מכבי נתניה

גירסה מלאה: רק ניצחון בא בחשבון תטרפו את הדשא
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
הגיע הזמן לומר לשחקנים שרובם צעירים מכבי נתניה קיבלה אתכם בזרועות פתוחות למרות שאין לכם ניסיון , הגיע הזמן להתחיל להחזיר למכבי נתניה בצורת ניצחון .

לראובן עטר הפתיל של האוהדים עוד יותר קצר ניצחון ויש לך שקט עד שבוע הבא חלילה הפסד וגם המצב שלך יתערער , לא מענין אותנו איך תנצח בנתיים העיקר להביא 3 נקודות !!!

לדורון אוסידןן היו"ר שקיבל את המניות בידיו , הגיע הזמן שתביא עוד ספונסרים לחיזוק אמיתי של הקבוצה , במקום להביא 3-4 חלוצים חלשים היה עדיף להביא 2 חלוצים טובים ביותר כסף , הזול הוא יקר לפעמים . עד עכשיו פעלת יפה אל תקלקל .....

לאוהדים שאין להם סבלנות בגרוש , תמשיכו לעודד עד סיום המשחק אל תקללו אל תכניסו את השחקנים ללחץ רק לעודד , רובם שחקנים צעירים אם הם ילחצו נרד ככה ליגה ...תנו להם בטחון להצליח
שמע, אני משתדל לצמצם את הנוכחות שלי פה למינימום אבל הסתירה בין כל הפיסקאות שכתבת שבהם הרוח היא או תעשו מה שאני אומר או שתעופו לבין האחרונה שבה אתה קורא לכל האוהדים שאין להם סבלנות בגרוש לגלות אורך רוח הצליחה אפילו להעיר אותי .. מתי אתה רווח ומתי אתה זאב ?


Sent from my iPad using Tapatalk
מה אתה רוצה טל .מ ?
איפה כל החכמולוגים שצעקו עטר עטר רק עטר ?
איפה אורן ? איפה משה דיקטטורה ? לפחות אצל שלומי דורה היתה הגנה כאן אין הגנה אין קישור ואין התקפה .....
מה לא בסדר טל.מ מלבקש מהשחקנים להתאבד על המגרש לבקש מהאמן שיכין את הקבוצה כמו שצריך ולאוהדים שהפתיל שלהם קצר לתת סבלנות במהלך המשחק ?
Reference URL's