מכבי נתניה

גירסה מלאה: הודעת הקבוצה בפייסבוק
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
"מכבי נתניה החלה בדרך חדשה. המועדון התברך באצטדיון ומתקן אימונים חדש, בבעלים חדשים אשר מקדישים ממיטב זמנם וכספם לטובת המועדון ומפתיחה טובה של עונת המשחקים. יחד עם כל אלה, נראה שגם קהל האוהדים של הקבוצה מאחד כוחות ומהווה חלק חשוב בהישגים עד כה.
יחד עם זאת, במשחק האחרון, נזרקו מספר חפצים מהיציע למגרש, צעד אשר, ככל הנראה, יגרור אחריו עונש בבית הדין של ההתאחדות. חבל שבגלל אוהדים ספורים, חסרי אחריות, תיענש הקבוצה ויוכתם השם הטוב של אוהדי הקבוצה.

יודגש כי לא נשב בחיבוק ידיים ונפעל לאיתור אותם אוהדים, ולכשנאתרם נפעל כנגדם בתביעה אזרחית בגין הנזק שייגרם לקבוצה, ככל שייגרם.
גם אנחנו כעסנו נוכח תצוגת השיפוט התמוהה במשחק האחרון. אך כאן המקום לקרוא לכם לנהוג באיפוק ולחדול מהשלכת חפצים מהיציע ו/או כל פעולה אחרת שתפגע בקבוצה, וכן לפעול על מנת למנוע מחברכם ליציע מצעדים כאלה בעתיד".

מסכים כמובן. רק קחו בחשבון כפי שנאמר עי האוהדים בפייס - לנו "האוהדים הפשוטים", לא מרשים להכניס בקבוקים ליציע. אם נזרק בקבוק - אולי זו "עבודה פנימית" של אנשי הקבוצה ... Tongue או שאולי ליציע הכסף מוכרים בקבוקים ?

אם זה כן הגיע מ"האוהדים הפשוטים", זה אומר שאנשי האבטחה לא עשו את עבודתם.
והעונש -

יוסי מזרחי, מאמן מכבי נתניה ועוזרו שי הולצמן נקנסו ב-1,000 ₪ כל אחד לאחר שהורחקו במשחק נגד הפועל ר"ג. הקבוצה נקנסה ב-18,000 ₪ ובמשחק רדיוס אחד על תנאי לאחר שאוהדיה השליכו חפצים לעבר המגרש במחאה על ההרחקה של ערן לוי ובסיום המשחק.
רגע אז לעשות בלאגן בהרצליה שנקבל רדיוס נגד אשקלון בשביל השיזרוע או שהדשא יהיה בסדר?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
טל.מ - בודאות, במשחק הליגה האחרון לא נעשה בידוק כמו שצריך. אני יודע על אישה שנכנסה עם תיק שהכיל בקבוק מים (כמובן שאין קשר בינה לבין המקרה) ואני מתאר לעצמי שהיו נשים נוספות ומי יודע - אולי גם גברים שהגיעו עם תיקי גב או תיק דמוי מזוודה לא נתבקשו לפתוח אותו.
לא רק שלא נעשה בידוק בשער שאני נכנסתי 6 A אחת הקרוסלות לא עבדה וזה יצר קצת לחץ בכניסה
Reference URL's