מכבי נתניה

גירסה מלאה: גיא צרפתי עשוי להתמנות כעוזרו של דורה בנתניה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
עשוי להתמנות בקרוב לעוזרו של שלומי דורה במכבי נתניה. שחקן העבר אמנם לא גדל במועדון, אבל היה משחקני הרכש האהודים ביותר בנתניה בשנתיים ששיחק בצהוב שחור (2002-2004).


בעונה שעברה שימש צרפתי כעוזר מאמן במ.ס. אשדוד. בין נתניה לצרפתי מתנהל מו"מ מתקדם. מקורביו של המאמן לא הכחישו את קיום המגעים.
עוד בדיחה.
עכשיו העוזר מאמן, שאמור להיות איש סודו ויד ימינו של המאמן אשר הביאו, הוא הבעיה שלנו?
נו שויין...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
שלומי מצא את האשם
כשעוזרים לאפס, כמה זה כבר משפר....
(02-Oct-2015 19:40)אסףג כתב: [ -> ]כשעוזרים לאפס, כמה זה כבר משפר....

אסף מה הפיתרון ? אני באמת מצפה לשמוע פיתרון ולמדתי שאתה איש מעשי. אז הבנתי שאתה חושב שדורה צריך ללכת ויפה שעה קודם . ואז ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
מאמן אחר. דוגמת גיא לוי, או אפילו לנדאו, לא יודע. אין לי הרבה תקוות מהעונה הזאת. את הבור שהוא כרה מבחינת שחקנים לא קל לתקן בלי תקציב. הזעם והתסכול הרב שלי הוא מכיוון שהביקורת על השטות במינוי דורה נאמרה למקבלי החלטות עוד הרבה לפני המינוי ועיקרה בהיותו דמות שאיני רוצה שתאמן את הקבוצה שלי. זה לא עזר ובחרו בו, כי הוא עולה בזול. אז יש פה גם תסכול אדיר על זה שאת אשר יגורתי - בא לי, או יותר נכון בא לנו.
ועם זאת, נתתי צאנס, חשבתי אולי אני לא מבין, אולי משהו מרענן. ואז הגיעו המשחקים הראשונים שהראו שהכנה לא היתה משהו. גם מבחינת כושר נזכרתי בחאפר של מזרחי. והיום, עדיין זה נראה לי כמו אוסף של אנשים שרואים אחד את השני בפעם הראשונה בשבת...ואני יודע שהם מתראים גם לפני...
מה עם המנטליסט התחיל לעבוד?
אז בואו נזכיר נשכחות ... הקבוצה היחידה שגיא לוי הצליח בה היתה ביתר בשנה שעברה. לפני כן אסופת כשלונות. לנדאו אימן בפעם האחרונה את הפועל פת לפני שנתיים וירד ליגה ( אומנם אימן אחרי פירוק). ודורה ? עשה מסע היחלצות הירואי עם עכו והיתה לו תקופה בהפועל חיפה. ומה המסקנה השיטחית אומנם שאפשר להסיק ? כבר דיברנו על זה ... הכדורגל בארץ מורכב מחאפרים שלא מצאו מקצוע אחר.. או שהולך לך קלף משוגע או הכדור שלג מתגלגל נגדך . כרגע אנחנו בכדור השלג. לדעתי דורה לא ידע לצאת מזה , הקהל כבר נגדו ואין שחקן על המגרש שיציל אותו. אז הוא ילך . ומי יהיה הפעם המושיע התורן ולאיזה גרעון נתגלגל הפעם ? הרי ברור שאין כסף נכון ? מה הכי גרוע שיכול לקרות ? נרד ליגה? כבר היינו שם ואולי זה מקומנו עד שיבוא בעלים. אי אפשר להתלונן כל היום בלי להבין את המחיר. גם אותי הכדורגל שלו מעצבן אבל אני לא שוכח את שלושת הרצועות ואני מבין שאין תחליף ואין כסף. דורה טעה בחלוץ וכרגע גם אין קשרים שיחפו על הטעות הזאת.


Sent from my iPhone using Tapatalk
עוזר מאמן יכול להיות האקס וקטור של המאמן אחד כזה היה לנו שנה שעברה רונן גבאי ראו שהוא חי את המשחק עוזר לרוני קם מייעץ זורק מילה וכו ולדורה אין עוזר כזה ודבר נוסף צרפתי יכול לעבוד עם השחקנים על בעיטות עונשין וקרנות כיום אין מי שיעשה את זה שנה שעברה כול עונשין היה חצי גול היום אתה רואה שהשחקנים לא יודעים איפה לעמוד


Sent from my iPhone using Tapatalk
היום אתה רואה שאין מי שירים כדור ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
עמודים: 1 2
Reference URL's