מכבי נתניה

גירסה מלאה: חסר גרזן
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
חבר'ה, לאחר צפייה בכמעט כל המשחקים השנה, אני טוען שחסר לנו גרזן בקישור האחורי.
מעבר לזה, צריך לעבוד על הצד המנטלי. לא ייתכן שכל פעם שנכבוש נרד לאחור ונזמין את השוויון במקום לתת את השני והשלישי.
חלאס, הלב שלי לא עומד בזה...

ותודה לשופט ולקוונו.
שבת שלום!
יוסי מזרחי צריך לעלות בהרכב הזה
שוער: לויטה
הגנה: טובול,עידו לוי,ליפניה,טובול,
קשר אחורי: ז׳אן
קשרים: רול,מנשה,ערן לוי/אברג׳יל
חלוצים: שריקי,אקסברד
לא מבין מה הבנקר שלו על צלישר


Sent from my iPhone using Tapatalk
(01-Nov-2013 19:50)זיו פלם כתב: [ -> ]יוסי מזרחי צריך לעלות בהרכב הזה
שוער: לויטה
הגנה: טובול,עידו לוי,ליפניה,טובול,
קשר אחורי: ז׳אן
קשרים: רול,מנשה,ערן לוי/אברג׳יל
חלוצים: שריקי,אקסברד
לא מבין מה הבנקר שלו על צלישר


Sent from my iPhone using Tapatalk

זה שמזרחי מעלה כל שבוע הרכב מוזר ומשנה אותו עד החצי כבר הבנו. לגבי הגרזן באמצע - זו לא הבעיה שלנו . הבעיה היא אופי . מה זה חוזרים אחורה מהמצב המוחמץ ברשלנות של ערן לוי ? מהדקה ה65 בערך שאנחנו עם 10 שחקנים בחצי שלנו ומזמינים גול והגיע לנו לחטוף.
אני יודע שתיכף אופיר יזדעק אבל יש אמת ורואים אותה כל שבוע . מכבי נתניה משחקת רע ומאמני הליגה עושים למזרחי בית ספר כל שבוע מחדש.
לא נעים לראות את נתניה משחקים.
ההתקפה תקועה , כולם יודעים איך יפעל שחקן לפני שהוא מבצע את הפעולה, ואם הקהל יודע אז היריב בטוח יודע ומחכה לטעויות שתמיד באות.
מה שאני מנסה לומר שכל השחקים צפויים, אין חשיבה במשחק ולא נראה כאילו יש שיטה, לא שהייתי מזהה אם הייתה.
אני אומר במידה וישוחרר בינואר לנסות לגנוב את בוקולי
למה שישוחרר?


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
(01-Nov-2013 20:51)amir כתב: [ -> ]למה שישוחרר?


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

יש שמועות שהוא ישוחרר
השמועות באו מאחי נצרת שקיבלו כסף אחרי הבחירות ובינואר רוצים להתחזק במיספר שחקני עבר שלהם .לא מחיפה שבמצבם לא נראה לי ישחררו ותיקים.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

 שריקי במסיבת העיתונאים: ״כנראה שבגלל הלחץ של שמירת הנקודות אנחנו חוזרים אחורה. ברגע שנדע לתת את השני תראו פה תצוגות כדורגל יפות. זה לא פשוט לחבר שחקנים שלעולם לא שיחקו יחד.״
אני נושך את השפתיים ולוקח בנתים את התגובה של שריקי בתור סוג של תשובה והלוואי והוא צודק.
יש פה מישהו עם קשרים בשחל נתלי או משהו כזה אני חושש ה10 דק האלה בסוף כל פעם זה לא פשוט.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
אז היות וטל מבקש כל כך יפה אני מזדעק שוב.
אני באמת מנסה להבין מה אנשים מצפים לראות מקבוצה בליגה השנייה במדינת ישראל. לפעמים התגובות של חלקכם גורמים לי לחשוב שאנחנו באים כל שישי בצהריים לראות את ריאל מדריד.

אם משיהו לא מבין ,מכבי נתניה הנוכחית היא קבוצה שמבחינת הרחוב הספורטיבי עלתה ליגה עוד לפני ששיחקה משחק אחד וכך מתייחסת אליה כל יריבה בכל מחזור. קבוצות עולות מולנו באובר מוטיבצייה, סוגרות את המשחק, מבזבזות זמן ומשתמשות בכל האמצעים על מנת לגנוב נקודות "מהאימפריה" של נתניה. תראו את השמחה של הרצליה שבוע שעבר ותבינו על מה אני מדבר. לרגע היה נדמה לי שמכבי הרצליה לקחה גביע בסיום אותו משחק... לא פשוט לשחק מול קבוצות כאלה, וברור שאנחנו חייבים לשפר לא מעט דברים אצלנו וזה לא תירוץ, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה הזאת.

ובקשר להיום -
מחצית ראשונה מבחינתי היתה ניסוי כלים של מזרחי שכשל בגדול.
הניסיון של המאמן לשחק עם שני קשרים אחוריים ,בלי חסן ובלי שלו , הפך את המשחק שלנו לאפור ומשעמם. שום שחקן (כולל ערן לוי המאוס) לא מסוגל בהרכב הזה לתת פס לגול או לייצר התקפה ראויה לשמה. זה באמת היתה מחצית מזוויעה וכל התומכים בשיטה של שני קשרים אחוריים שיחשבו על זה שוב פעם.
מזרחי בכלל הלך לאיבוד במחצית הזאת עם אין ספור שינויים. ערן לוי אחורה, ערן לוי קדימה, קאיודה פעם קדימה ופעם אחורה, שריקי פעם בימין ופעם בשמאל ואפילו טופי נהיה קשר שוב... בקיצור,זה היה נראה שמזרחי אוטוטו מרים ידיים.

מחצית שנייה זה כבר נראה יותר טוב וראינו לפרקים כמה מהלכים ראויים. חסן ללא ספק עשה שינוי במשחק ,ונכון שלא היינו ברצלונה אבל לעיתים (כמו בלא מעט משחקים) ראינו כמה מהלכי כדורגל ראויים (ואני מקווה שאתם לא מקבלים צרבת אחרי המשפט הזה...). בסופו של דבר לאשקלון בטוח לא הגיע לנצח היום, וגם עם תיקו הם היו מאד מרוצים. בוא נפסיק עם רגשי הנחיתות. אנחנו לא משהו אבל היריבות הרבה הרבה יותר לא משהו....

ועוד מילה על ערן לוי , אני ממשחק למשחק מחזק את דעתי שאסור להמשיך איתו במידה ונעלה. האיש תוקע את המשחק, לא עובד, צועק על שחקנים ונכון שמבריק מידי פעם (היום בכלל לא) אבל עד שזה קורה האנרגיות שלנו כבר נגמרות. לעלות ליגה ולהפרד !
אופיר-עד היום ושוב אנ חוזר על עצמי,יש לנו יותר מזל משכל,כמו שהשופט דפק אותנו נגד ר״ג היום באותה מידה דפק את אשקלון.מזרחי בלחץ,החליט לעשות שינוי בהרכב,סבבה,תן הזדמנות.כל 5דקות שינה מערך,קאיודה הלך לאיבוד אף שחקן בחלק הקידמי לא ידע את מיקומו ערן לוי עשה נזק בכל מקום אפשרי במגרש.לגבי דבר אחד אני מסכים איתך,ערן לוי,אני מבחינתי בינואר הייתי משחרר אותו...בשביל בישול/שער פעם ב לא הייתי מחזיק אותו.שחקנים מפוחדים לידו וכל כדור צריך לעבור דרכו וכתוצאה מכך ישנם הרבה איבודי כדור והמשחק תקוע...
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's