מכבי נתניה

גירסה מלאה: מחלקת הנוער לאן ?? לא בטוח שאוסידון קורא נכון את המפה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
(10-Oct-2015 16:54)טל.מ כתב: [ -> ]עידן אתה מה זה לא מדייק שזה כואב ... עידו לוי כבר שיחק שנה שלמה קודם אצל עטר. עומרי בן הרוש התחיל את השנה השלישית. חסן ושומוביץ אכן עלו. צלישר הגיע באמת מטוברוק ולכן לא מחשיב אותו. ירדן כהן נרכש מנצרת עילית.. מה אנחנו מכבי נתניה הצמחנו מאז ירין חסן ? איזה חלוץ או קשר שווה פספסנו ?

בוא נגיד שכרגע אני יותר מבואס מזה שחוזז כנראה לא יגיע אלינו. כשיהיה לנו חלוץ שבנוער יבקיע באיזור העשרים שערים בעונה אני מבטיח לך שהוא יעלה לבוגרים.

Sent from my iPad using Tapatalk
עידו לוי התחיל לשחק באמצע העונה לפני כן. עונה קודם לא הופיע.
בן הרוש כן שיחק את רוב המשחקים. עונה לפני כן יש לו 3 הופעות.
לגבי ירדן כהן לא טענתי שהוא שחקן בית. גם לא לגבי עלי חטיב. דיברתי לרוב על שחקני בית ואותם הבאתי לדוגמה כטיפוח צעירים(שהם לא מושאלים!!!)

(10-Oct-2015 16:44)davidb7 כתב: [ -> ]
(10-Oct-2015 15:50)עידן444 כתב: [ -> ]
(10-Oct-2015 15:44)טל.מ כתב: [ -> ]אני מסכים איתך שההתנהלות עם אביב אברהם כמו עם שאר חריגי הגיל בנוער היא מוטעית. אם אביב אברהם בן 20 (אתה בטוח? ) אז או שהוא משולב השנה או שיצא להשאלה או שישוחרר. בקטע הזה אתה צודק לגמרי. אבל במקרה שלו - מי אתה רוצה שיפתור את הבעיה ? שלומי דורה שכולם קוראים לו להתפטר וצריך להשאיר את הקבוצה בליגה ? אין מדיניות ואין ניהול זה רק כיבוי של עוד שריפה .

לגבי טיעון המחלקה - מי עלה מהנוער ב4 שנים האחרונות ? בן הרוש וחסן היו האחרונים. אחד לפני 4-5 שנים והשני לפני 3. ומאז ?


Sent from my iPad using Tapatalk
יהיה 20 בעוד כמה חודשים. לא משנה. חריג גיל שעשה הופעת בכורה לפני כמעט שנתיים...

בעונת בנין היה לך ירין, עידו, צלישר(חצי טוברוק חצי נתניה אבל זה פחות חשוב), מנצור(גם סיפור דומה לשל צלישר), לירן שריקי, עמית שומוביץ', נור ביסאן לדעתי גם ערך הופעת בכורה. לא כולם עשו הופעת בכורה בעונה הזו. לוי ובן הרוש לדעתי עשו הופעות בכורה שנה קודם אבל לא קריטי- זו עונה ראשונה שהם היו חלק אינטגרלי מהסגל.
לא מספיק? ואל תגיד לי שירדת ליגה בגלל שהם שולבו. הם הוקפצו כמה כיתות בבת אחת בגלל מכת פציעות, רכבות זרים הזויות, שחקן שמואשם ברצח ומה לא היה שם... אבל בנין שילב צעירים. לזה אפשר לצרף את עלי חטיב שהוא שילב, וירדן כהן שדווקא כשנכנס לכושר נפצע , ובינואר גם הגיע מוגרבי- היה בקבוצה בשר! היה עם מה לרוץ קדימה. אם היית נשאר בליגה היה לך שלד לרוץ איתו. אמנם אינספור טעויות אחרות- אבל בנושא הזה של לשלב צעירים ולבנות שחקנים- זה בהחלט קרה! לדעתי זו העונה האחרונה שזה קרה.

כוס אמק!!! הלכה לי השנת צהריים בגללכם! הילדים בטח עוד מעט יקומו...

באמת כדאי שתפרוש לשינה עמוקה...שומוביץ..מנצור..שריקי..ביסאן...הם שלד לקבוצת תחתית בליגה לאומית במקרה הטוב...אין כלום במחלקת הנוער ..מתי תפנים זאת...תזכיר לי שוב היכן משחקים הטאלנטים הללו היום?
תתאמן על הבנת הנקרא. בשום מקום לא טענתי שהם אלה שהיו אמורים להיות הכוכבים שלנו או שצריך להתבסס עליהם. דיברתי על שחקני שעלו לראשונה מקבוצת הנוער ומשום מה טל בנין האחרון שזכר שיש כאן מחלקת נוער. יוסי מזרחי התנהל כאילו הוא לא מודע לקיומה(אבל ליוסי מזרחי לפחות היה תקציב להביא בלופים יקרים יותר...) ושלומי דורה מסיבה לא ברורה העדיף כל מיני שחקנים שלא מצאו עצמם בקבוצת תחתית אחרות בליגה וזרים שנויים במחלוקת על עידו לוי, דודי תירם, וויקי כחלון.
עידן - עידו לוי שוחרר בגלל בעיה תקציבית. וויקי כחלון - כי הוא לא שחקן ליגת על אלא מקסימום מחליף ואולי הוא חשב שיש לו משהו טוב יותר. תירם זו כבר חשבונאות .


Sent from my iPad using Tapatalk
(10-Oct-2015 17:11)טל.מ כתב: [ -> ]עידן - עידו לוי שוחרר בגלל בעיה תקציבית. וויקי כחלון - כי הוא לא שחקן ליגת על אלא מקסימום מחליף ואולי הוא חשב שיש לו משהו טוב יותר. תירם זו כבר חשבונאות .


Sent from my iPad using Tapatalk

די כבר... מספיק עם השטות הזאת של בעיה תקציבית...
יודע מה? אני הולך לברר כמה עידו לוי מרוויח ברעננה...
מקווה שאצליח...
ועל כחלון אני מדבר כמחליף. מה שאין לך היום באף צד. בקושי מגן נורמלי...
בהצלחה ואל תשכח לעדכן
וסתם לעדכונך לפני שלוש שנים עידו לוי חתם על חוזה שסכום השנה הראשונה בו היה 85 אלף דולר לעונה. לא יודע מה היה השכר בשנים שלאחר מכן. זה פורסם ברשת וגם אושר כאן בפורום. לא יודע כמה זוכרים את זה.

Sent from my iPad using Tapatalk
הערב הסכימו גם אוהד לויטה, עידן שריקי ועידו לוי לקצץ בשכרם, כאשר כבר כעת ברור כי כל שחקן בקבוצה שהסכים לקיצוץ יקבל את שכרו בחזרה בדמות מענקים בסיום העונה.

עידו לוי, שקיצץ בשנה שעברה למעלה מ-30 אחוזים משכרו, התלבט אם לבצע קיצוץ נוסף.

זה בכתבה מאוגוסט 14 בו נתבקשו השחקנים לקצץ עוד 10-15% משכרם!
בוא תגיד לי טל, אתה היית מסכים לקצץ פעם שלישית? ועוד כשהקבוצה מחתימה עוד שחקן ועוד שחקן וסך הכל בערך 15 שחקנים חדשים שחלקם לא זולים כל כך כמו ישראל זגורי, וחמזה בארי, וסימיליאניץ.
ניסו לעשות מהבחור סמרטוט! בושה וחרפה!
ואל תספרו סיפורים שאחרי הפחתה של 30% ועוד 10-15% עידו לוי עדיין הרוויח 120-140 אלף דולר!
אני מהמר על בערך חצי מזה ואין לי ספק שברעננה הוא לא מקבל יותר מחצי מזה!
אני לא יודע את העובדות. אבל אם ברעננה משלמים לו כמו בנתניה הוא לא היה עוזב לא ככה ?

רוב שכרו של זגורי מגיע מהפועל תא או שהוא ויתר בגדול. לגבי סמילאניץ וחמזה לדעתי הם בשכר נמוך. לסימיליאניץ יש הרבה לאן לחזור אם הוא הדרדר עד נתניה, את חמזה עדיין לא מכירים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
(10-Oct-2015 17:58)טל.מ כתב: [ -> ]אני לא יודע את העובדות. אבל אם ברעננה משלמים לו כמו בנתניה הוא לא היה עוזב לא ככה ?

רוב שכרו של זגורי מגיע מהפועל תא או שהוא ויתר בגדול. לגבי סמילאניץ וחמזה לדעתי הם בשכר נמוך. לסימיליאניץ יש הרבה לאן לחזור אם הוא הדרדר עד נתניה, את חמזה עדיין לא מכירים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא ענית לי.
עידן, כל הכבוד לך על הסבלנות. אני אפילו את התגובות כבר לא קורה עד הסוף. חבל לך על המאמץ. עד שלא יהיה פה בעל בית שיתווה דרך, מדיניות ויתעקש על שילוב שחקנים צעירים, לא יעלה אף שחקן לבוגרים, אלא אם הוא עילויי יוצא דופן סטייל חן עזרא (גם אז זה לא בטוח).
חבל על האנרגיות שאתה משקיע, שחקנים דוגמת אוזן, סבן, אלמוג כהן וכו׳, אין להם סיכוי להשתלב במכבי נתניה של היום.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
(10-Oct-2015 18:44)אלון כתב: [ -> ]עידן, כל הכבוד לך על הסבלנות. אני אפילו את התגובות כבר לא קורה עד הסוף. חבל לך על המאמץ. עד שלא יהיה פה בעל בית שיתווה דרך, מדיניות ויתעקש על שילוב שחקנים צעירים, לא יעלה אף שחקן לבוגרים, אלא אם הוא עילויי יוצא דופן סטייל חן עזרא (גם אז זה לא בטוח).
חבל על האנרגיות שאתה משקיע, שחקנים דוגמת אוזן, סבן, אלמוג כהן וכו׳, אין להם סיכוי להשתלב במכבי נתניה של היום.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

עוד פעם עם "הבעל בית הזה שיתווה דרך" ???
לא קשור כרגע לדיון העקרוני איך צריכה קבוצה מיקצוענית להתנהל בבחירת שחקניה. עם בעל הבית או בלעדיו.
אני יכול להבטיח לך שכשיהיה פה בעל בית עם הרבה כסף שום שחקן ממחלקת הנוער ברמת השחקנים שיש היום לא יראה דשא, ואם כן יראה אתה ועוד הרבה אחרים תשתהו (ובצדק) איך זה ששחקן X רואה דשא בקבוצה כמו מכבי נתניה....
אני מפהק....
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Reference URL's