שוכחת שבטקס פתיחת העונה העניק לה אוסידון תשורה: חולצה צהובה וממוסגרת שעליה נכתב "פיירברג מס' 1", הוא גם אמר שהיא "ראש עיר מהטובים בעולם". ועליה זה כנראה עובד.

אתמול, אחרי הנפילה בגביע וצעקות האוהדים ("אוסידון הוא אסון"), בעלת החולצה מס' 1 הודיעה ש"צריך לתת לדורון להמשיך ולהוביל את הקבוצה ללא רעשי רקע מיותרים", ואף פסקה: "אוסידון הוא איש הגון, ישר וצנוע".

צילום: אורן אהרונידורון אוסידון (צילום: אורן אהרוני)

ברור. האוהד השרוף של הפועל ת"א, שהצהיר בעבר כי אין סיכוי שכף רגלו תדרוך אי פעם במועדון אחר, אמר לא מזמן על שלומי דורה "הוא המועמד הכי מתאים למכבי נתניה", ואת ראובן עטר כינה "האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון". אם לא האמונה, נתניה לא הייתה אוכלת אותה.

מצד שני גם היו לו הצלחות. הנה, לפני כשנתיים תבע אוסידון את פרוספר אזגי מאשקלון, שכינה אותו "צ'יוואווה של טביב", ואף זכה בתביעה. אז דיר בלאק לקרוא לו צ'יוואווה של מרים. אבל ללקק הוא יודע.
שאלו אותנו(הנתנייתים) באייסוקר מה אנחנו חושבים על זה ועניתי כך:

פלג חד כתמיד אבל כששואלים למה אנשים, שאוהבים כדורגל, ולהחזיק קבוצת כדורגל בשבילם זה ״גרעינים״- מעדיפים לא לגעת- זו אחת הסיבות. מרים פיירברג ראש עיר ופוליטיקאית מהמוערכות בארץ. נתניה תחתיה עשתה ועושה צעדי ענק בכיוונים הנכונים. היא כמובן גם מקבלת ביקורת ויש לה אופוזיציה- ואפילו אופוזיציה שלא מעט נושכת במועצת העיר- ועדיין ההערכה כלפיה אדירה. כמה לא מפתיע שביקורת ארסית ומזלזלת שכזו תגיע מעיתונאי ספורט. הרי להם מותר להגיד הכל ולא משנה כמה ובמי הם פוגעים בדרך- העיקר להיות סקסי ולהביא רייטינג.

רוצה רק להתייחס לנקודה של התרומות- כל תרומה כמובן מבורכת ומרים אישה ישרה. זה לא שהיא אומרת לטייקון- בוא תתרום לי להקים מתנ״ס ומעבירה את הכסף למכבי נתניה. התרומות שהיא גייסה למכבי נתניה יועדו ע״י איש העסקים למכבי נתניה. זה לא שהיא ביקשה מהמסיונרים האמריקאים כסף להקים בתי כנסת והעבירה אותו למכבי נתניה. אז איפה הבעיה?
ולגבי כספי הארנונה- האצטדיון היה פרויקט כושל שעלה לתושבי נתניה הרבה מעבר למצופה וכידוע גם לקח המון שנים אבל היה שם הרבה חוסר מזל.
מכבי נתניה לא עולה לתושבי נתניה שקל מעבר למה שאושר בתקציב העיריה. פיירברג לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה. אפילו להקדמת כספים- היה מתנגד אחד(רופא מהמגזר הדתי) שעיקב את העניין בשבוע כדי ״ללמוד את הנושא״ לפני שהוא מחליט אם הוא בעד(לא מספיק מכיר איך הדברים עובדים אבל זה כנראה היה סוג של אישור חריג שדרש החלטה פה אחד). את ההלוואה מהבנק מכבי נתניה אמורה להחזיר(כמובן שהיא לא תוכל אם הקבוצה תלך לפירוק והעיריה סך הכל ערבה- עוד סיבה שלדעתי הקבוצה לא תלך לפירוק בשום אופן)- כך שבמצב הנוכחי מכבי נתניה לא עלתה לתושבי נתניה כסף מעבר למתוכנן.


Sent from my iPhone using Tapatalk
פלג קשקשן גדול , לא שווה התייחסות.
לא מבטל את כל דבריו יש דברים שהוא בהחלט צודק אם אוסידון היה מוציא את הכסף מכיסו כמו בעלים אחרים לא בטוח שהוא מהמר עם שלומי דורה בתחילת העונה
מצד שני אני חייב להכיר את האדם הזה כתוב שם חנות סקס חחחחח מזכיר לי את שלום רוקבן הגדול עכשיו הבנתי למה מרים בחרה בו שובבה .....

השאר סתם זבל עיתונאי רגיל מה אכפת לאמא של פלג כמה תמיכה תקבל מכבי נתניה ? רק תושבי נתניה יכולים להביע את דעתם בענין
עוד פרובוקטור תקשורתי שמייצר כותרות ומדליק את ההמונים....
לא שווה התייחסות
כן ואחר שואלים למה יש אוהדים שמתפרעים שיתפסו את המסיתים כמו פלג קודם
באורח נדיר אני מסכים איתך אופיר 34 אני חושב שמגיע לך להיות אופיר 35 או אופירה חחח
Reference URL's