מכבי נתניה

גירסה מלאה: רשמית ראובן עטר חתם בקבוצה ..
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
(06-Nov-2015 18:19)ORENARIEL כתב: [ -> ]
(06-Nov-2015 17:55)משה.ד כתב: [ -> ]מה שאתה אומר זה שההבדל בין עטר לדורה עם אותו חומר שחקנים זה מינימום 6 מקומות בטבלה. תגיד זה רציני?

רציני מאוד כן..

כמה הפרש נקודות זה??

אתה יותר טוב מכל קבוצות התחתית + הפועל ת"א ורעננה..
נכון ל6/11/15,אתה במקום האחרון והרווחת את המקום ביושר.
אתה מקווה כמו כולנו,שעטר יחולל שינוי ונטפס במעלה הטבלה.
בהצלחה לראובן עטר! ולכל האנטי עטר(ואני מדבר כאחד שביקר אותו קשות בעבר אבל התפכחתי כשראיתי כמה נוראים היו אלה שהיו כאן כשהוא לא היה)- באמת תנו לאיש לעבוד בשקט. בסדר... אמרתם שעטר גרוע... נרשם...
ראובן רק צריך להשאיר את הקבוצה החלשה הזו בליגה, זאת המטרה!
כל דבר מעבר לזה זה בונוס.
שיהיה בהצלחה לו ולנו...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
ברגע שנבחר מאמן, מי שלא יהיה, שמים הכל בצד.
כל מי שאוהד אמיתי, רוצה בהצלחתו.
בלי תנאים וכו'.
המשימה היחידה כרגע, להשאיר את הקבוצה הזו בליגה.
יש לו ולשחקנים 23 משחקים( לא כולל מחר) לעשות זאת.
בהצלחה.
אחת ההחתמות היותר מפתיעות בכדורגל הישראלי....

אז למרות שלדעתי עטר הוא מאמן חלש ולא ראוי אני מאחל לו ולנו הצלחה כי המטרה כרגע חשובה יותר מכל דבר אחר.
אין שום סיבה שבליגה כזאת עם לפחות עוד 8-9 קבוצות חלשות (כן משה) מכבי נתניה תהיה מאחורי כולן. אנחנו לא חלשים יותר מרב קבוצות הליגה.

אם יש משהו אחד שזכור לי מהקדנציות של ראובן בנתניה זה התחת הגדול (שגם הלך קצת לאיבוד בהמשך הדרך) ומהחיבור הטוב לשחקנים (שגם הלך ודעך בהמשך...). מקווה שלפחות בשני הפרמטרים האלה יהיה לו הצלחה כי על כדורגל גדול אני לא בונה.
(06-Nov-2015 22:40)אופיר34 כתב: [ -> ]אחת ההחתמות היותר מפתיעות בכדורגל הישראלי....

אז למרות שלדעתי עטר הוא מאמן חלש ולא ראוי אני מאחל לו ולנו הצלחה כי המטרה כרגע חשובה יותר מכל דבר אחר.
אין שום סיבה שבליגה כזאת עם לפחות עוד 8-9 קבוצות חלשות (כן משה) מכבי נתניה תהיה מאחורי כולן. אנחנו לא חלשים יותר מרב קבוצות הליגה.

אם יש משהו אחד שזכור לי מהקדנציות של ראובן בנתניה זה התחת הגדול (שגם הלך קצת לאיבוד בהמשך הדרך) ומהחיבור הטוב לשחקנים (שגם הלך ודעך בהמשך...). מקווה שלפחות בשני הפרמטרים האלה יהיה לו הצלחה כי על כדורגל גדול אני לא בונה.

מכבי נתניה היא אחת משלוש הקבוצות הכי חלשות בליגה (ביחד עם עכו וכפ"ס)
הישארות בליגה ולא יותר מזה.
קבוצה שלא מסוגלת לכבוש נמצאת במקום האחרון לא במקרה. כל החלוקה הזו ל9 קבוצות ואנחנו בינהם לא נכונה. גם כפס גם בני יהודה וגם עכו מסוגלות לשים את הכדור ברשת. סביר להניח שמחר נסגור 5 משחקים ללא כיבוש. אם לא ישתנה משהו דרסטי בינואר גם היצפלד גוארדיולה ומוריניו לא יצילו את נתניה מירידה. אני רק מקווה שעד ינואר ישאר מה להציל.


Sent from my iPad using Tapatalk
רשימת שחקנים שעטר קידם\המציא\גילה\פרחו אצלו יותר מבכל מקום אחר במהלך השנים במכבי נתניה:

שחקני בית שקיבלו אצל עטר את ההזדמנות - עומרי בן הרוש, אוראל דגני, אסי בן מוחא, אסי וסיהון, שניר גואטה, עומר פרץ(לא הבן של ויקי), דלה ימפולסקי, אמייה טגה, עידו לוי, חן ראובן, מתן בלסטרה, חן עזרא, פיראס מוגרבי.

שחקני רכש ישראלים זולים ולא נוצצים שעטר הביא משום מקום ופרחו אצלו - ניר נחום, קובי דג'אני, בן בינימין, אחמד סבע, אמיר אדרי, ליאור ראובן, טל מעבי, גולן חרמון, יחיאל צגאי, תמיר כהן, גיא טוביאק, דקל קינן, חמודי בריק, והייתי שם כאן גם את אלן מסודי.

שחקנים בולטים שעטר הביא לארץ-
לאוניד קרופניק, קרלוס אריאס, איברהים עבדול ראזאק, פפי קימוטו(הרבה יגחכו אבל פפי קימוטו כבש 10 שערים- תביאו לי היום חלוץ זר שיתן לי 10 שערים ואני נשאר בליגה בהליכה!!!).

רוב השמות כאן רחוקים מלהיות נוצצים... חלקם אפילו נעלמו לא הרבה זמן אחרי שערכו את הופעת הבכורה שלהם- זו הסחורה שעטר הצליח לייצר איתה קבוצה מהיציבות בליגת העל. קבוצה עם בסיס של שחקני בית, קבוצה עם נכסים שמסוגלת להכניס כסף ממכירת שחקנים ולשרוד בלי בעלים וכל זאת תוך יכולת מרשימה לנטרל את הצד המקצועי מהצד הכלכלי בצורה מוחלטת!
גילי לנדאו שגם אני ואחרים החמיאו לו כאן על עונה נפלאה ב- 2002/2003 התרסק(הרבה באשמת אשר אלון) עונה לאחר מכן. עטר כמאמן צעיר שרק פרש לא הרבה זמן לפני כן לקח את הקבוצה ולא הצליח להציל אותה מירידה- מי שסופר לו את הירידה הזו הוא אדם נבזה וגונב דעת!
שנה לאחר מכן כמאמן צעיר שברזומה שלו לא יותר מניסיון הנצלות כושל הוא מעלה את נתניה ליגה בגאון(מה שבירידה 9 שנים לפני כן לקח 4 שנים ארוכות!!!).

ב- 2006/2007 עטר לקח את הקבוצה מאלי גוטמן אחרי רצף נוראי של נצחון אחד בשבעה משחקים(וגם הוא היה עלוב מאוד בקושי בקושי על הכוח החלשה)- והפיח בקבוצה רוח חיים. הוא לקח 18/24 ברצף של 8 משחקים ללא הפסד, הפסיד ל- 2 התל אביביות ויצא לעוד רצף של 21/27 ב- 9 המשחקים האחרונים של העונה בדרך למקום השני.

עונה לאחר מכן סיים שני. ב- 2008/2009 הוחלף ע"י אלוף העולם לותר מתיאוס שבא במטרה לקחת צעד קדימה ובפועל לקח 2 אחורה.
הפגישה הבאה של נתניה עם האקס המיתולוגי הגיע עונה לאחר מכן במחזור החמישי לקבוצה חלשה מאוד שעברה טראומה בקיץ לאחר שיאמר הודיע על עזיבה ושחרר את כל השחקנים הבכירים. קבוצה עם מאמן חסר ניסיון בדמות נתי עזריה ומועמדת בכירה לירידה, שוב עטר מפיח בקבוצה רוח חיים ומשאיר אותה בליגה בגדול הרחק ממאבקי ירידה עם שחקנים צעירים ואלמונים וזרים כמו אוקוצ'ה, זוגבו, פרנסמן, ודוד גומז.
עוד שנתיים בחלק העליון של הטבלה כאשר בעונת 2011/2012 עונת הפריצה של מוגרבי, ועזרא, עונת השיא של אחמד סבע, יחד עם דג'אני שניווט, בן בינימין כבולדוג במרכז השדה, וניר נחום הובילו את נתניה לעונה נהדרת ואת עטר להתרסק שנה לאחר מכן במכבי חיפה.
הפגישה הבאה בין נתניה לאקס המיתולוגי שנה לאחר מכן לנסות להציל את הקבוצה מהריסות טל בנין- עטר נכשל ולהבדיל מ 2003/2004 יש לו חלק בירידה- אבל לדעת רבים וגם בעיני- חלק קטן.

המצב היום די דומה למצב של הקבוצה שהוא קיבל מנתי עזריה רק שהפעם זה ארבעה-חמישה מחזורים מאוחר יותר. אם עטר ידע לסדר את השורות כפי שעשה אז- נתניה תוכל לצאת לדרך חדשה.

ואני שוב מדגיש- לאורך השנים היתה לי לא מעט ביקורת על ראובן עטר. היום אני מבין אחרי טראומות בנין, יוסי מזרחי ושלומי דורה שהביאו את הקבוצה הזו למצב מקצועי כל כך שברירי- שעטר עשה כאן עבודה מדהימה שבזמנו לא הערכתי... למה? אולי כי הייתי "אוהד נתנייתי טיפש" ששר במקהלה גדולה- "משעמם, משעמם!!!"- כשעטר נשאל לאחר אותו משחק ב- 2010 או 2011 למה הקהל שר "משעמם משעמם" הוא ענה "אני דווקא לא השתעממתי"- אז רובן, באופן אישי מבקש ממך, אחרי 3 שנים מלאות "אקשן ודרמות"- בחיאת תן לנו קצת להשתעמם!!! רוצים להשתעמם! רוצים קצת שקט ושלווה!!!

המון המון בהצלחה!
(06-Nov-2015 23:54)טל.מ כתב: [ -> ]קבוצה שלא מסוגלת לכבוש נמצאת במקום האחרון לא במקרה. כל החלוקה הזו ל9 קבוצות ואנחנו בינהם לא נכונה. גם כפס גם בני יהודה וגם עכו מסוגלות לשים את הכדור ברשת. סביר להניח שמחר נסגור 5 משחקים ללא כיבוש. אם לא ישתנה משהו דרסטי בינואר גם היצפלד גוארדיולה ומוריניו לא יצילו את נתניה מירידה. אני רק מקווה שעד ינואר ישאר מה להציל.


Sent from my iPad using Tapatalk

אני זוכר שאמרו דברים דומים בדיוק היום לפני שנה (ואל תספרו לי על קאיודה וערן לי עכשיו. זה לא מנע מכם שנה שעברה להגיד דברים דומים).
יש לקבוצה בעיה קשה בהתקפה. אין על זה עוררין. אני דווקא חושב שעם אבידור אנחנו מגיעים ליותר מצבים , ולמרות שהוא מחמיצן לא קטן , לאורך זמן גם השערים בסוף יגיעו. כמובן , שיש גם את ינואר בפתח ויש מספיק חלוצים מקומיים (הירש, גוזלן, אבוחצירה...) שיכולים להיות אופציה בנוסף לזר או שניים שאני מקווה שימצאו.
אני גם רוצה להאמין שלפחות שניים מהפצועים שלנו יחזרו בסביבות ינואר - פברואר ואז כבר באמת יהיה טיפה יותר קל בהתקפה.

ושוב, לאור מה שראינו עד היום- הפועל חיפה, כפ״ס, בני יהודה, עכו, הפועל, וגם רעננה ופ״ת לא עדיפות עלינו , גם אם הם כרגע מעלינו בטבלה. אל תהפכו לי עכשיו את בני יהודה , עכו ורעננה לאימת הליגה. כולם אותה בררה תאמינו לי.
נצחון שניים ואנחנו במקום אחר לגמרי.
וחוץ מזה, אל תשכחו מי מאמן אותנו עכשיו....
עמודים: 1 2 3
Reference URL's