מכבי נתניה

גירסה מלאה: הפוסט שלי מהפייסבוק...
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
לבקשת האזרח המודאג (בקשר למניעים שלי) ר.ה, ועד כמה חברים - הנה ה"גילוי נאות" שלי לעניין אוסידון.

אין לי דבר מראש נגדו, ולא נגד אף אחד אחר. לא מכיר אותו אישית, אפילו במציאות ראיתי אותו רק ממרחק מאה מטר בערך.

כשהגיע לכאן - הייתי ראשון המגוננים על כל החלטה של היו"ר, וכשתקפו אותו כאן - נשכבתי על הגדר בעבור מי שבא להציל את מכבי נתניה מנפילה.

ואז... לאט לאט, התחילו דברים לזוז - לא במישור המקצועי. בואו נשאיר את פרשת מחנה האימונים/דורה/תירם/פרץ וכו' בצד, לא איכנס לזה.

כשבן אדם מגיע לנהל מקום חדש, הוא צריך בתחילה לזוז הצידה, לראות ולהבין את התנהלות המקום, איזה גורמים מועילים, איזה אינם, ממי כדאי להיפטר, ובמי לשים את מבטחך.

ואז, יש שתי אפשרויות בדרך כלל. מוצא המנהל הנכבד אנשי אמון, אנשים לויאליים למערכת, כאלה שמדד היעילות שלהם חיובי - הולך איתם ונותן להם גב.

אפשרות שניה - מחליט להביא אנשים סופר מקצועיים מבחוץ כדי לייעל עוד יותר את המערכת ולהביא למצוינות.

מה עשה לכאורה, על פי יודעי דבר רבים לרבות עיתונאים שדיברתי איתם, ידידינו ד.א? לקח כמעט את כל האנשים "משלנו", אלו שבקשר עם האוהדים, שצמחו מתוכם ועבדו בקבוצה, חלקם אף בהתנדבות, ובעדינות או שלא (היו גם שלא) הראה להם את הדרך החוצה.
אבל מי הגיע במקומם? יס-מנים. לא אנשי ניהול, לא ארגון. מי שנמצא היום בסביבתו של דורון אוסידון אלו רק אנשים שלא מפריעים לו. אין אופוזיציה, אין דעות שונות.

יש את המלך דורון, והיתר - ליצני חצר. במקום צוות מלוכד, מגובש כמו שהיה בשנה שעברה - להזכירכם - עם כל הבלגן האדיר שהיה במועדון, עובדים חודשים ללא משכורות, נשמר שקט וחזית אחידה כלפי חוץ, וגם חדר ההלבשה היה מלוכד.

את כל התלכיד הזה, החליף אוסידון באנשים שכל יכולתם היא לא להפריע לו.
והם לא מפריעים לו! הם לא מפריעים לו למנות את גיא צרפתי שכבר נכתב בכמה אתרים שהם חברים - לתפקיד לא ברור במערכת, כמה ימים לפני שברור שהמאמן יוחלף ואולי גם צרפתי יצטרך לעוף, כי מי אמר שכל מאמן ירצה בו? הרי כשעטר אימן את צרפתי בנתניה הוא נידה אותו מההרכב לקראת סוף העונה ואומרים שחתול שחור עבר ביניהם.

אני לא יודע אם קלינגר ימונה למאמן - אבל גם כאן זה נשמע ממניע לא טהור, כי איזה עוד מניע יכול בכלל להפוך אותו למועמד?

מנהלת השיווק, כבודה במקומה מונח - מונתה לדוברת. אני לא ראיתי עד היום דובר/ת של מועדון כלשהו בעולם שמוציא הודעות עם כל כך הרבה שגיאות, הן תחביריות, הן בניסוח. לפעמים אי אפשר להבין מה רצה המשורר. על שגיאות כתיב אני סולח. יש אנשים דיסלקטים, אי אפשר לדעת מי.

מי הם חברי ההנהלה שאמורים לדון בהחתמת מאמן חדש? אין כאלה. מי שידון הם אוסידון ונציגי הספונסרים! ממתי ספונסר קובע מי יאמן? זו החלטה מקצועית, לשם כך יש הנהלה.

אצלנו להנהלה יש שתי ידיים, עשר אצבעות, ועוד כמה לשונות שדואגים שהלחות תישמר.

מה שקורה בשורה התחתונה - אוסידון לקח קבוצה מלוכדת, עם הנהלה מלוכדת, אחרי טראומה כשהצליחו להישאר עם הראש מעל המים (ותודה ענקית על כך למי שעמד בפרונט אשתקד - Roy Daniel) ופשוט - זרק הכל לפח, ונשאר שליט יחיד.

היום, לראשונה מאז אני זוכר את עצמי, מכבי נתניה נתונה כולה לגחמותיו של איש אחד (שאינו אוהד שלה כמובן...) לטוב ולרע. וכשלפחות על פי אתרי הספורט נראה שחלק ממי שממנה אותו שליט יחיד - הם חבריו (ותהרגו אותי - מה תפקידו של צרפתי, כי עוזר כבר יש, וצריך גם לשלם לו) אז זה נראה רע, כל כך רע.

יש מושג בעולם העסקים "השתלטות עויינת". זה לא המקרה, אבל כמושג - זה קצת מזכיר מה שקורה אצלנו.

לסיום - שוב - כלום אישי, אבל אם תשאלו אותי - אוסידון - אבי הכישלון, ולא במקרה. הוא לא ישים את המפתחות, בדיוק כמו דורה - הוא מקבל משכורת, אז למה שיעשה זאת?

השאלה - מי בכלל יכול לפטר אותו?

אוי מרים, מרים, רצית לעשות טוב, נראה לי שעבדו עלייך...
ניתן לבצע עריכה ולצרף את האות למילה הראשונה....
רגע, מחקתי? הכל?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
על זה בדיוק דברתי כשכתבתי שאין מי שידאג באמת לאינטרסים האמיתיים של מכבי נתניה ואוהדיה..
ואפילו חשבתי על נציגי אוהדים שיהיו בתוך המערכת ויהיה להם השפעה וסמכויות..
מרים בחרה מישהו , והלכה .. היתה צריכה לבחור מישהו שבאמת אכפת וידאג שיהיה בראש , כמו למשל עודד מכנס..או מי שלא יהיה , ומתחתיו כאלה שיודעים לנהל ולארגן..
(02-Nov-2015 17:25)ORENARIEL כתב: [ -> ]על זה בדיוק דברתי כשכתבתי שאין מי שידאג באמת לאינטרסים האמיתיים של מכבי נתניה ואוהדיה..
ואפילו חשבתי על נציגי אוהדים שיהיו בתוך המערכת ויהיה להם השפעה וסמכויות..
מרים בחרה מישהו , והלכה .. היתה צריכה לבחור מישהו שבאמת אכפת וידאג שיהיה בראש , כמו למשל עודד מכנס..או מי שלא יהיה , ומתחתיו כאלה שיודעים לנהל ולארגן..

לזרוק שמות זה תפקידו של "זאב רווח",בוא לא נתחיל בספקולציות על גיבורי ילדותנו שבחיים לא העבירו זקנה את הכביש(ולא בגלל שהם לא מחונכים).
ניהול זה מקצוע ולא מקבלים אותו בזכות אבות/מעשים טובים/קשרים בממשלה.
אני מתאפק בכל מה שקשור לדורון ומהרבה מאוד סיבות,אך אחד הכשליים המרכזיים שלו ויפה כתב מי שכתב את הפוסט,זה הבחירה באנשי שלומך ולא באנשים הנכונים.
מי שחושב שצ'ארלי(ואין לי דבר נגד צ'ארלי) יכול להיות משנה למנכ"ל/מנהל קבוצה/עוזר אישי/מחליט מי מקבל הזמנות וכמה גורם עוול בעיקר לצ'ארלי שנולד להיות שליח/נהג(ועושה זאת מצויין) ואני לא ציני(וזו רק דוגמא).
הבנתי...
אז עכשיו מרים אשמה במצב המיקצועי של מכבי נתניה....

תרשו לי להציע משהו לא פופולרי - בוא נפסיק לחפש גופות וראשים ונתחיל להיות קצת יותר חיוביים ופרקטים.
כל היום משחקים פה בנדמה לי ואם ההוא היה מנהל או ההוא היה קובע. נקודת הפתיחה שלנו מלכתחילה לא היתה טובה ואני בכלל לא בטוח איך היינו נראים היום אם מישהו אחר היה מאמן ומנהל את הקבוצה.
הבנו שמתנהל כאן ציד מכשפות וזה מתחבר טוב לתוצאות. עכשיו אפשר דוגמאות שמות וכישלונות כדי שכולנו נבין במה מדובר?
רועי, אמרת גם שלשכת התעסוקה של דורון נפתחה ( או משהו בסגנון) , בוא תפרט כדי שנבין כולנו על איזה מינויים פוליטים מדובר.
נמאס כבר מהרכילות הזולה, יש דברים קונקרטים? תוציאו החוצה, אל תרמזו.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אייל מה יש לך מצ'רלי ? אולי הוא לא כוס התה שלך אבל יש לו פז"ם יותר מבלדב בקבוצה הוא נותן את הלב והנשמה שלו לקבוצה בטוב וברע , לא מתאים לך אייל בכל קבוצה בעולם יש אנשים כמו צ'רלי והם סמל לפשטות ולענווה

בנתיים כל גאוני מכבי נתניה על מנהליהם הביאו את הקבוצה לשוקת שבורה
(02-Nov-2015 18:50)אלון כתב: [ -> ]הבנו שמתנהל כאן ציד מכשפות וזה מתחבר טוב לתוצאות. עכשיו אפשר דוגמאות שמות וכישלונות כדי שכולנו נבין במה מדובר?
רועי, אמרת גם שלשכת התעסוקה של דורון נפתחה ( או משהו בסגנון) , בוא תפרט כדי שנבין כולנו על איזה מינויים פוליטים מדובר.
נמאס כבר מהרכילות הזולה, יש דברים קונקרטים? תוציאו החוצה, אל תרמזו.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

יש פה אוהדים שמתנהלים כאילו זה שב״כ, אז עד שלא יגידו שמות על תתיחסו לאמירות שלהם.
רק אגיד שהיה בדרך אלינו מאמן דרג ד', חבר של הבוס, והדירקטוריון עצר את זה.

ומה עם צרפתי? כבר קראתי לפני שהוא מונה שהוא חבר של הבוס ומייעץ לו, היה בכמעט כל המשחקים שלנו העונה. והכי הזוי? יומיים לפני שיודעים שתכף ממנים מאמן, מצרפים עוזר.
ואם ימונה מאמן שצרפתי אינו כוס התה שלו, כמו עטר למיטב זכרוני? צרפתי יפוטק ויקבל פיצויים? זו שערורייה סטייל ניר ברקוביץ'.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's